Buna tuturor.
De ceva timp masinuta scapa ulei,mai bine spus se prelinge,putin,deoarece in 10.000 km am completat cam 300 grame,am depistat locul si este de la tubul de ventilatie care vine imbinat in partea superioara la vasul de ulei,iar in parea inferioara vine imbinat peste teava de aer admisie. Faza e ca nu curge in locul unde intra in vasul de ulei ci cativa centimetri mai jos,e formata din 2 bucati si are si un senzor pe ea,ca altfel o inlocuiam,preturile aici sunt cam nesimtite,am strans in locul unde se imbina acele doua bucati de teava o banda adeziva de silicon rezistenta la temperaturi,uleiuri etc,dar tot are scurgeri si nu imi e de cateva sute de grame se inlocuiesc,se scurge peste turbo,iar la viteza imprastie tot acel ulei peste tot pe dedesubt si scutul e imbibat.
Ma intreb daca as putea lipi cu super glu la acea imbinare,ar afecta cu ceva??
Am colorat cu galben acea teava,e din metal invelita in cauciuc.
De ceva timp masinuta scapa ulei,mai bine spus se prelinge,putin,deoarece in 10.000 km am completat cam 300 grame,am depistat locul si este de la tubul de ventilatie care vine imbinat in partea superioara la vasul de ulei,iar in parea inferioara vine imbinat peste teava de aer admisie. Faza e ca nu curge in locul unde intra in vasul de ulei ci cativa centimetri mai jos,e formata din 2 bucati si are si un senzor pe ea,ca altfel o inlocuiam,preturile aici sunt cam nesimtite,am strans in locul unde se imbina acele doua bucati de teava o banda adeziva de silicon rezistenta la temperaturi,uleiuri etc,dar tot are scurgeri si nu imi e de cateva sute de grame se inlocuiesc,se scurge peste turbo,iar la viteza imprastie tot acel ulei peste tot pe dedesubt si scutul e imbibat.
Ma intreb daca as putea lipi cu super glu la acea imbinare,ar afecta cu ceva??
Am colorat cu galben acea teava,e din metal invelita in cauciuc.
Comment