Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cutia de viteze sau...!?!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Daca service-ul nu e departe ai putea incerca sa o duci pe roti.
    Cat despre costuri... vor fi destul de maricele, avand in vedere faptul ca se demonteaza cutia, ceea ce implica coborarea motorului sau chiar scoaterea lui. Vorbesc acum doar de manopera, dupa constatare vei sti ce-i de cumparat.
    Numai bine!
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #47
      Mai mult ca sigur ai kit ambreiaj terminat,daca nu cutia de viteze a ramas fara ulei si s-a dus.....

      Comment


      • #48
        Prima data verificat ulei cutie , kit ambreiaj , daca are ulei in cutie ,poate fi ambreiajul , daca nu este ambreiaj ,este cutia dusa , in cutie sunt manson sincron care care dirijeaza sincronizare cuplaj treapta viteza .. etc cred ca degeaba iti spun ca nu ai reparat tu vreo cutie .

        Comment


        • #49
          Mersi Liviu, intr-adevar, sunt pe langa ce inseamna mecanica. O duc azi la un mecanic si dupa la service ca nu mai aveau loc azi si vedem ce si cum. Azi am mutat-o in parcare si a mers dar nah, se simte la schimbat viteze ca e altfel. Sa vedem acum pe drum daca face iar figuri, probabil o sa faca. La cat de veche este - '98 probabil ca incep sa cada una cate una . Am avut pompa de benzina, acum altceva. Probabil ca o vand si la revedere. Am bagat deja 800 EUR in ea pana acum

          Comment


          • #50
            Salut,
            Avand in vedere ca nu pot ajunge la mecanic inca, no tiengo dineros, am scos masina ieri la plimbare sa vad exact cum face ce face. Nu caraie la schimbat vitezele, nu scoate niciun sunet, demaraj foarte bun, merge foarte bine la schimbat pana la un punct, adica nu mai vrea a 3-a, dar pot da in a 4-a si continui drumul linistit, am facut cateva ture si la fel, trag pe dreapta si o las cateva secunde dupa care intra iar in a 3-a, se simte mecanic la schimbator ca ma blocheaza ceva acolo si nu se aseaza ia cum trebuie cum s-ar zice, ma gandesc totusi sa fie ceva mai simplu? Si sa se excluda cutia si ambreiaj? De ce sa fie ambreiajul cand nu am carait, nu am probleme la demarat, etc. sau cutia daca ar fi sincroane nu ar trebui sa nu se mai poate deloc? Cu motorul oprit pe loc, schimb vitezele cat vreau cum vreau fara probleme, doar cand merg raman cu a 3a mecanic nu mai pot baga in a 3a dar merge a 4a sau restul. Ce ziceti? Merita sa incerc sa desfac la schimbatorul de viteze poate este ceva acolo care joaca?

            Comment


            • #51
              Acum asa zis problema numarul 2 si imi cer scuze ca postez tot aici. Ieri dupa ce am parcat masina, m-am trezit ca picura apa de pe partea dreapta de langa roata, aveti doua poze. E pur si simplu condens/caldura in masina? Sau Ce?
              Attached Files

              Comment


              • #52
                Salut, Bogdan unge cu vaselina parghiile de sub capota. Am avut si eu probleme cu intratul in viteza a-3-a iar dupa ce le-am uns bine cu vaselina intra bine in viteza 3. Exista o poza pe un topic aici pe forum unde Laur mi-a aratat exact unde-s pargiile ce trebuie unse.
                Service romanesc de prima mana :
                - Cât mã costã reparația mașinii?
                - Ce problemã are?
                - N-am cea mai vagã idee.
                - 843 lei și 50 bani!

                Comment


                • #53


                  Mai multe informatii aici
                  Toate cele bune!
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #54
                    Forumu face service-ul cum s-ar zice. Cu cat am intrat mai mult in detalii si nu m-am dus la service cu atat am ajuns la posibila solutie la problema mea. Multumesc mult Florin, multumesc Laur. Azi dimineata dupa ce am citit aici am fugit la masina inainte de munca si constatarea a fost ca am ramas si fara acea parghie, poate cand am fortat sa intru in a 3-a, sper ca asta sa fie solutia la problema mea dar mai mult ca sigur ca ast ar trebui sa fie. Ma duc sa caut parghia la dezmembrari si sa incerc sa o pun singur. Singura nelamurire care ramane, e drept ca partea de sus nu am incercat sa umblu cu mana la ea sa vad cat de mobila este pentru ca daca va uitati bine in cele doua poze, distanta dintre ele este mai mare decat in pozele originale de pe minunatul forum al omului din UK unde a scris tot ce s-a putut despre acest model. E distanta mai mare sau poate difera un pic la model sau se modifica distanta cand schimb viteza? Ca acum cand am facut pozele era in viteza 1.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #55
                      Am gasit si obiectul. Era jos ascuns dupa o teava. Mi-am raspuns singur la intrebarea cu distanta observand ca acea parte e mobila. Ma duc sa imi vaselina si bag la parghii dar intrebarea este pot sa pun si la acest obiect de plastic care conecteaza cele doua tamburucuri? Presupun ca da din moment ce a sarit? Dar la poza indicata de tine Laur in pagina anterioara unde mai exact pune vaselina pe parghii ca e doar cauciuc si plastic.

                      Comment


                      • #56
                        Pune vaselina pe piesa ce a cazut, in locasurile in care intra in piesele metalice(bile). Dar mai inainte de a mazgali totul cu veselina fa-i proba si vezi daca mai sta in pozitia respectiva, sa nu o pierzi definitiv.
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #57
                          Asa este, nu mai sta piesa la locul ei. Am facut una din placaj de 3 mm, si pus, ca provizoriu am pus una de la pet dar s-a rupt. Confirm, situatia este rezolvata, masina merge, schimb a 3-a fara probleme. Multumiri speciale lui florin84 si LaurLaur si nu in ultimul rand clubmercedes.ro, datorita forumului si oamenilor dornici sa ajute am evitat service-ul unde sigur o dadeam in prostii si am rezolvat problema cu 0 costuri. Un lucru e cert, o sa investigez orice problema la masina de 10 ori si pus intrebarea de 10 ori pe forum ca sa ma sigur ca situatie este clara. Un alt om care rezolva orice problema(aproape) la A class este acel domn minuntat din UK care a muncit atat le acel site unde gasesti tot ce vrei.

                          Comment


                          • #58
                            Cu placere Bogdan ma bucur ca ti-am fost de ajutor.
                            Service romanesc de prima mana :
                            - Cât mã costã reparația mașinii?
                            - Ce problemã are?
                            - N-am cea mai vagã idee.
                            - 843 lei și 50 bani!

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by bogdan.motrici View Post
                              Asa este, nu mai sta piesa la locul ei. Am facut una din placaj de 3 mm, si pus, ca provizoriu am pus una de la pet dar s-a rupt. Confirm, situatia este rezolvata, masina merge, schimb a 3-a fara probleme. Multumiri speciale lui florin84 si LaurLaur si nu in ultimul rand clubmercedes.ro, datorita forumului si oamenilor dornici sa ajute am evitat service-ul unde sigur o dadeam in prostii si am rezolvat problema cu 0 costuri. Un lucru e cert, o sa investigez orice problema la masina de 10 ori si pus intrebarea de 10 ori pe forum ca sa ma sigur ca situatie este clara. Un alt om care rezolva orice problema(aproape) la A class este acel domn minuntat din UK care a muncit atat le acel site unde gasesti tot ce vrei.
                              Aceasta este menirea forumului si aceasta este datoria noastra ca si colegi.
                              Daca nu-ti tine improvizatia, incearca ceva cu o sarma mai solida, rasucita in forma cifrei "8".
                              Toate cele bune!
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment


                              • #60
                                Salut . Fratilor m-am procopsit si eu cu o gargarita cu un a140 (w168), toate bune si frumoase, 200 000 km, am mers aproximativ 1000 si am constatat cand dau marsarier se aude un fel de scartait sau fluierat as zice mai sigur, dar asta nu e tot, am evitat sa mai dau inapoi, problema mea este ca intro dimineata, plec la munca si dupa proximativ 300 m de mers cand sa scimb a 3a nu mia mai dat voie. Am tras dreapta am incercat 12345, a mers mai greu sa bag doar a 24 in rest nimic, simt ca ceva blocheaza acolo. Am oprit pornit motorul... am reusit la un moment sa bag 123 , am zis ok sa merg mai departe, am dat 1a a intrat normal fara probleme, am treut 2 ...3 fara probleme, dar a 4a nu a mai vrut. Am oprit am incercat sa bag in viteza fara motor pornit, nu a intrat decat 2 si 4, abia am ajuns cu a 2a acasa.. Sa fie oare ambreaj sau cutie ...
                                Last edited by cornel.mirea; 12-11-2014, 22:27 PM.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF