Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Fum Alb

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fum Alb

    Salutare la toti. Am o problema pe care m-am sa turat sa o indur.La service imi spune total diferit de ceea ce este.
    Am un A 170 diesel.Dupa pornire, la stationare cu motorul pornit, cand o accelerez imi scoate fum alb cateva secude, in rest ok totul. Stiu ca fumul alb este ardere incomplecta de combustibil (prea putin amestec cu aerul)...sa fi debitmetru problema?...deoarece, sapt trecuta la curatat si in jur de 200 km a fost normal totul, apoi iar a inceput.Mototul "trage" bine..La tester nu imi da eroare de debitmetru, mecanicii imi spun ca ar trebui segmentat mototul, dar am doar 177000 km, iar parte de aprindere+cea de combistibil au fost verificate si testate si totul este ok.Ce ar mai putea fi?..multumesc pentru eventualel raspunsuri si drumuri insorite.
    Unlike Any Other
    The best or nothing

  • #2
    Salutare!
    Din cate stiu eu, prezenta fumului alb indica un consum de ulei iar cel negru un consum exagerat de combustibil.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      cand se arde ulei in camera de ardere, atunci fumul este albastrui, iar eu nu am consum de ulei...am doar fum alb la stationare si fum negru (am uitat sa mentionez), la o turatie de peste 3800 in treptele 3 si 4, dar si aia [pentru 2 sec-3..in treptele 1,2 la turatie de peste 3800 nu imi scoate fum, in a 5-a la turatia asta nu am avut inca unde sa ii dau...
      Unlike Any Other
      The best or nothing

      Comment


      • #4
        salut si mie imi scoate fum la turatii mari bruste daca o tin constanta la 4000ture nu scoate deloc eu zic ca e normal .psibil ca se recicleaza catalizatoarele incearca sa mergi 20-30 km cu turatii mari 3500-4000 si oricum da egr-ul jos si curatal ca daca e infundat merge inadusit motorul si asa scoate am avut un audi a 6 2.5 tdi era egr-ul infundat si scoatea fum ca autobuzele alea vechi toata lume spunea ca e gata turbo sau motorul ! si uzura turbine face fum grozav iti vajaie turbo cand intra ???
        diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

        Comment


        • #5
          egr-ul si admisia le-am curatat in urma cu 500 km, nu erau prea murdare, dar eu tot le-am curata..turbina nu imi vajaie, sau imi scoate sunete ciudate...mai precizez, ca filtru meu epurator e diferit de cele ce am vazut la a170 scurt, lung, oricare ar fi ele, adica, in plus mai am o supapa. iar filtru din interior (cel ce separa gazele de ulei) este confectionat din ata de bumbac.intre epurator si alimentarea turbinei se afla debitmetru, nu stiu din ce cauze, imi mai scapa ulei si mil mai baga in turbo, pe langa asta imi mai murdareste si debitmetru (nu mi-l trimite in baia de ulei, cum ar fi normal)..uleiul nu imi place cum arata dupa 5000 km, iar computerul de bord, deja mia dat service cotrol..uleiul este castrol 10w-40 magnatec (schimbat la 169 mii km), sa fie prea subtire, sau slab calitativ, de reuseste sa treaca de filtru in cealata parte (spre turbo)?...sa fie de acolo?..mecanici nu stiu sa imi spuna, cei la reprezentanta, nici macar nu au stiut ca am un epurator de gaze, dar mi-te raspunsuri...in legatura cu fumul negru, sunt de acord...pentru ca deja nu mai este un motor iesit acum dupa linia de productie, iar motorina la noi in tara lasa de dorit...a!, si gazele de la esapamant au un miros ciudat (oua stricate cu miros de canalizare), nu tot timpul doar la stationare...am mai simtit mirosul asta si la alte marci, noi sau mai vechi, proprietarii spuneau ca sa miroase de la catalizator...
          Unlike Any Other
          The best or nothing

          Comment


          • #6
            numai cunoste nimeni problema?
            Unlike Any Other
            The best or nothing

            Comment


            • #7
              Eu știam așa:
              - fum negru: motorină nearsă (pierzi aer pe undeva sau un injector bagă prea multă)
              - fum albastru: ulei ars
              - fum alb: avans

              Nu văd de ce ar scoate fum alb de la motorină nearsă.
              ...

              Comment


              • #8
                da asa este luxian...dara sta nu inteleg eu fumul alb..dupa ce curat debitmetru.iar nu scoate.dupa o perioada, acumulandu-se pref, ulei (cel care mil maia runca pe epurator), incepe iar.....
                Unlike Any Other
                The best or nothing

                Comment


                • #9
                  Ziua Buna!
                  Modificarea avansului la injecţie pentru un cilindru ori pentru toţi cilindrii motorului determină funcţionarea neregulată a acestuia. Un avans prea mare la injecţie conduce la apariţia fumului alb la evacuare, iar dacă avansul este prea mic se prelungeşte arderea combustibilului şi în faza de destindere, apare fum negru la evacuare, crescând consumul de carburant.
                  Funcţionarea motoarelor „Diesel" cu fum alb în exces se datorează dereglării avansului injecţiei peste limita admisă sau deteriorării garniturii de chiulasă între două camere de ardere.
                  Am citat dintr-un manual de mecanica, spar sa te ajute.
                  Bafta!
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #10
                    Ciudat, am mai căutat și pe forumurile în engleză, cu unele nu sunt de acord, dar...:
                    • apă în combustibil sau motorină pe eșapament (prea plin)
                    • ulei în turbină (cred că ar trebui să fie albastru fumul)
                    • prea mult ulei în cutie, care ajunge pe eșapament și de acolo fumul alb
                    • problemă cu vreunul din injectori (probabil blocați)
                    • garnitura de chiulasă (verifică lichidul de răcire)

                    Și cică fum alb vine și de la combustibil nears (deloc aprins) și de la abur (lichid de răcire). Diferența e că aburul dispare mult mai repede, iar combustibilul ar trebui să miroase.

                    Dacă pățești asta doar la pornire, inclin să cred că e de la un injector.
                    ...

                    Comment


                    • #11
                      multumesc pentru raspounsuri....pompa de injectie nu am, doar cea de inailta presiune..verificat injectoare-ok, chiuloasa-ok, ulei in turbina, am putin, de la epuratorul de gaze (oara ceea sa fie problema?), ulei in cutie-ok....sa fie posibil ca doar la relanti sa nu arda in totalitate motorina?...multumesc inca odata de raspunsuri si drumuri insorite.
                      Unlike Any Other
                      The best or nothing

                      Comment


                      • #12
                        ok....de ieri, dupa aprox. 100 de km de mers, a inceput sa las ceata in spatele meu..mam pus si am desfacut epuratorul si am schimbat filtru din el..bun pana aici..a mers bine, dar totusi parca nu imi tragea asa ca inainte..azi de dimineata deja numai lasam ceata, ci pur si simplu un nor gros de fum alb..Rezolvare:..am desfacut dinou epuratorul de gaze, am scos filtru, am dat jos toata ata de pe el, si am pus o alta ata din bumbat 100%, lam montat, am pornit masina sa incalzesc motorul, apoi iam dat talpa..surpriza, numai scoate nici macar fum o culoare vizibila..Deci, stimati colegi, cei care au probleme si au avut de asemenea gen rezolvarea este 1. filtru din epurator (in cazul in care aveti filtru in el) - de inlocuit - 230 euro - atat am primit eu pret pe tot ansamblu in ungaria, la noi mult mai mult. 2. debitmetru. 3. acel senzor situat sub farul stanga (la mine acolo este) ce imi calculeaza debitul de aer tras de turbina. mentionez ca am A170 CDI LSE - 2004..sper sa va fie de ajutor. drumuri insorite
                        Unlike Any Other
                        The best or nothing

                        Comment


                        • #13
                          Nu inteleg filtru epurator nu se desface sa se schimbe doar cartusul? Exprima-te corect 230 euro pentru tot ce ai schimbat sau numai filtru epurator ?
                          Last edited by Luxian; 10-25-2011, 08:29 AM.
                          diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                          Comment


                          • #14
                            Deci solutia anti-fum, avand in vedere ca am schimbat epuratorul si a disparut deja din fum, ar fi si verificare debitmetru + senzor aer turbina + curatare egr. Mentionez ca as vrea sa nu mai scoata deloc, deloc, nici strop.

                            Comment


                            • #15
                              Intradevar am dat si eu filtru epurato jos si l-am spalat era negru acum totul e ok oricum nu scotea fum dar am vrut sa o ibunatatesc treaba
                              diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF