Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Zgomote ciudate partea dreapta

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu am rezolvat problema schimband bieletele antiruliu, asta pentru troncanitul aparut la virare dreapta. usor de schimbat

    Comment


    • #17
      Salutare, aceleasi zgomot al am si eu la buburuza mea. Trosnitura infundata dreapta sus.
      Mentionez ca am schimbat: flanse cu rulmenti sarcina, amortizoare, pivoti, bielete anti ruliu, bucsi bascula, bucsi bara stabilizatoare. Astazi ma duc sa verific strangerea la flanse.
      Ps. mai are cineva zgomote ciudate la scaunele din fata?

      Comment


      • #18
        Originally posted by ionut vasile View Post
        Ps. mai are cineva zgomote ciudate la scaunele din fata?
        Scartaituri la greu
        In rest nimic
        proud owner of "Jeanette" - A160 W168, Elegance, 102 hp, anul 2000

        Comment


        • #19
          Si eu am patit asta si erau bucsele.

          Comment


          • #20
            Originally posted by flavyus1987 View Post
            ...

            Banuiala mea este ca de vina sunt arcurile, care se tensioneaza/detensioneaza la viraj; ele alunecand pe suporti(flanse)

            Ce am observat:
            -ieri am spalat masina, am incarcat bagajul, rotile de vara si am plecat spre destinatie la 85km distanta.
            -incarcata masina nu croncanea deloc
            -am descarcat seara, iar azi dimineata iar a inceput, masina stand in garaj.

            Am luat la mine si kitul de flansa vechi (bun gand a fost), iar la montaj sa constat cu stupoare
            ca suportul de sus al arcului era fisurat (cam rupt) destul de urat(am inlocuit ce am avut nevoie de la kitul vechi).

            Arcurile au niste capete de parca au fost rupte, cu margini taioase si suprafata neregulata, (nu prezinta urme de ruptura, l-am verificat si pe celalalt),
            de aceea se rup suportii in dreptul capetelor de arc; si cred ca tot tot arcurile sunt de vina cu croncanealea.

            Cand era cald nu croncanea, cand gresam in zonele capetelor nu clocanea, si cand e incarcata de asemeni.
            ..
            Salut,

            de curand (de cand am luat o bordura si am auzit un "bang !" venind de pe
            la rotile din spate..) W168-ul meu a inceput sa croncane cand iau unele curbe
            mai stranse (de fapt cand revin din ele) si suspectez ca am un arc rupt.

            intrebare:

            Acum ca stiti care a fost problema.., credeti ca ati fi putut sa depistati ca
            "suportul de sus al arcului era fisurat" fara sa dati jos roata si arcul ?

            Sau nu poti sa-ti dai seama decat daca il dai jos?

            Multumesc.
            eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

            Comment


            • #21
              bump!
              eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

              Comment


              • #22
                Originally posted by flavyus1987 View Post
                .. Arcurile au niste capete de parca au fost rupte, cu margini taioase si
                suprafata neregulata, (nu prezinta urme de ruptura, l-am verificat si
                pe celalalt), de aceea se rup suportii in dreptul capetelor de arc; si
                cred ca tot arcurile sunt de vina cu croncanealea ..
                flavyus a nimerit-o ! (in cazul meu..).
                Ultima spira din partea de jos a arcului din dreapta/spate disparuse.
                Mai disparuse talerul_metalic si talerul_cauciucat (arata ca niste palarii;
                Piesele astea doua au disparut si de la roata opusa !).

                Operatia de schimbare n-ar fi fost enervanta daca as fi reusit sa scot (mai
                usor) surubul de prindere a capului de jos a amortizorului (era foarte
                ruginit/intepenit si pana n-am facut rost de doua tubulare de '18'
                {ca tre' sa tii si contra..}, n-am reusit).
                Odata scos acel surub, arcul iese usor (apesi cu piciorul pe brat si se lasa).

                De cand am inlocuit arcul au trecut 2 zile (si 300Km) si n-am mai auzit
                acel "tronc" la revenire din (unele) curbe.

                Cost: 173Lei (un arc, un taler metalic si un taler din cauciuc)
                eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF