Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Motorul se opreste la relanti.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Salutare!
    Dupa cum v-am anuntat, azi am fost la service (Mercedes, nu stiu daca e reprezentanta sau nu, dar repara doar Mercedes - masini mici + camioane). Am pornit-o foarte greu, pana la urma am observat ca am urme de ?benzina/ulei? in clapeta de acceleratie. Am tras putin mansonul cat sa intre aer si de afara, cu motorul pornit, am lasat-o asa 10 secunde, si si-a dat drumul acceleratia. Nu stiu daca chiar din cauza aerului de afara a pornit sau nu, sau din cauza ca s-a uscat acolo la clapeta cand am tras mansonul, dar asa a pornit.
    La service au avut, normal, DOAR diagnoza STAR. Au pus-o pe tester, absolut nici o eroare!!!! Asa mi-au zis, ma gandesc ca nu m-au mintit. Au masurat presiunea in rampa si este 3,6 cu motorul pornit. Au zis ca e buna. ECU + debitmetru mi-a zis ca nu le-a aratat nimic anormal, nu e de acolo. Mi-au zis ca vor sa schimbe bobina, dar ei nu stiu sigur daca aia e problema! Nu stiu ce sa mai zic, ma gandesc ca se pricep putin, n'am nimerit chiar la un prost. Mi-a zis ca nu stie ce are, trebuie schimbat bobina (au vrut sa o si comande - 150E piesa + manopera(50-100E)!!), si apoi daca nu merge le ia pe rand pe toate. I'am oprit si le-am zis ca o schimb eu daca vreau, nu le dau atata amar de bani cand o gasesc mai ieftina si o pot schimba eu. Iar restul le pot eu schimba de asemenea, aleator, fara manopera lor.
    Filtrul de benzina il inlocuiesc primul, dar cred ca doar week'end'ul viitor, vine un prieten pe la mine si probabil o sa mergem s'o ridicam undeva. Sper sa fie de acolo. Nu stiu ce sa mai cred, era un service mare si mi'am pus sperantele in ei .. dar daca nici ei nu stiu ce are ..

    Comment


    • #92
      Verifica si daca nu ai "scurgeri" de vacuum pe undeva. Ma refer in special la conducta ce iese din admisie si merge in servofrana, trece pe deasupra radiatorului, iar lipsa unui manson de cauciuc sau deplasarea lui poate face ca furtunul sa se frece de radiator.
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #93
        Salutare, eu am rezolvat problema, s-a dovedid a fi pana la urma pompa de benzina. Mi-au zis ca nu e arsa dar ca nu mai poate crea suficienta presiune, dupa ce au pus contactul de 6-7 ori ajungea undeva la 0,9 bari si am schimbat-o acum merge bine sper sa reziste la cat a costat toata operatiunea (1140 lei).O zi faina.

        Comment


        • #94
          Oameni buni aceasi problema o am si eu la un a classe din 98 1,4 benzina.Porneste la a -4 cheie .Am schimbat bujiile,filtrul de benzina si nici o schimbare.Am 1 luna de cand am luat-o si inebunesc ,nu mai stiu ce sa ii mai fac

          Comment


          • #95
            Dragi prieteni de suferinta,

            Am schimbat azi filtrul de benzina, 20 de minute toata operatiunea, cu cricul. Din pacate, masina face la fel. Ma bucur ca n'am lasat'o in service sa'mi schimbe ei filtrul si bobina!!!, le lasam vreo 400 de euro acolo si nu era rezolvat nimic. Asa m-a costat 35 de Euro, filtru MANN. Tot de asta am avut si anterior pe masina.
            Enervat fiind de acest lucru, am dat ECU jos si am vrut sa-l sparg. Bine, bine, nu l-am spart, doar am vrut. Dupa ce l-am montat inapoi, am reusit sa-mi dau seama cum s-o fac sa porneasca, si porneste tot timpul in felul acesta. Acum daca dau jos mansonul de la ECU, porneste masina bine. Se accelereaza, totul OK. Pot sa pun apoi mansonul la loc, masina merge. Daca pornesc masina cu mansonul pus, ea nu merge, dar daca fug repede si trag de manson incepe sa'si dea drumul acceleratia si merge bine. Deci concluzie : masina incepe sa mearga bine doar daca simte putin aer de afara, care nu trece prin ECU. Dar si dupa ce pun mansonul inapoi, masina merge tot bine. Deci doar putin trebuie sa simta aer de afara (nu conteaza daca-l simte de cand pornesc motorul sau e pornita deja masina si nu am pedala) si apoi functioneaza, chiar cu mansonul pus. Tin 5 secunde fara manson si apoi merge. Am pornit'o fara filtru, deci nu e filtrul. M-am uitat si la lamelele de la debitmetru, ochiometric par perfecte. Ce-ar putea fi ?
            Inca ceva! Acolo la mansonul de la clapeta de acceleratie, in el mai intra un furtunel de 1 cm diametru. Acesta marcat cu sageata, poza e de pe internet. Chiar sub partea care acopera clapeta de acceleratie. Am facut o proba si ala daca il scot si incerc sa pornesc asa masina, tot nu merge. Desi pe acolo ar putea sa-si traga aer, ca si cum mansonul ar fi tras de pe clapeta, dar nu merge asa! Asta ma nedumereste pe mine. De ce nu'si trage aer de'acolo, si trebuie neaparat sa trag putin de manson cu mana, doar putin, si porneste. Nu stiu ce legatura are furtunelul ala, unde merge, ce rol are, nu ma pricep deloc, dar ma gandesc ca s-ar putea sa fie de acolo ceva problema ..
            Tin sa precizez, dupa ce porneste, merge perfect, sta la relanti perfect fara nici cel mai mic joc.
            Sa fie sigur de la ECU? O sa-l trimit la reparat daca e asa, am gasit cu 250E. Dar ma nelinisteste faptul ca nu'si trage aer cand furtunelul e scos .. ca doar n'o avea senzor in cauciucul ala, si doar cand e tras mansonul fizic de pe clapeta merge masina. Normal ar trebui sa'si traga aer si pe acolo pe la furtunel, ca si cum ar fi tras mansonul de pe clapeta.


            P.S. Oare de ce nu mi'a dat eroare la tester?
            P.P.S. M-or fi mintit astia de la service? Ce-i drept, aici in Germania service'urile nu prea vor sa'ti spuna ce cod de eroare are, vor sa repare ei. Dar si daca ar fi stiut ei ca era ECU defect, de ce sa fi vrut sa schimbe bobina si nu ECU? Deci se vedea pe ei ca nu stiu ce are, de au verificat tot (bujii, presiune, sigurante) si nu mi'au luat nici un ban, speriati de faptul ca n'o sa mai pot pleca de'acolo cu masina pe roti, dupa "interventia" lor.
            Last edited by RazvIy; 05-17-2014, 19:09 PM.

            Comment


            • #96
              Nu trage concluzi pripite.
              Daca ai o eroare generica de genul p0170, conform documentatiei trebuie sa verifici TOT: aprindere, alimentare, electrica, compresie.Si dintr-o coincidenta data naibii, poti da vina pe ei ca nu mai merge masina.
              DAca este ecu defect defapt este unul din cei 3 senzori de pe el: temperatura, MAF si MAP.In general MAP=absolute manifold presure....ce valori ai pe el?? 28x-3xx mbar??
              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

              Comment


              • #97
                Deci masina merge perfect cand fac smecheria de mai sus, si anume trag mansonul de pe clapeta. Am probat'o si azi-noapte, am facut un drum cu ea, am pornit'o DIN PRIMA in modul explicat mai sus, a luat'o perfect, statea la relanti din prima, ca noua. Cred ca se pot exclude o gramada de defecte acum. Nu-mi pare rau nici de bujii si nici de filtru ca le-am schimbat, ca erau consumabile si asa cum zice si LauLaur, oricum trebuiau schimbate. Plus ca nu stiu cand a fost schimbat ultima data filtrul.
                Pe service nu mai pot sa dau vina, am luat deja masina de la ei din service Oricum, ei imi schimbau filtrul si bobina, pentru filtru imi cereau vreo 100-130 de euro, pentru bobina 150 + manopera .. si problema nu era rezolvata. In total ajungeam la vreo 300-350 de euro(piese + manopera) si problema persista. Deci eu cred ca am facut bine ca n'am lasat masina la ei.
                Iar in legatura cu eroarea, ei mi'au spus ca nu apare nici o eroare. Acum ca m-au mintit, ca nu, eu nu pot decat sa merg pe incredere. De unde sa stiu eu ce valori "am pe MAP"? In service la aia nu mai merg, nici nu cred ca ma mai primesc )
                Deja ma gandesc serios sa trimit ECU la reparatie .. dar as vrea sa stiu sigur ca ala e sa nu platesc degeaba "reparatia" si sa nu fie ala. Ce vreau sa spun cu asta .. daca trimit in service tot ECU, deci ECU + debitmetrul incorporat, oare sigur imi rezolva aia problema care e? poate e din ECU, nu din debitmetru .. si ei imi inlocuiesc lamelele si gata, iar masina tot n'o sa mearga. Sau n-are ce sa fie din ECU si sigur e din debitmetru, ceva senzor?
                P.S. Mai ramane intrebarea urmatoare: de ce nu porneste cand scot furtunelul mic din poza mentionata in postul anterior? de ce nu-si trage aer pe'acolo, ca doar e acelasi lucru?
                (Daca imi cumpar un filtru sport si il pun direct pe clapeta de acceleratie, scot debitmetru' din functiune? Cred totusi ca o sa traga doar aer cald din motor, ca n'o sa aiba sursa de aer rece .. )

                Comment


                • #98
                  Ieri am avut o Skoda Fabia 2002 1.4 benzina.Nu pornea/pornea si crapa/isi revenea la a2-a/a3-a pornire/etc...Nu dadea defecte.Se putea merge cu masina decent.
                  Revizie completa facuta recent, bujii schimbate...am masurat presiunea in rampa si am avut rezultatul 1.5bar scazand in 10minute catre 1.2bari.Abia dupa ce am pus contactul de mai bine de 4 ori a crescut la 1.8bari presiunea.
                  Am crezut initial ca e defect manometrul.Am facut proba pe masina mea si am constatat ca facand aceiasi pasi ca la Fabia imi urca presiunea la 3.9-4bari....wow.
                  In fine, concluzia este ca poate functiona motorul dupa pornire si cu jumatate din presiunea nominala pe alimentare.Skoda avand 3bari.
                  Last edited by flavyus1987; 05-18-2014, 22:23 PM.
                  Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                  https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                  Comment


                  • #99
                    Dragi colegi, ieri am gasit cu adevarat problema masinii mele. Aceasta este, din pacate, DEBITMETRUL. Si anume, cum am aflat asta? am dat jos complet furtunul ce intra pe clapeta acceleratie si masina porneste la sfert cu acceleratia functionand corect.
                    Ieri m-am decis sa dau jos tot ECU (pana acum am curatat debitmetrul doar din interiorul cutiei unde se afla filtrul de aer). L-am adus in casa, l-am desfacut tot in bucati (vezi aici si aici). Am curatat temeinic lamelele cu spray de contacte. Am pulverizat sprayul de la distanta de 5 cm, fara mila, timp de 10-20 secunde, din ambele parti, pentru ambele lamele. Din pacate, la mine prima lamela se observa ca e putin zgariata, crapata. Cu toate astea, am pus totul la loc, am incercat masina si nu s'a intamplat nimic, mergea la fel, fara acceleratie.
                    Atunci mi-am adus aminte de ce zicea un coleg aici pe forum, nu mai gasesc exact acum unde, cum ca el si'a rupt prima lamela.
                    Fiind mai fricos, n'am vrut chiar s'o rup, dar am desfacut inapoi ECU si am bandajat cu banda izolatoare plasticul in care sunt lamele. Deci nu mai ajunge aer la ele. Am pus totul la loc iar masina porneste la sfert iar acceleratia este ok. Masina merge perfect. O sa-i fac un consum iar daca acasta nu creste simtitor, asa moare masina, nu-l mai repar.
                    Ma bucur ca am reusit cu ajutorul vostru sa nu pierd o gramada de bani (daca nu erati voi, schimbam la reprezentanta bujiile, filtrul, bobina si cine stie ce altceva) si masina sa aiba in continuare aceleasi probleme.
                    Mai trebuie sa fac cateva reparatii la masina (schimbat ulei, inlocuit un rulment spate - aici nu stiu procedura, o sa caut pe forum si pe net, precis gasesc) si totul va fi ok.

                    P.S. Usa sofer + usa pasager scartaie ingrozitor, am dat cu ulei de mecanisme fine peste tot iar azi am pus vaselina, dar nici un rezultat. Unde mai exact trebuie sa ung? undeva in interiorul usii ?

                    Comment


                    • Colegu' claus2055, verifica presiunea in rampa cu motorul oprit, doar pui contactul. Daca este ok, nu vreau sa te sperii dar eu sunt aproape sigur ca problema ta este tot debitmetrul. Ca sa testezi daca am dreptate sau nu, pune pe cineva sa traga mansonul ce acopera clapeta de acceleratie (sa-l tina tras sa fie libera cam jumate din gura clapetei - clapeta de acceleratie sa-si poata trage aer direct de afara) si porneste tu motorul. Daca am dreptate masina va porni la sfert. Sper sa nu am dreptate si sa fie altceva, dar merita incercat, altfel s-ar putea sa schimbi tot de pe masina si sa mearga la fel. Oricum, verificarea debitmetrului in acest fel o poti face si inainte sa verifici presiunea. Dureaza 1 minut testul.

                      Comment


                      • Originally posted by RazvIy View Post
                        Dragi colegi, ieri am gasit cu adevarat problema masinii mele. Aceasta este, din pacate, DEBITMETRUL. Si anume, cum am aflat asta? am dat jos complet furtunul ce intra pe clapeta acceleratie si masina porneste la sfert cu acceleratia functionand corect.
                        Ieri m-am decis sa dau jos tot ECU (pana acum am curatat debitmetrul doar din interiorul cutiei unde se afla filtrul de aer). L-am adus in casa, l-am desfacut tot in bucati (vezi aici si aici). Am curatat temeinic lamelele cu spray de contacte. Am pulverizat sprayul de la distanta de 5 cm, fara mila, timp de 10-20 secunde, din ambele parti, pentru ambele lamele. Din pacate, la mine prima lamela se observa ca e putin zgariata, crapata. Cu toate astea, am pus totul la loc, am incercat masina si nu s'a intamplat nimic, mergea la fel, fara acceleratie.
                        Atunci mi-am adus aminte de ce zicea un coleg aici pe forum, nu mai gasesc exact acum unde, cum ca el si'a rupt prima lamela.
                        Fiind mai fricos, n'am vrut chiar s'o rup, dar am desfacut inapoi ECU si am bandajat cu banda izolatoare plasticul in care sunt lamele. Deci nu mai ajunge aer la ele. Am pus totul la loc iar masina porneste la sfert iar acceleratia este ok. Masina merge perfect. O sa-i fac un consum iar daca acasta nu creste simtitor, asa moare masina, nu-l mai repar.
                        Ma bucur ca am reusit cu ajutorul vostru sa nu pierd o gramada de bani (daca nu erati voi, schimbam la reprezentanta bujiile, filtrul, bobina si cine stie ce altceva) si masina sa aiba in continuare aceleasi probleme.
                        Mai trebuie sa fac cateva reparatii la masina (schimbat ulei, inlocuit un rulment spate - aici nu stiu procedura, o sa caut pe forum si pe net, precis gasesc) si totul va fi ok.

                        P.S. Usa sofer + usa pasager scartaie ingrozitor, am dat cu ulei de mecanisme fine peste tot iar azi am pus vaselina, dar nici un rezultat. Unde mai exact trebuie sa ung? undeva in interiorul usii ?
                        cum merge acum ,consumul a crescut?

                        Comment


                        • Deocamdata nu am folosit masina decat la drumuri scurte (max 5 km/saptamana, doar cumparaturi). Stai linistit, sigur o sa revin cu un raspuns de indata ce ii fac un consum, dar deocamdata nu am drumuri cu masina (nu o mai folosesc pentru deplasarea la munca). Masina merge chiar foarte foarte bine, mult mai bine decat a mers inainte, sigur era defect debitmetrul de cand am cumparat masina. Porneste la sfert, chiar si dimineata la 10 grade. Consumul la ea oricum era ridicat si inainte.

                          In postul dinainte, am intrebat unde anume trebuie sa ung usile. Raspunsul l-am gasit singur, am urmat procedeul urmator si acum nu se mai aude nimic.
                          1. Am curatat cu o carpa uleiul si vaselina ce am pus-o din belsug pe balamale si care nu a avut nici un efect.
                          2. Am cumparat WD40 si l-am folosit temeinic pe balamele, in timp ce miscam de usa. WD40 a curatat balamelele, din ele curgand efectiv rugina! MULTA.
                          3. Dupa ce au fost curate, am pus pe fiecare balama un strop de ulei de mecanisme fine. Acum nu se mai aude absolut nimic, sunt ca noi.
                          Last edited by RazvIy; 06-04-2014, 21:17 PM.

                          Comment


                          • Salut!
                            Mie nu-mi scartaiau balamalele cat bratele care tin usile deschise. Mecanismul are doua role care se plimba pe bratul respectiv. Rolele, le-am gasit uzate si incapabile sa se invarta. Asadar, frecau pur si simplu pe brat scotand un zgomot foarte enervant.
                            Greseaza si bratul cu ceva vaselina.
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • Originally posted by RazvIy View Post
                              Deocamdata nu am folosit masina decat la drumuri scurte (max 5 km/saptamana, doar cumparaturi). Stai linistit, sigur o sa revin cu un raspuns de indata ce ii fac un consum, dar deocamdata nu am drumuri cu masina (nu o mai folosesc pentru deplasarea la munca). Masina merge chiar foarte foarte bine, mult mai bine decat a mers inainte, sigur era defect debitmetrul de cand am cumparat masina. Porneste la sfert, chiar si dimineata la 10 grade. Consumul la ea oricum era ridicat si inainte.

                              In postul dinainte, am intrebat unde anume trebuie sa ung usile. Raspunsul l-am gasit singur, am urmat procedeul urmator si acum nu se mai aude nimic.
                              1. Am curatat cu o carpa uleiul si vaselina ce am pus-o din belsug pe balamale si care nu a avut nici un efect.
                              2. Am cumparat WD40 si l-am folosit temeinic pe balamele, in timp ce miscam de usa. WD40 a curatat balamelele, din ele curgand efectiv rugina! MULTA.
                              3. Dupa ce au fost curate, am pus pe fiecare balama un strop de ulei de mecanisme fine. Acum nu se mai aude absolut nimic, sunt ca noi.
                              Multumesc pentru raspuns! Astept sa ne mai spui cum se comporta acum.Ce consum aveai inainte,cat de mare?

                              Comment


                              • Salutare colegilor!

                                LauLaur: Eu nu stiu ce scartaia, balamalele sau bratele, dar era insuportabil, mi-era jena de vecini cand deschideam usa, asa tare se auzea. Cred ca toata strada stia cand deschid usa Crede-ma, am pus vaselina pe balamale si bratul ala pana statea vaselina pe ele de jumatate de cm, am impins vaselina si in portiera cat am putut, dar nimic, scartaiau la fel. Dupa ce am dat cu WD40 a curs multa rugina, posibil sa fie de la rugina. Acum nu se mai aude absolut nimic, e ca noua. Si am pus doar o picatura de ulei dupa ce am dat cu WD40. Cine stie .. posibil sa fie si rolele mele foarte uzate, dar poate a ajutat WD40, am dat fara mila peste tot, apoi am sters cu un servetel. Eu ma bucur ca a functionat

                                Vlad 68: Pai cand am mers in RO cu ea(locuiesc in DE), am avut consum de ~ 7,5% pe autostrada, doar viteza de croaziera 110-120 max! In oras nu i-am mai facut consumul ca mi'a fost frica .. dar pe la 11, 12 s'ar situa, probabil Pe mine nu ma deranjeaza 1 litru in plus. Deocamdata nu pare sa consume mai mult, cam acelasi consum .. ochiometric vorbind. Deci sa nu crezi ca a crescut consumul foarte mult, sau s-a dublat .. nici vorba .. cam acelasi consum, posibil f putin mai mare. Oricum, la cat costa o astfel de masina, n'am de gand sa mai repar debitmetrul daca merge si asa Mai bine cumpar alta masina. Deci .. revin cu consumul!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF