Salutare!
Dupa cum v-am anuntat, azi am fost la service (Mercedes, nu stiu daca e reprezentanta sau nu, dar repara doar Mercedes - masini mici + camioane). Am pornit-o foarte greu, pana la urma am observat ca am urme de ?benzina/ulei? in clapeta de acceleratie. Am tras putin mansonul cat sa intre aer si de afara, cu motorul pornit, am lasat-o asa 10 secunde, si si-a dat drumul acceleratia. Nu stiu daca chiar din cauza aerului de afara a pornit sau nu, sau din cauza ca s-a uscat acolo la clapeta cand am tras mansonul, dar asa a pornit.
La service au avut, normal, DOAR diagnoza STAR. Au pus-o pe tester, absolut nici o eroare!!!! Asa mi-au zis, ma gandesc ca nu m-au mintit. Au masurat presiunea in rampa si este 3,6 cu motorul pornit. Au zis ca e buna. ECU + debitmetru mi-a zis ca nu le-a aratat nimic anormal, nu e de acolo. Mi-au zis ca vor sa schimbe bobina, dar ei nu stiu sigur daca aia e problema! Nu stiu ce sa mai zic, ma gandesc ca se pricep putin, n'am nimerit chiar la un prost. Mi-a zis ca nu stie ce are, trebuie schimbat bobina (au vrut sa o si comande - 150E piesa + manopera(50-100E)!!), si apoi daca nu merge le ia pe rand pe toate. I'am oprit si le-am zis ca o schimb eu daca vreau, nu le dau atata amar de bani cand o gasesc mai ieftina si o pot schimba eu. Iar restul le pot eu schimba de asemenea, aleator, fara manopera lor.
Filtrul de benzina il inlocuiesc primul, dar cred ca doar week'end'ul viitor, vine un prieten pe la mine si probabil o sa mergem s'o ridicam undeva. Sper sa fie de acolo. Nu stiu ce sa mai cred, era un service mare si mi'am pus sperantele in ei .. dar daca nici ei nu stiu ce are ..
Dupa cum v-am anuntat, azi am fost la service (Mercedes, nu stiu daca e reprezentanta sau nu, dar repara doar Mercedes - masini mici + camioane). Am pornit-o foarte greu, pana la urma am observat ca am urme de ?benzina/ulei? in clapeta de acceleratie. Am tras putin mansonul cat sa intre aer si de afara, cu motorul pornit, am lasat-o asa 10 secunde, si si-a dat drumul acceleratia. Nu stiu daca chiar din cauza aerului de afara a pornit sau nu, sau din cauza ca s-a uscat acolo la clapeta cand am tras mansonul, dar asa a pornit.
La service au avut, normal, DOAR diagnoza STAR. Au pus-o pe tester, absolut nici o eroare!!!! Asa mi-au zis, ma gandesc ca nu m-au mintit. Au masurat presiunea in rampa si este 3,6 cu motorul pornit. Au zis ca e buna. ECU + debitmetru mi-a zis ca nu le-a aratat nimic anormal, nu e de acolo. Mi-au zis ca vor sa schimbe bobina, dar ei nu stiu sigur daca aia e problema! Nu stiu ce sa mai zic, ma gandesc ca se pricep putin, n'am nimerit chiar la un prost. Mi-a zis ca nu stie ce are, trebuie schimbat bobina (au vrut sa o si comande - 150E piesa + manopera(50-100E)!!), si apoi daca nu merge le ia pe rand pe toate. I'am oprit si le-am zis ca o schimb eu daca vreau, nu le dau atata amar de bani cand o gasesc mai ieftina si o pot schimba eu. Iar restul le pot eu schimba de asemenea, aleator, fara manopera lor.
Filtrul de benzina il inlocuiesc primul, dar cred ca doar week'end'ul viitor, vine un prieten pe la mine si probabil o sa mergem s'o ridicam undeva. Sper sa fie de acolo. Nu stiu ce sa mai cred, era un service mare si mi'am pus sperantele in ei .. dar daca nici ei nu stiu ce are ..
Comment