Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Fum Alb

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut!
    Se poate sa puneti o poza, unde ar fi situat filtru epuator?
    Stima

    Comment


    • #17
      Salut maine daca fac ceva poze ai 4 suruburi de scos si trei furtune dureaza 10 min maxim il dai afara ,dupa mai ai 4 suruburi il desfaci in doua scoti filtru de pasla si il speli cu benzina sau decarbusol si il lasi la inmuiat 30 minute si dupa e ok !
      diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

      Comment


      • #18
        Originally posted by alexcristian200 View Post
        Salut maine daca fac ceva poze ai 4 suruburi de scos si trei furtune dureaza 10 min maxim il dai afara ,dupa mai ai 4 suruburi il desfaci in doua scoti filtru de pasla si il speli cu benzina sau decarbusol si il lasi la inmuiat 30 minute si dupa e ok !
        Astept cu nerabdare
        Stima

        Comment


        • #19
          alex, costul la care mam ridicat a fost de 5 lei + o cafea..tot ansamblu costa 230 euro, deoarece acel filtru (cartus, al meu este facut din ata de bumbac, asa a fost originalul, si acu tot ata de bumbac am pus), nici reprezentatnta nu mil aduce separat.de desfacut la mine este asa: 3 suruburi + 3 furtune, apoi mai am de desfacut 6 suruburi, de il desfact in doua,(problema um pic deoarece la mine piulitele suruburilor, 6 la numar mi se invart in gol, asa e facut sa nu se poata desface, doar cu cheiilor lor, am reusit presand cu un cleste)..cel mai bine filtru se curata fierbandu-se in apa cu otet, eu de exmplu originalul l-am fiert dar nu prea mia placut, asa ca am rebobinat o alta ata pe el. Spalandul cu benzina, ai sansa mari sa iti duci debitmetru, pentru ca vaporii de benzina se vor depune pe acele filamente sensibile..
          Sel200 - da verifica si debitmetru si acel senzor de la turbina si curatale. eu leam curata cu degresant, apoi leam spalat (atentie nu sub jet direct de apa), apoi leam inmuiat in alcool izopropilic.merg struna..drumuri insorite
          Unlike Any Other
          The best or nothing

          Comment


          • #20
            Unde se afla acel filtru epurator daca esti amabil sa explici.

            Comment


            • #21
              la mine de exeplu este in partea stanga a motorului, langa vasul de antigel, in dreapta lui, spre parbriz. la cele mai multe modele se gaseste mai spre fata, dar tot in stanga. am meu are forma unui 8, cu 3 recipiente, unul este o spirala, unul este locul unde am filtru iar unul deaspra lor este o supapa.
              Unlike Any Other
              The best or nothing

              Comment


              • #22
                filtru epurator

                Salut!
                Aveti grija ca eu am busit 3 turbine din cauza filtrului asta epuator ... nu se vinde separat si costa f.mult ... l-am comandat la autoclass si nu-l au pe stoc nici in Germania ... e bine sa-l curatati cand faceti schimbul de filtre ...
                Attached Files

                Comment


                • #23
                  Eu am achizitionat de curand un a170 cdi 2000.toate bune si frumoase pana nu a mai trecut de 3000 de ture.sa fie de vina filtru epurator? Intreb asta pt ca la fel scoate la turatii pe loc fum alb si negru.de la cine am luat.o nu a schimbat nimic la ea~filtre, ulei~.precizez ca in anumite momente revine si merge aproape de normal retrogradand in treapta inferioara la accelerare.Am si un passat care are debitmetru pierburg si scrie mercedes, sa incerc sa.l schimb?s.ar potrivi?multumesc!

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by funKys View Post
                    Eu am achizitionat de curand un a170 cdi 2000.toate bune si frumoase pana nu a mai trecut de 3000 de ture.sa fie de vina filtru epurator? Intreb asta pt ca la fel scoate la turatii pe loc fum alb si negru.de la cine am luat.o nu a schimbat nimic la ea~filtre, ulei~.precizez ca in anumite momente revine si merge aproape de normal retrogradand in treapta inferioara la accelerare.Am si un passat care are debitmetru pierburg si scrie mercedes, sa incerc sa.l schimb?s.ar potrivi?multumesc!
                    Sincer sa fiu nu am prea inteles. Scoate ori fum alb ori negru?
                    Fum alb urat mirositor inseamna, de regula, pompa de injectie dusa. Oricum iesita din parametrii. Fum negru inseamna multe... de la catalizator imbacsit, la consum prea mare de motorina.
                    Ar fi bine sa incerci o diagnoza.
                    Chiar imi place masinuta asta!

                    Comment


                    • #25
                      pai asta e chestia, scoate la inceput fum alb si apoi cand o accelerez mai tare scoate si fum negru.astazi cu toate ca e sarbatoare am deschis putin capota si am schimbat debitmetru si nici o schimbare, apoi m-am uitat pe la turbina si cand am pus surubelnita pe colier acesta s-a miscat(nu era strans)si pe acel furtun mai era ca o camasa de cauciuc care culisa pe el.am strans colierul si camasa am dat-o in partea stanga pe furtun si am incercat sa o prind acolo.dupa operatiunea asta de la 3000 de ture acum urca la 4000, 4000 si ceva.nu am reusit sa merg cu ea in proba.insa poimaine vreau sa schimb toate filtrele si uleiul la ea si sa vad atunci ce si cum.


                      Off topic - ca si ulei ce tip imi recomandati - Marca si vascozitate la 170000km
                      - daca aveti vreun tutorial de demontare al egr-ului si a turbinei, ca vreau sa le curat pe toate.am facut aceste operatiuni la passat si stiu in mare cu ce se mananca , numai ca mi-ar fi mai usor cu ceva indrumare pentru desfacerea mai usoara.

                      Multumesc mult pentru toate raspunsurile.

                      Comment


                      • #26
                        Cum ai rezolvat cu fumurile. ce era de vina

                        Comment


                        • #27
                          Am aceeasi problema

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF