Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme management motor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme management motor

    Salut,

    Am un A160 din 1998, benzină (75kw) şi probleme cârcă. Ultima, nu depăşeşte 2500rpm în viteza a cincea.

    Am schimbat: pompa de benzină, filtru aer & benzină. Am schimbat sonda lanbda, buji noi, clapeta acceleraţie curaţată.
    O schimbare s-a cunoscut când am schimbat sonda dar nu a durat mult şi iar aceiaşi problema, nici putere nu are.

    În bord nu se aprinde nici o avertizare. Nu ştiu ce să mai fac, pe tester nu am mai pus-o că m-am săturat de testere şi mecanici care le bâjbâie.

    Daţi-mi o parere
    Vă mulţumesc!
    Last edited by Luxian; 06-25-2011, 00:30 AM. Reason: limba română

  • #2
    S-ar putea sa fie debimetru dupa simptomele astea. Scoate-l, fii atent că are niste lame foarte subtiri sa nu le strici sau sa le atingi cu degetele. Şi mergi putin cu masina fara sa vezi depaseste 2500 sau nu, daca depasaste e de la debimetrul.
    Last edited by Luxian; 06-25-2011, 00:31 AM.

    Comment


    • #3
      Ai facut o diagnoza .....???

      Comment


      • #4
        Originally posted by ichbin View Post
        S-ar putea sa fie debimetru dupa simptomele astea,scoatel,fii atent ca are niste lame foarte subtiri sa nu le strici sau sa le atingi cu degetela si mergi putin cu masina fara sa vezi depaseste 2500 sau nu,daca depasaste e debimetrul.
        Am demontat azi si debitmetru la mine este prins direct pe MAPS, partea

        cu placa electtronica (sau vodo asa scria pe ea). Am desfacuto si pe aia si m-am oprit, fiinca trebuia sa dau electronica la o parte. Am curatat cu un spray cât am putut şi văd că merge mai bine, cât o merge...

        Mersi pentru informatie.

        Originally posted by FELIX View Post
        Ai facut o diagnoza .....???
        Ce diagnoza, adică testerul? l-am facut de vreo trei ori, dar nu la MB.si mi-a spus, ba sonda, ba pompa, ba clapeta si debitmetru dar nu stiu daca pot sa-l schimb numai pe el.
        Last edited by Luxian; 06-25-2011, 00:33 AM.

        Comment


        • #5
          Depinde ce are, dar se poate si repara uite un link al tau trebuie sa fie la fel, la a mea e diferit,http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.38.htm
          Last edited by Luxian; 06-25-2011, 00:34 AM.

          Comment


          • #6
            Prietene,ai omorat gramatica limbii romane...
            1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
            2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
            Si o panarama de scuter

            Comment


            • #7
              Desteptule e scris corect in afara ca trebuia sa mai pun 2 virgule,important e ca a inteles omul,am vorbit in contextul ultimului mesaj,dar unii se cred mai destepti si inteleg doar daca le explici ca la gradinita si nici nu iti era adresat tie acel mesaj.
              Last edited by ichbin; 06-25-2011, 12:24 PM.

              Comment


              • #8
                Originally posted by mezzo View Post
                Prietene,ai omorat gramatica limbii romane...
                salut prietene, vad ca tu esti cu poblemele gramaticale nu cu problemele masini,probabil din cauza greselilor gramaticale nu ai anteles problema masini,

                Comment


                • #9
                  Originally posted by fany View Post
                  salut prietene, vad ca tu esti cu poblemele gramaticale nu cu problemele masini,probabil din cauza greselilor gramaticale nu ai anteles problema masini,
                  si revin la problema mea ,azi cand am trecut pritro balta am observat ca motorul trpida an relanteu, parca mergea in trei pistoane, am oprit motorul si dupa vreo doua chei a intrat in normal.Acum ma gandesc sa nu fie o conexiune ,sau fire defecte si fura curent.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ichbin View Post
                    Desteptule e scris corect in afara ca trebuia sa mai pun 2 virgule,important e ca a inteles omul,am vorbit in contextul ultimului mesaj,dar unii se cred mai destepti si inteleg doar daca le explici ca la gradinita si nici nu iti era adresat tie acel mesaj.
                    Inteligentule,nu era pt tine mesajul.Vezi ce a scris initiatorul topicului inainte de a fi corectat de un moderator..
                    Pana si titlul era scris gresit: probleme menegiment motor.
                    End of story
                    Originally posted by fany View Post
                    salut prietene, vad ca tu esti cu poblemele gramaticale nu cu problemele masini,probabil din cauza greselilor gramaticale nu ai anteles problema masini,
                    Ai Inteles.Nu anteles.
                    A dracu` limba romana invatata de la tastatura.

                    Sunteti 2 destepti amandoi.

                    Cum arata postul aseara:

                    salut,am un a160.1998.benzina.75kw,si probleme circa,acum ultima,nu depaseste.2500rot in viteza a cincea.am schinba ,poma benzina,filtru aer ,benzina.am schinbat sonda lanbda.buji toate noi ,clapeta acceleratie curatata.
                    o schinbare sa cunoscut cind am schinbat sonda dar nu a durat mult si iar aceiasi problema ,nici putere nu are.in bord nu se aprinde nici o avertizare.nu stiu ce sa mai fac, pe tester nu am mai puso ca mam saturat de testere si mecanici care le bijbiie.datimi o parereva multumesc



                    Si cum arata acum:


                    Salut,

                    Am un A160 din 1998, benzină (75kw) şi probleme cârcă. Ultima, nu depăşeşte 2500rpm în viteza a cincea.

                    Am schimbat: pompa de benzină, filtru aer & benzină. Am schimbat sonda lanbda, buji noi, clapeta acceleraţie curaţată.
                    O schimbare s-a cunoscut când am schimbat sonda dar nu a durat mult şi iar aceiaşi problema, nici putere nu are.

                    În bord nu se aprinde nici o avertizare. Nu ştiu ce să mai fac, pe tester nu am mai pus-o că m-am săturat de testere şi mecanici care le bâjbâie.

                    Daţi-mi o parere
                    Vă mulţumesc!
                    1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                    2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                    Si o panarama de scuter

                    Comment


                    • #11
                      Faza e ca el a postat dupa mesjul meu,de aici am dedus.....si da sunt un destept la fel ca si altii pe care ii stiu.

                      Comment


                      • #12
                        ROG MODERATORUL ACESTUI TOPIC SA ISI FACA DATORIA
                        1- In acest forum se discuta despre probleme tehnice nu Gramatica Limbii Romane
                        2- Nu doresc sa imi pierd timpul citind care este mai destept ...etc.....

                        Comment


                        • #13
                          Cred ca era de ajuns interventia moderatorului.... . Urat moment.
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #14
                            ok am avut si eu probleme cu un 1,7 cdi dar le rezolv singur aici se vb de gramatica nu de motoare. Asta e suntem ROMANI

                            Comment


                            • #15
                              Parca nu sunteti de acord cu aceea ce s-a scris,dar puneti gaz pe foc cum e o vorba pe la noi,eu am reactionat dupa ce altii s-au trezit sa faca critici,in fine nu e placut sa se intample asa ceva,dar daca omul a facut niste greseli,era suparat de ce probleme are si numai la gramatica nu s-a gandit.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF