Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

A schimbat cineva intinzatorul de lant distributie?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • UIte şi faza cu RAR-ul http://www.rarom.ro/?p=655
    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
    Urmează: Dacia 1300 '74

    Comment


    • Eu n-am spus ca nu se poate da jos cu ajutorul a doua cricuri...Dar mi se pare mai simplu sa te scarpini cu mana dreapta la urechea dreapta.
      Inchiriatul unui elevator costa maxim doua sute de lei,pentru perioada aferenta schimbului de motor.Are rost sa te transformi in contorsionist pentru suma asta?
      Legat de restul(chiulasa,pistoane,biele si alte asemenea maruntisuri) -am spus-o de la inceput si-mi mentin parerea.Tot ce este legat de motorul ala e material didactic.Nu spun ca nu se poate repara. Dar nu-i rentabil,d.p.d.v. economic...

      Comment


      • Salutare din nou!
        Pentru cineva care a mai lucrat la partea de ambreiaj, ce bihexagonala trebuie folosita pentru a desface volanta? (sa stiu ce sa cer la magazin)
        Suruburile arata asa:



        Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

        Comment


        • Volanta

          Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

          Comment


          • Merge cu o inelara de 16 sau 17...,are acelasi profil ca suruburile. Nu mai retin exact ce dimensiune am folosit. E foarte utila si o tubulara.
            Ma bucur ca ai decis sa repari motorul. Posteaza poze si detalii, sunt foarte utile.
            Spor si bafta!
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • Am luat un motor SH pana la urma si pe acesta lucrez acum. Vreau sa-i schimb distributia, pompa de apa, garnituri etc. E putin mai negru la interior decat vechiul motor, dar asta e acum ... si asa l-am gasit cu greu.

              Legat de distributie, ar fi ok daca as schimba doar lantul cu cele doua patine si intinzatorul, sau sa iau si cele doua roti dintate? (ar fi o diferenta de vre-o 140lei plus ceva mai multa munca).

              Din cate vad eu, distributia a mai fost schimbata pe motorul achizitionat (lipsesc gaurile de pe fulia arborelui cu came in care venea prins ”plasticul vietii”), iar in sorb am gasit mici fragmente din acel plastic mentionat mai sus.

              Comment


              • Salut!
                Vezi atent daca au semne de uzura pinioanele, mai ales cel de la vilbrochen. Pinionul de la axul cu came se schimba usor, fara sa dai tot jos si ma gandesc, sa nu fi fost schimbat doar el. Doar in conditiile in care pinioanele arata impecabil poti pune lantul nou pe ele. Altfel e pacat sa nu faci treaba perfect.
                Chiar daca are "matele negre", se poate curata.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • Cred ca o sa le schimb pana la urma ca sa fiu sigur ca sunt ok.
                  Pinionul de pe arborele cotit e bagat prin presare, sau e pe filet? Am nevoie de extractor, sau cum se scoate de pe ax pentru a fi inlocuit? Stiu ca are o pana de metal pe undeva pe acolo (intreb pentru ca inca nu am reusit sa ajung in zona respectiva - imi lipseste imbusul de 17 pentru desfacerea fuliei).

                  Comment


                  • Nu mai țin minte dar cred că imbusul ăla e pe invers. La mine a trebuit încălzit că nu l-au putut desface nicicum (n-a mers nici cu impactul). Eu n-am schimbat pinionul. Părea în regulă.
                    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                    Urmează: Dacia 1300 '74

                    Comment


                    • Pinionul de pe arbore este bagat prin presare,iti trebuie presa. La montaj, noul pinion se incalzeste pentru a se dilata, astfel intra mai usor.
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • OFF Topic:
                        Originally posted by collemann View Post
                        Am luat un motor SH pana la urma si pe acesta lucrez acum.
                        De curiozitate... Ai luat motor cu AC? Parca tu aveai modelul fara clima...
                        W168 or nothing!

                        Comment


                        • Buna seara.
                          Am luat motor fara AC fara EGR ... clasic.

                          Am desfacut astazi capacul la distributie.
                          Ce parere aveti despre pinionul vibrochenului?
                          Risc sa stric distributia/motorul daca-l las asa?
                          Am dat comanda deja de patine lant si intinzator gandindu-ma ca nu prea are ce sa se duca la un pinion de metal, dar azi cand am desfacut si am vazut ca pinionul ala mai are si ceva plastic pe el ... am cam cazut pe ganduri )

                          Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

                          Comment


                          • Salut!
                            Motoarele sunt identice, cu sau fara AC si EGR nu are nici unul.
                            Da, e original pinionul, si vad ca are acelasi r@#@t de plastic ca cel de la pinionul de sus de la axul cu came. Despre uzura nu ma pot pronunta...
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • In timp ce-mi cautam motor de schimb am dat si peste cateva mai "deosebite" mai exact aveau un sistem montat pe laterala chiuloasei plus ceva tubulatura in plus. Nu am gasit poze pe net dar am presupus ca ar fi EGR (ceva cu recircularea gazelor).

                              Am reusit astazi sa dau jos si distributia, iar spre surprinderea mea, pinionul de care ma temeam ca va face probleme a iesit "la mana" fara probleme

                              Cateva poze pana vin piesele noi:



                              Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

                              Comment


                              • Multumim pentru poze. Cat ti-a luat ca timp sa dai motorul jos? Sa-l desfaci?
                                Dificultate pe o scara de la 1 la `10?

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF