Flaviu si Laur, nu ati inteles bine sau eu nu am spus bine.
Uleiul era inainte exact la nivelul maxim. 5 litri iti umplu baia pana la nivelul maxim pe joja. Exact acolo! Nu mai sus!
Asa a stat, sa spun, 10-11000 km. Pana duminica cand mi s-au aprins senzorii la 130-140 km/h pe autostrada. Ori, in 10-11000 km, crede-ma ca am mers o distanta mai mare la o viteza egala sau mai mare. Si nu s-a intamplat nimic. Si nivelul nu a crescut. Doar acum, cu 5 mm pe joja.
Nivelul nu poate creste ptr. ca s-a uzat uleiul. Este o alta cauza. Cum nu-i apa, iar uleiul e mai fluid, nu poate fi decat benzina. Cum motorul merge rotund si porneste bine nu am nicio ideea cum a ajuns benzina acolo.
Asta e.
O sa fac schimbul si o sa vad cum ramane nivelul.

Pretul era vreo 150 lei. Restul sunt taxe de transport.
Norma uzuala este 229.1. Eu cel putin asta folosesc. Si 10w40.
Uleiul era inainte exact la nivelul maxim. 5 litri iti umplu baia pana la nivelul maxim pe joja. Exact acolo! Nu mai sus!
Asa a stat, sa spun, 10-11000 km. Pana duminica cand mi s-au aprins senzorii la 130-140 km/h pe autostrada. Ori, in 10-11000 km, crede-ma ca am mers o distanta mai mare la o viteza egala sau mai mare. Si nu s-a intamplat nimic. Si nivelul nu a crescut. Doar acum, cu 5 mm pe joja.
Nivelul nu poate creste ptr. ca s-a uzat uleiul. Este o alta cauza. Cum nu-i apa, iar uleiul e mai fluid, nu poate fi decat benzina. Cum motorul merge rotund si porneste bine nu am nicio ideea cum a ajuns benzina acolo.
Asta e.
O sa fac schimbul si o sa vad cum ramane nivelul.

Pretul era vreo 150 lei. Restul sunt taxe de transport.
Norma uzuala este 229.1. Eu cel putin asta folosesc. Si 10w40.
Comment