Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Scapa ulei

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scapa ulei

    Buna tuturor.
    De ceva timp masinuta scapa ulei,mai bine spus se prelinge,putin,deoarece in 10.000 km am completat cam 300 grame,am depistat locul si este de la tubul de ventilatie care vine imbinat in partea superioara la vasul de ulei,iar in parea inferioara vine imbinat peste teava de aer admisie. Faza e ca nu curge in locul unde intra in vasul de ulei ci cativa centimetri mai jos,e formata din 2 bucati si are si un senzor pe ea,ca altfel o inlocuiam,preturile aici sunt cam nesimtite,am strans in locul unde se imbina acele doua bucati de teava o banda adeziva de silicon rezistenta la temperaturi,uleiuri etc,dar tot are scurgeri si nu imi e de cateva sute de grame se inlocuiesc,se scurge peste turbo,iar la viteza imprastie tot acel ulei peste tot pe dedesubt si scutul e imbibat.
    Ma intreb daca as putea lipi cu super glu la acea imbinare,ar afecta cu ceva??
    Am colorat cu galben acea teava,e din metal invelita in cauciuc.
    Attached Files

  • #2
    Salut! Nu esti explicit nu prea inteleg!
    In primul rand acela nu e vas de ulei nu exista vas de ulei la nici o masina, ala e filtru epurator care recircula si filtreaza vaporii de ulei. Sigur e imbacsit in rest te-as ajuta dar nu prea inteleg.
    Last edited by Luxian; 10-25-2011, 20:46 PM.
    diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

    Comment


    • #3
      Eu l-am numit vas,unde e gatul de umplere ulei,pe unde pui ulei la motor mai e langa el ceva,se vede in schema,de acolo pleaca acel tub,furtun de ventilatie case intra in teava de admisie(vine din filtru de aer si se imbina peste turbo).
      Acest tub de ventilatie scapa ulei ca e format din 2 bucati.

      Comment


      • #4
        Acel ceva e carcasa filtrului epurator! Il poti curata si lipi cu poxipol acolo normal. Nu ar avea voie sa fie ulei decat vapori. Nu e nici presiune nici temperatura, iar 300g la 10.000km e un consum normal zic eu! Problema e ca iti consuma putin turbina cred si bineinteles filtru epurator putin infundat! Cati km ai in bord la masina„?
        Last edited by Luxian; 10-25-2011, 20:48 PM.
        diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

        Comment


        • #5
          Si acel filtru epurator se poate scoate, curata? Ce face mai exact? Masina are 120.000 mile sau 193.000 km.
          Last edited by Luxian; 10-25-2011, 20:48 PM.

          Comment


          • #6
            Acel filtru se scoate se schimba sau se curata cu decarbusol,benzina se pune la inmuiat !acel filtru are rolu de a impiedica vaporii de ulei sa intre in admisie ,Prin el se recircula gazele si se baga din nou in admisie

            Eu azi l-am scos si l-am spalat era inbacsit rau de tot bine la mine e totul ok eu am facut-o preventiv

            Daca ai drum prin targu neamt te pot ajuta eu cu tot ce ai nevoie lucrez la un service auto si ma pricep bine la mercedes in special !
            Last edited by Luxian; 10-25-2011, 20:49 PM.
            diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

            Comment


            • #7
              Vorbesti cumva de EGR pe ala voiam sa-l scot zilele astea si sa cumpar un spray carbclean sa il curat,problema la mine nu vine de la acel furtun care intra in EGR(furtun de vaccum) ,ci de la alt furtun de langa gatul de umplere ulei(vent hose=furtun de aerisire).

              Comment


              • #8
                Nu colegule egr-ul e egr eu vb de filtru epurator!
                diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                Comment


                • #9
                  ichbin - uitate la postul cu fum alb, ai acolo ce treb sa faci, sa cum zice si alex, filtru epurator este imbacsit, el se schimba obligatoriu sau se spala din 150000 km in 150000 km, iar in cazul condusului sportiv mai des. da acel ulei iti scapa pe la el.
                  Unlike Any Other
                  The best or nothing

                  Comment


                  • #10
                    Am citit acel post ´´fum alb´´dar nu spune nimeni unde se afla filtru de epurare,oare toate modelele au acest filtru?Am cautat si am vazut ca la mine acel ceva de care vorbeam,de unde vine acel futun de ventilatie se cheama SEPARATOR ULEI.

                    Comment


                    • #11
                      Se vede clar in poza ta filtru epurato dar nus cum sa-ti explic e in carcasa aia neagra exact langa gatul de umplere cu ulei !uite nr meu daca vrei sa ma intrebi ceva 0723767265 sau id mes alexcristian2005
                      diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                      Comment


                      • #12
                        ichbin la tine este deaspra busonului de ulei, acel recipient rotund..se vede in poza ta.al meu este total diferit..
                        Unlike Any Other
                        The best or nothing

                        Comment


                        • #13
                          M-am uitat astazi,are 4 clipsuri din plastic care trebuiesc indepartate,nu eram sigur daca e acesta.Nu m-am apucat ca astazi a plouat torential.
                          Multumesc mult de indicatii la toti.

                          Comment


                          • #14
                            cu placere...sa fi atent la acele clipsuri..bafta
                            Unlike Any Other
                            The best or nothing

                            Comment


                            • #15
                              Am desfacut astazi si nu am gasit nici un filtru,nu are,am injurat,a trebuit sa dau jos cu totul gatul ala de ulei ca sa vad si nu se desface,nu exista nimic.
                              Ala se numeste separator de ulei,ce face si de ce curge pe la acel tub ulei,gatul ala era plin de ulei,are un invelis ca din burete si pe sub el ulei.Ma invart in jurul cozii,acum sa pun ala la loc si nu stiu pe unde curge.
                              Attached Files

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF