Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutia de viteze sau...!?!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Eu in locul tau imi luam o alta cutie. Nu stii ce gasesti in asta.Pe langa furca aia poate mai e ceva bulit.
    Doar o parere.

    Comment


    • #77
      Pai, mai intai dau jos cutia sa vad ce este in neregula. Eu suspectez furca. Daca constat ca e nevoie de cutie noua, prefer sa arunc masina la gunoi. Banuiesc ca pretul unei cutii noi este mai mare decat banii care i-am dat eu pe masina. Multumesc pentru sfaturi Nedved.
      No malfunction

      Comment


      • #78
        Offtopic:

        @georgealinel: ca să fiu în ton pe pământ sau pe lună ?

        /offtopic

        16 ore nu mi se pare mult, cam două zile de lucru e cu desfăcut / făcut stat după piese, etc.

        @codrescu din ce zici acolo aş zice că problema la tine e după cutie. O fi diferenţialul / planetarele. De curiozitate când o ţii spânzurată nu intră ASR-ul? Normal ar trebui să se prindă că "patinezi"

        Zic că mai era un coleg pe aici ce de asemenea suspecta ambreiajul şi i-a fost dusă planetara din dreapta.
        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
        Urmează: Dacia 1300 '74

        Comment


        • #79
          Nu noua.Cu banii de una noua iti permiti sa iei 4 sh ,cred.
          N-as investi intr o cutie noua daca e automata.

          Comment


          • #80
            Originally posted by georgealinel View Post
            Stie cineva daca ansamblul acesta de furci din cutia de viteze(piesa nr 5 din imagine) este greu de schimbat? La service-ul autorizat baga 16 ore de manopera pentru dat jos motorul cu cutia. Rog pe cei care au schimbat aceasta piesa sa ne impartaseasca si noua cate ceva din aceasta experienta.
            Nu ansamblul in sine e problematic, cat plasticele din capetele furcilor. Pe acelasi thread s-a discutat, un coleg schimband ansamblul furcilor. Vezi aici , post-ul #21.
            Referitor la manopera, mi se pare cam mult 16 ore. Eu am dat singur cutia jos, in garaj. Am lucrat la ea doar seara dupa ce veneam de la munca. Toate orele adunate de la inceput pana la sfarsit nu cred ca au insumat 20 de ore. Am lucrat fara elevator, fara sa dau motorul jos, fara scule profesionale, cu tutun mult si ore pierdute reflectand .
            Last edited by LauLaur; 02-13-2016, 18:06 PM.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #81
              Da Laur, am citit postul si sunt convins ca e de la plastice..dar tot aici am citit ca nu se gasesc doar plasticele si trebuie sa cumperi toata piesa. M-am interesat la service autorizat si e in jur de 700 lei aceasta piesa. Si mie mi se pare mult 16 ore de manopera, dar am si deviz de ei pe care imi srie pretul manoperei. Asta se intampla in 2014. Eu am cutie manuala si nu pot sa ma duc la service autorizat cu piese sh. Nu cred ca accepta. Am gasit un filmulet in care arata cum se coboara partial motorul la W169, banuiesc ca e suficient ca sa dea cutia jos. Nu cred ca i-a luat mai mult de jumatate de ora: https://www.youtube.com/watch?v=bBehz3Ivxzk
              No malfunction

              Comment


              • #82
                Mda, acum ca ai mentionat faptul ca ai w169... e mai complicat decat la w168. Cu motorul coborat 10 cm nu se poate scoate cutia.
                Din cate am vazut, in cazul w169 ar fi doua metode pentru scoaterea cutiei: ori se scoate tot motorul(cu tot cu cadru), ori se sustine motorul pe deasupra si se scoate cadrul motorului doar. O data scos cardul se poate separa cutia de motor si se poate scoate pe dedesubt. Oricare din variante s-ar adopta e mult de munca, poate nu chiar 16 ore.
                Vezi pasii de urmat din clip.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #83
                  Salut,
                  Am o problema la cutia de viteze la un Vaneo 170, presupun ca este aceasi treaba cu A170....intra foarte greu in viteze la relanti, aproape de loc. Daca masina este cat de putin in miscare, 0,01 km/h, intra in viteza intai imediat. Cand merg intra aproape ok in vteze, dar nu ca pana acum, are un mic agatzat, foarte mic. Inainte intra si daca suflam in ea .....Vreo ideie ?! . Merci

                  Comment


                  • #84
                    Salut!
                    Nimic din ce s-a discutat pe aici nu te poate face sa-ti creezi o idee? Cu minim de efort mai gasesti un thread, legat de ambreiaj!
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #85
                      Salut Gonzo,
                      Exact cum spui tu se intampla si la mine..daca masina este in miscare, intra foarte usor..dar ca sa fie in miscare, trebuie sa fii in panta sau sa te impinga cineva. Fenomenul se intampla dimineata cand e rece, la prima pornire..dupa ce se incalzeste masina, fenomenul dispare. Solutia este sa bagi in viteza intai cu motorul oprit si sa pornesti motorul cu ambreiajul apasat. Am mai observat ca, daca las in viteza intai peste noapte, dimineata cand calc ambreiajul si vreau sa aduc maneta pe liber, nu pot sa scot din viteza intai...dar, daca pornesc motorul cu ambreiajul calcat, iese din viteza si pot sa o aduc pe liber. Am incercat sa o las in viteza in panta si, dimineata, apsam ambreiajul sa vad daca pleaca la vale..ghici ce se intampla: nu pleaca. Concluzia mea este ca nu debreiaza cand apas ambreiajul. Ceea ce este curios este ca, desi nu debreiaza cand calc ambreiajul si masina nu pleaca la vale, daca pornesc motorul cu ambreiajul calcat, masina pleaca la vale. Deci, pentru ca sistemul ambreiaj sa-si faca treaba, e nevoie de un impuls: ori masina sa fie in miscare ori pornirea motorului...ceea ce pe mine ma face sa cred ca problema apare din cauza cilindrului receptor (care la noi e impreuna cu rulmentul de presiune, concentric) ori din cauza placii de presiune(un consilier de service autorizat mi-a spus ca masina mea e veche si s-a decalit placa de presiune). Eu, dimineata inainte de pornire, m-am obisnuit sa "mestec putin in mamaliga"...adica, cu motorul oprit, bag in toate vitezele de vreo doua ori. Nu stiu ce au A-class-urile acestea dar este al doilea care il am si imi face problema asta. E adevarat ca e din 2004 dar are doar 100000km. Eu am inceput cu aerisirea ambreiajului, schimbatul lichidului de frana(am pus DOT4+), am schimbat si lichidul din cutia de viteze..toate in zadar. Din ce am mai citit pe forumuri, unii au schimbat cablurile de timonerie care au rezolvat temporar problema, altii au schimbat ansamblul de furci din cutia de viteze care, cica ar avea niste plastice ce se uzeaza in timp. Am mai citit si pe forum-uri straine. Pe acolo, baietii se lauda ca au schimbat doar pompa de ambreiaj ("master cylinder" cum ii spun ei) si au facut "reversed bleeding", adica ceva de genul ca au bagat lichid de frana pe la aerisitorul ambreiajului(cilindrul receptor sau cum ii spun ei "slave cylinder") si astfel, bulele de aer au iesit in sus, natural, in rezervorul de lichid de frana. Acest cilindru receptor, la alte masini e usor de schimbat...dar nu si la noi, ca e cu tot cu rulment de presiune....si, daca tot dam jos motorul si cutia sa schimbam rulmentul, schimbam si placa de presiune si discul de ambreiaj. La primul A-class pe care l-am avut, am facut constatare la service-ul autorizat. Pe deviz imi scrie: "necesita inlocuire kit ambreiaj...pret piese 3000lei...pret manopera 2000lei". Tot fiindca am fost foarte pasionat de aceasta problema, am intrebat si pe cineva care lucreaza la Mercedes in Germania si e roman. Recomandarea lui a fost sa scap de masina..cica generatia mea de A-class are probleme la cutia de viteze..spune asa: cele mai proaste cutii au fost cele in 5 trepte...mai exista si in 6 trepte care sunt tot proaste dar mai putin decat cele in 5 trepte...iar cele mai bune, cica ar fi cele automate. Apropo, eu am mers cu masina asa 21000km..in acest timp, problema nu s-a agravat. Sunt foarte curios sa vad cat mai tine. Nu am curaj sa las pe cineva din Romania sa-mi dea jos motorul si cutia..nu fiindca romanii nu s-ar pricepe, ci din cauza lacomiei de care dau dovada aceste service-uri fie autorizate Mercedes sau nu.
                      No malfunction

                      Comment


                      • #86
                        Mulţumesc georgealinel pentru descriere. Cam asta păţesc şi eu. Aş mai adăuga că la rece face faze şi cu intratul într-a doua. Dar acuma a venit vara

                        Întreb şi eu fără să ştiu... dacă problema la tine dispare când porneşti motorul... n-o fi din cauză că drăcia asta de ambreiaj e hidraulic? Ceva în genul frânelor? Care merg foarte greu dacă e motorul oprit?

                        Parcă aveai W169. Aia e deja generaţia a treia. N-are cum să fie aşa de proastă cum zice nenea ăla al tău de la reprezentanţa din Germania. Dă-o în colo, e totuşi Mercedes. Eu la al meu coteţ dacă nu era faza cu distribuţia altceva nu mi-a picat decât amortizoarele şi arcurile faţă. Şi vorbim de o maşină din '99, ce avea originalele pe ea.

                        Băgaţi de-o mămăligă dimineaţa, după aia mergeţi o vreme cu ea în viteza 1. Eu aşa fac (bine am şi de mă învârtit printre blocuri). După ce s-a încălzit o idee merge parfum. Nu ştiu voi dar eu când mă ridic din pat dimineaţa nu pot să alerg, o vreme merg hăbăuc

                        Aş zice să încercaţi să-i învăţaţi toanele. Are personalitate nu glumă. Altfel o mai cumpăraţi o dată pe piese.
                        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                        Urmează: Dacia 1300 '74

                        Comment


                        • #87
                          Acum o bag intai in a treia, este singura care intra la relanti, dupa care o scot din a treia si o bag in viteza intai. Am fost azi la service si mi-a spus ca are joc in timonierele alea din dreapta motorului , cand te uiti la el. Jocul este destul de mare.

                          Comment


                          • #88
                            Salut!
                            Am mai citit si pe forum-uri straine. Pe acolo, baietii se lauda ca au schimbat doar pompa de ambreiaj ("master cylinder" cum ii spun ei) si au facut "reversed bleeding", adica ceva de genul ca au bagat lichid de frana pe la aerisitorul ambreiajului(cilindrul receptor sau cum ii spun ei "slave cylinder") si astfel, bulele de aer au iesit in sus, natural, in rezervorul de lichid de frana. Acest cilindru receptor, la alte masini e usor de schimbat...dar nu si la noi, ca e cu tot cu rulment de presiune....
                            Nu-i adevarat, pompa de ambreiaj se afla in spatele pedalei de ambreiaj si se poate schimba, zic eu, relativ usor. Cam asa arata pompa pentru w169:
                            Nu am curaj sa las pe cineva din Romania sa-mi dea jos motorul si cutia..nu fiindca romanii nu s-ar pricepe, ci din cauza lacomiei de care dau dovada aceste service-uri fie autorizate Mercedes sau nu.
                            Eu cred ca ar trebui sa iei taurul de coarne. Odata te va lasa in drum, daca nu te gandesti serios sa rezolvi. Pune banuti de-o parte si cauta un service mai decent.Poti schimba pentru inceput pompa de ambreiaj ca-i ieftinuta, ~250 ron.
                            @ gruiarew
                            n-o fi din cauză că drăcia asta de ambreiaj e hidraulic? Ceva în genul frânelor? Care merg foarte greu dacă e motorul oprit?
                            NU! Ambreiajul nu-i "in genul franelor", cu vacuum si servo.
                            Toate cele bune!
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #89
                              Salutare colegi,
                              Nu stiu cum sa explic ca sa descriu bine aceasta problema dar mai incerc odata. Am spus ca, daca masina se afla in panta si am lasat-o in viteza I peste noapte, dimineata cand masina e rece, cand calc ambreiajul masina nu pleaca la vale cum ar fi normal si nici nu pot sa scot din viteza...dar, daca calc ambreiajul si pornesc motorul, masina pleaca la vale si pot si sa scot din viteza. Pe plan orizontal, nu o las in viteza ci pe liber doar cu frana de mana trasa....dimineata, cu motorul pornit, nu intra in nici o viteza...de fapt, nu intra din prima...trebuie sa incerc de vreo 7 ori ca sa intre dar cel mai simplu este sa bag in viteza inainte de a porni motorul. Gonzo, eu iti doresc sa scapi doar cu timoneria. Laur, ai dreptate cu pompa, dar eu ma refeream la cilindrul receptor...pentru ca eu suspectez ca aici ar putea fi problema. La alte masini cilindrul receptor este pe cutia de viteze prins in doua suruburi si e usor de inlocuit..se pare ca la A-class, cilindrul receptor e incorporat in rulmentul de presiune. Oricum, m-am gandit si eu sa incerc mai intai schimbarea acestei pompe de ambreiaj, fiindca e mai ieftina. Gruiarew, am W169, fabricata in 2004, primul an in care s-a produs modelul...din cate stiu eu e generatia a doua nu a treia. A treia este W176. Stiu ca nu e "cotet" cum spui tu, sau "junghi" cum spun altii, si nu pun la suflet ce a zis mesterul din Germania dar pot sa spun ca problema asta cu bagatul in viteza la rece mi-a scos parul alb. Am mai avut un W169 tot din 2004 si am avut aceeasi problema. Fiindca imi place foarte mult modelul, mi-am luat tot W169, nu m-am lecuit cu primul. Ceea ce ma intriga este ca totul functioneaza perfect, exceptie nenorocitul asta de ambreiaj...sau poate e de vina cutia, nu stiu ce sa mai cred. In orice caz, daca aflu care este problema, am de gand sa o postez pe toate forum-urile unde gasesc ca se vorbeste despre A-class.
                              No malfunction

                              Comment


                              • #90
                                A doua ar fi versiunea facerlift când au mai modificat una-alta. Nu știu dacă are de-a face și cu cutia, dar au mai polișat-o o idee.

                                Gonzo vezi dacă poți sa mai strângi cablurile respective. Trebuie să fie niște clipsuri sub fusta de la manetă, nu știu cum e la Vaneo.

                                Dar aș crede că jocul e din cutie..
                                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                                Urmează: Dacia 1300 '74

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF