Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Motorul se opreste la relanti.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cred ca cea mai ok solutie e schimbat kitul de pornire cu ceva din dezmembrari, numai dupa ce vezi cu ochii tai lamelele debitmetrului.

    Comment


    • Din cate stiu eu, e necesara adaptarea dupa ce lamelele au fost montate.
      Mai mult decat atat, se pare ca lamelele au un numar inscris pe ele, vizibil cu lupa sau microscopul si lamelele se schimba cu unele cu acelasi numar.
      Avand o oarecare toleranta este necesara adaptarea, care ar consta oarecum, in eliminarea din soft a vechii valori de adaptare. Mai multe nu stiu nici eu..., dar poate ne lumineaza vr'un coleg manuitor al STAR-ului.
      Toate cele bune!
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • Sa vin cu un update: cu ajutorul colegului pantera_roz99 am sters adaptarile cu STARul si motorul a mers fara acele intreruperi. Doar ca amestecul era bogat si cum a venit si ITPul l-am cazut

        Acum am pus inapoi lamela deteriorata si pare sa nu mai fie bogat amestecul. Am fost si la reprezentanta si mi-au confirmat ca nu pot face ei recalibrarea si un ECU nou costa 7700lei. Ca optiuni eu le vad:
        1. Inlocuit ECU (+imobilizator, chei) cu unul din dezmembrari (doar ca e greu de gasit acelasi model, pt A160, ambreiaj automat)
        2. Reparare + calibrare la ecutesting.com sau softelectronic.com

        O sa va mai tin la curent daca rezolv ceva. Deocamdata masina se odihneste.

        Comment


        • oprire motor

          salutare
          am vaneo 17cdi cu cutie automata.
          simultan cu problema F la cutie am inceput sa am si problema opririi motorului.
          am schimbat la reprezentanta maneta schimbatorului. aia s-a rezolvat . problema cu oprirea la relanti a ramas. mi-au spus sa o curat masina din cand in cand cu turatie de 3500 cateva minute. le-am curatat, am dovada - un radar. dar nu s-a rezolvat.
          la pornire, pana este socul automat este OK. apoi odata cu scaderea turatiei la 800-900 are momente cand se ineaca, scade turatia si apoi ori isi revine ori moare.
          asta doar la relanti daca apuc sa turez putin merge normal, trage bine, consum normal, ulei nu consuma. atunci cand are tendinta de a se opri, scoate fum alb.

          idei, solutii??

          Comment


          • A mea, W169, benzină, din 2004, se comporta așa doar sub -5 grade, probabil de la drumurile prea scurte.
            La -12 a aruncat uleiul.
            A150, W169, 2004

            Comment


            • Salut,
              Mi s-a intamplat si mie sa se opreasca motorul la relanti cand am ajuns la destinatie dupa un drum de 15 km dar dupa 5 min. de pauza si-a revenit. De obicei fac drumuri scurte nu mi a aruncat uleiul, la rece porneste la prima cheie.

              Trimis de pe al meu SM-T116 folosind Tapatalk
              Service romanesc de prima mana :
              - Cât mã costã reparația mașinii?
              - Ce problemã are?
              - N-am cea mai vagã idee.
              - 843 lei și 50 bani!

              Comment


              • Am revenit cu completari. Se pare ca ECU este de vina si comanda prost EGR-ul si il ineaca, daca obturez conducta de la EGR, nu mai sunt probleme. Doar ca apare EPC si autodiagnoza motor. Nu stiu daca creste consumul. Are cineva solutii?. Pot lua o unitate ECU second?

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF