Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme management motor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Va salut,nici a mea (a 140),nu trece de 3500 rot/min,am fost la niste mecanici,pentru ca pe laptop apare totul o.k.,si au spus ca ar putea fii catalizatorul infundat,cand o rezolv va tin la curent.(au spus ca trebuie data sonda de pe catalizator jos si daca se tureaza este infundat catalizatorul si trebuie spalat cu jet da apa) STIMA

    Comment


    • #17
      Originally posted by manuel View Post
      Va salut,nici a mea (a 140),nu trece de 3500 rot/min,am fost la niste mecanici,pentru ca pe laptop apare totul o.k.,si au spus ca ar putea fii catalizatorul infundat,cand o rezolv va tin la curent.(au spus ca trebuie data sonda de pe catalizator jos si daca se tureaza este infundat catalizatorul si trebuie spalat cu jet da apa) STIMA
      servus. Ai pus testarul pe masina? vezi ca uni mecanici le ametesc. Din ce m-am documentat eu,catalizatorul se anfunda din cauza ametecului de carburant gresit,adica benzinei ne arse.ori sonda...ori debitmetru nu merge corect.

      Comment


      • #18
        Vezi daca gasesti prin tara Cataclean, e foarte bun sa curete catalizator etc,e testat,uite aici un site exemplu http://www.amazon.co.uk/Cataclean-Ca...9720783&sr=8-1 si ceva review http://www.youtube.com/watch?v=DrkYw0Ks2-Q.

        Comment


        • #19
          Nu se spala catalizatorul cu jet de apa,1. e acea funingine si nu se duce cu apa,2.de la jet se poaate strica,desprinde din el ceva,ori il demontezi si e ca un detergent special de spalat,il lasi la inmuiat si se curata,sau e acel produs CATACLEAN care e tot pt asa ceva,dar nu il demontezi,il pui in rezervor cu 1/4 combustubil si mergi cu ea vreo 10-15 km.Cica e bun si pentru sonda lambada,eu l-am pus in urma cu 1 luna si inainte de a face verificarea anuala sa imi iasa testul la noxe ok.

          Comment


          • #20
            Ai sesizat ceva schimbare dupa ce ai pus Cataclean.Si daca poti sa ne spui de unde la-i cumparat si pret.Stima

            Comment


            • #21
              Masina mergea bine,eu l-am bagat sa curete mai bine instalatiile,pentru a nu a vea surprize la verificarea anuala,sa nu depaseasca norma de noxe.
              L-am cumparat de pe acel site AMAZON,15 lire sterline,dar am vazut ca fac delivery si in afara,si in Romania.Faza e ca am vazut multe review-uri pe net si erau destul de multumiti oamenii,unii au spus ca au avut probleme cu sonda lambada din cauza depunerilor dar dupa ce au pus acest produs a disparut eroarea,acel check engine,altii ca ar merge mai bine,ca ar consuma si mai putin,oricum e facut special sa curete instalatia.
              Asta e site-ul oficial,mai multe informatii http://www.systemproducts.com/

              Comment


              • #22
                o treaba mai este si catalizatorul infundat pe al meu am motor de 1,7 cdi i-am scos amandoua catalizatoarele si merge racheta se simte diferenta!!!
                diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                Comment


                • #23
                  probleme, cred ca un senzor.

                  salut.Am un a160 benzina (75kw),din 1998.Ântrerupe âN relantiu,osceleaza ,si da rateuri.Merge intrerupt,si parca nu merge o bujie ,dar doar ce le-am schinbat.Banuesc pe senzoru axului cu came.Datimi o parere.MULTUMESC

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by fany View Post
                    salut.Am un a160 benzina (75kw),din 1998.Ântrerupe âN relantiu,osceleaza ,si da rateuri.Merge intrerupt,si parca nu merge o bujie ,dar doar ce le-am schinbat.Banuesc pe senzoru axului cu came.Datimi o parere.MULTUMESC
                    Salut!
                    Inainte sa iti dai cu parerea si sa incepi a schimba orbeste anumite piese/senzori ce le cred "mecanicii" defecte, mergi mai bine si pune testerul pe ea. Daca e folosit de un cunoscator, calculatorul acela are sa-ti dea toate informatiile despre problema masinii tale. Nu te poti baza doar pe pareri, cauzele pot fi variate, mai bine fi sigur inainte sa platesti!
                    Numai bine !
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF