Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Zgomote ciudate partea dreapta

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu am rezolvat problema schimband bieletele antiruliu, asta pentru troncanitul aparut la virare dreapta. usor de schimbat

    Comment


    • #17
      Salutare, aceleasi zgomot al am si eu la buburuza mea. Trosnitura infundata dreapta sus.
      Mentionez ca am schimbat: flanse cu rulmenti sarcina, amortizoare, pivoti, bielete anti ruliu, bucsi bascula, bucsi bara stabilizatoare. Astazi ma duc sa verific strangerea la flanse.
      Ps. mai are cineva zgomote ciudate la scaunele din fata?

      Comment


      • #18
        Originally posted by ionut vasile View Post
        Ps. mai are cineva zgomote ciudate la scaunele din fata?
        Scartaituri la greu
        In rest nimic
        proud owner of "Jeanette" - A160 W168, Elegance, 102 hp, anul 2000

        Comment


        • #19
          Si eu am patit asta si erau bucsele.

          Comment


          • #20
            Originally posted by flavyus1987 View Post
            ...

            Banuiala mea este ca de vina sunt arcurile, care se tensioneaza/detensioneaza la viraj; ele alunecand pe suporti(flanse)

            Ce am observat:
            -ieri am spalat masina, am incarcat bagajul, rotile de vara si am plecat spre destinatie la 85km distanta.
            -incarcata masina nu croncanea deloc
            -am descarcat seara, iar azi dimineata iar a inceput, masina stand in garaj.

            Am luat la mine si kitul de flansa vechi (bun gand a fost), iar la montaj sa constat cu stupoare
            ca suportul de sus al arcului era fisurat (cam rupt) destul de urat(am inlocuit ce am avut nevoie de la kitul vechi).

            Arcurile au niste capete de parca au fost rupte, cu margini taioase si suprafata neregulata, (nu prezinta urme de ruptura, l-am verificat si pe celalalt),
            de aceea se rup suportii in dreptul capetelor de arc; si cred ca tot tot arcurile sunt de vina cu croncanealea.

            Cand era cald nu croncanea, cand gresam in zonele capetelor nu clocanea, si cand e incarcata de asemeni.
            ..
            Salut,

            de curand (de cand am luat o bordura si am auzit un "bang !" venind de pe
            la rotile din spate..) W168-ul meu a inceput sa croncane cand iau unele curbe
            mai stranse (de fapt cand revin din ele) si suspectez ca am un arc rupt.

            intrebare:

            Acum ca stiti care a fost problema.., credeti ca ati fi putut sa depistati ca
            "suportul de sus al arcului era fisurat" fara sa dati jos roata si arcul ?

            Sau nu poti sa-ti dai seama decat daca il dai jos?

            Multumesc.
            eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

            Comment


            • #21
              bump!
              eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

              Comment


              • #22
                Originally posted by flavyus1987 View Post
                .. Arcurile au niste capete de parca au fost rupte, cu margini taioase si
                suprafata neregulata, (nu prezinta urme de ruptura, l-am verificat si
                pe celalalt), de aceea se rup suportii in dreptul capetelor de arc; si
                cred ca tot arcurile sunt de vina cu croncanealea ..
                flavyus a nimerit-o ! (in cazul meu..).
                Ultima spira din partea de jos a arcului din dreapta/spate disparuse.
                Mai disparuse talerul_metalic si talerul_cauciucat (arata ca niste palarii;
                Piesele astea doua au disparut si de la roata opusa !).

                Operatia de schimbare n-ar fi fost enervanta daca as fi reusit sa scot (mai
                usor) surubul de prindere a capului de jos a amortizorului (era foarte
                ruginit/intepenit si pana n-am facut rost de doua tubulare de '18'
                {ca tre' sa tii si contra..}, n-am reusit).
                Odata scos acel surub, arcul iese usor (apesi cu piciorul pe brat si se lasa).

                De cand am inlocuit arcul au trecut 2 zile (si 300Km) si n-am mai auzit
                acel "tronc" la revenire din (unele) curbe.

                Cost: 173Lei (un arc, un taler metalic si un taler din cauciuc)
                eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF