Asta e piesa cu totul.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Scapa ulei
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
Originally posted by ichbin View PostAsta e piesa cu totul.
Mann a scos pe piata un epurator care se monteaza separat, asta pentru masinile la care nu se desface epuratorul:
La unele masini elementul filtrant este compus din site succesive , la altele este din "burete de sarma" (anumite modele de peugeot, ford) sau o pâslă cu densitate mică.
Chiar imi aduc aminte ca la un peugeot se potrivea foarte bine un burete de vase de sarma, modelul acela gen span de strung.
Vaporii de ulei din carter condensează în epurator, se decantează prin elementul filtrant si revin in baia de ulei.
Comment
-
Originally posted by valyvis10 View PostCred ca lipseste elementul filtrant.
Mann a scos pe piata un epurator care se monteaza separat, asta pentru masinile la care nu se desface epuratorul:
La unele masini elementul filtrant este compus din site succesive , la altele este din "burete de sarma" (anumite modele de peugeot, ford) sau o pâslă cu densitate mică.
Chiar imi aduc aminte ca la un peugeot se potrivea foarte bine un burete de vase de sarma, modelul acela gen span de strung.
Vaporii de ulei din carter condensează în epurator, se decantează prin elementul filtrant si revin in baia de ulei.Attached Files
Comment
-
Daca nu are din fabrica acel filtru o las asa,o sa incerc sa ii pun la acea imbinatie niste silicon gasket sa vad daca mai curge,daca nu o las.O sa spal motorul la cateva luni.Apropo la diesel cand spal motorul e nevoie sa acopar si altceva in afara de alternator?
Comment
-
Buna tuturor.
Revin cu acea veche problema,masina pierde ulei pe la acelasi tub,dupa ce ma bucuram ca am pus acel silicon si nu mai prelinge pe la imbinaturi,a inceput sa consume ulei,la 4000km aproape un litru.Astazi parcasem pe ostada foarte abrupta,masina era cu botul in jos si se aprinde in bord lampa de avertisment ulei,am oprit motorul,am plecat dupa cateva minute deoarece nu aveam timp,nu s-a mai aprins martorul in bord.
Ajuns acasa am verificat joja,masina nefiind dreapta,putin cu botul in vale ,si uleiul era cam la minim,in bord la verificare imi zicea -1l.
Am desfacut acel tub si am indepartat acel silicon,chiar daca pierdea inainte am completat vreo 400gr la 10 000km.
Este un contact pe acel tub,oare ce o fi?sa fie ceva gresit cu acel tub?
Comment
-
-
Buna! ma pate ajuta cineva si pe mine cu cateva coduri pentru piese,nu gasesc ,vreau sa inlocuiesc garnitura de la admisie,acele oringuri din cauciuc,garnitura de la piesa pe unde se toarna ule si unde ar trebui sa fie acel filtru epurator,daca se poate si codul la piesa cu tot,sau sa inlocuiesc numai acea teava care are un senzor pe ea si scapa ulei.
Ma gandesc ca poate sunt uzate,am gresit ca nu le-am inlocuit atunci cand am scos injectoarele,toate au fost date jos.
Masina este din 2000 170cdi
Comment
-
Acolo normal iti ajunge ulei doar daca ai uzura pronuntata la turbina si segmenti in mod normal acolo sunt doar vapori nu e circuit de ulei...nus ce sa zic imi dau si eu cu parerea.Cnad motorul functioneaza si e cald incearca sa scoti joja de ulei si vezi daca arunca ulei daca arunca inseamna ca scapa compresia si segmentii is varzadiagnoza reparatii mb dezmembrari auto
Comment
-
Mai citisem pe internet ca acel epurator are rolul de a selecta vaporii de apa pentru a nu face condens,condensul si uleiul ar forma acea spuma care se vede pe buson,alba,care am vazut ca imi apare si mie, e ca o pelicula.Nu am probleme cu temperatura sau apa sa zic ca ar fi de la garnitura de chiulasa,am demontat atunci cand mi-ai zis acel epurator sau cum il numesc astia separator ulei,si nu am gasit nici un filtru,dar cred ca are ceva site inlauntru,as putea sa il curat,spal cu ceva inlauntru,benzina?? etc.Sa il inlocuiesc e cam spump.
Comment
-
M-am uitat astazi la joja cu motorul cald si pornit,de la semnul normal al uleiului era stropit cam 7 cm in sus,nu cred ca e ceva anormal,am sa comand garniturile de la admisie ca parca se vede putin ulei,am sa curat si EGR,a desfacut cineva acel capac din plastic,se poate desface??si am sa spal cu benzina acel epurator,poate e infundat sau aceal tub care vine de la epurator si intra in teava de aer de la admisie,care intra in turbo, si are un senzor de temperatura in el.
Comment
-
Salutare.
Masina am cumparat-o cu o problema la capacul de la culbutori... In partea de jos a capacului, la unul dintre suruburi este putin ciupit si scapa putin ulei.
FOTO la un capac din dezmembrari cu aceeasi problema: IMG_0997.JPG
Ideea e ca de la un schimb de ulei la altul nu completez deloc, insa problema este alta: - Putinul ulei s-a prelins pe planetara iar de-acolo a ajuns pana pe galeria de evacuare, iar dupa ce se incalzeste imi baga miros de gaze in cabina.
FOTO de sub masina mea: IMG_0835.JPG
Garnitura am schimbat-o anul trecut, insa fara succes... Un capac nou ajunge undeva la 600 ron, iar prin dezmembrari nu gasesti nimic calumea...
Intrebarea mea pentru voi este, daca ar trebui sa incerc cu o garnitura noua si s-o "ajut" si cu putin silicon poate se rezolva... A mai facut cineva asa ceva? Ati folosit vreun anume tip/firma/brand de silicon?W168 or nothing!
Comment
Comment