Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

consum mare A140

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Crb View Post
    Furtun la 15 lei am de vreo 4 ani si sunt la al doilea (schimbat anul trecut) care la o verificare de acum cateva zile inca o duce bine. E furtun pt benzina, cu doua straturi + panza, nu e vreo improvizatie cu furtun de gradina sau paie de suc. Primul l-am schimbat dupa mai bine de un an jumate si nu pentru ca avea scurgeri ci pentru ca imi parea cam crapat si nu aveam incredere in el.
    Nu vrei sa intelegi ca e de calitate inferioara, si iti poate ceda la 120 km/h pe autostrada si sa iei foc in mers...
    W168 or nothing!

    Comment


    • Am desfăcut și eu furtunul, am tăiat partea unde era prins, acum că e mai scurt parcă stă mai omenește.

      Nu știu dacă e cel din fabrică, dar clar e originalul. Am tras și întins de el de mi-a venit acru. E ca nou. În afară de beleaua ce s-a frecat de capacul de la filtru de aer n-am fost în stare să-i bag nimic de vină. Acuma fiecare cum crede, eu nu aș merge pe unul de 15 lei.

      Georgealinel am mai auzit o chestie cum că cele de Germania n-au nici un fel de limitare, cele ce sunt vândute pe alte piețe ar avea diferite limitări (gen mașini sport limitate la 260kmh). A mea e austriacă și efectiv se aude cum îi taie gazul la 4000 ture (pe loc). Ralanti-ul în mers stă la 1000 sau puțin sub în funcție de climă. Am testat că ai scris acilea. Altfel nu mi-aș fi băut capul. Poate la versiunea mai nouă au mai scos din limitări, sau se confirmă legenda de mai sus.

      Mai zicea cineva pe aci că e limitată și în mers la 6500. Eu nu vă înțeleg... de ce te-ai duce cu ea la asemenea turații? E un coteț până la urmă, nu motocicletă sau ceva sport. Eu cam la 2700 / 3000 schimb iar în a 5-a la 3000 - 3500 ating deja 120 - 130 km/h depinde de benzină și de ce am prin spate.

      Georgealinel eu zic (și cred că am mai zis pe aici) că-ți faci prea multe probleme. Merge? Dă-i pace! De ce-ți faci probleme și când merge? Zeamă în rezervor și ochii în zare. Drumuri bune!
      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
      Urmează: Dacia 1300 '74

      Comment


      • Buna ziua gruiarew,
        Eu as lasa-o in pace dar, daca tu zici ca cele care se vand pe piata din Germania nu au limitari, iar celelalte au, inevitabil ma roade intrebarea "de ce?"...De ce masinile Mercedes vandute in Germania nu au limitari? Eu nu am decat o singura pretentie de la acest "cotet": sa fie nu doar perfect ci mai mult ca perfect. Stii ca exista in limba romana un timp care se cheama "mai mult ca perfect", deci se poate. Vreau sa-ti multumesc pentru testul facut in mers. Deci se confirma ca, in mers cu maneta de viteze pe neutru si fara sa apesi pedala de acceleratie, turajul nu sta pe relanti ci un pic mai sus. Ai observat ca, daca franezi si viteza masinii este 0, acul turometrului vine pe turatia de relanti?(900 rpm sau 870rpm, nu stiu cat trebuie sa fie). Acum ma intreb de ce in deplasare turajul motorului trebuie sa fie mai mare. Probabil ca exista mai multi consumatori de curent in mers, cum ar fi motorul electric de la servodirectie si de aceea e nevoie de turaj mai mare..zic si eu, nu sunt sigur. Oricum, rabla mea vine pe turajul de relanti in mers, ceea ce ma scoate din sarite.
        No malfunction

        Comment


        • Buna ziua gruiarew,
          Eu as lasa-o in pace dar, daca tu zici ca cele care se vand pe piata din Germania nu au limitari, iar celelalte au, inevitabil ma roade intrebarea "de ce?"...De ce masinile Mercedes vandute in Germania nu au limitari? Eu nu am decat o singura pretentie de la acest "cotet": sa fie nu doar perfect ci mai mult ca perfect. Stii ca exista in limba romana un timp care se cheama "mai mult ca perfect", deci se poate. Vreau sa-ti multumesc pentru testul facut in mers. Deci se confirma ca, in mers cu maneta de viteze pe neutru si fara sa apesi pedala de acceleratie, turajul nu sta pe relanti ci un pic mai sus. Ai observat ca, daca franezi si viteza masinii este 0, acul turometrului vine pe turatia de relanti?(900 rpm sau 870rpm, nu stiu cat trebuie sa fie). Acum ma intreb de ce in deplasare turajul motorului trebuie sa fie mai mare. Probabil ca exista mai multi consumatori de curent in mers, cum ar fi motorul electric de la servodirectie si de aceea e nevoie de turaj mai mare..zic si eu, nu sunt sigur. Oricum, rabla mea vine pe turajul de relanti in mers, ceea ce ma scoate din sarite.
          No malfunction

          Comment


          • Originally posted by gruiarew View Post
            Georgealinel am mai auzit o chestie cum cã cele de Germania n-au nici un fel de limitare, cele ce sunt vândute pe alte piețe ar avea diferite limitãri (gen mașini sport limitate la 260kmh). A mea e austriacã și efectiv se aude cum îi taie gazul la 4000 ture (pe loc). Ralanti-ul în mers stã la 1000 sau puțin sub în funcție de climã.
            Astea sunt povesti cu limitarea la masinile vândute pe alte piețe.
            Eu am luat-o pe a mea de le neamț din curte si daca o turez când sta pe loc, când ajunge la 4000 de ture parca nu se alimenteaza.
            Chestia asta am observat-o când am adus-o in tara, si disperat sunam dupa un prieten sa vina cu testerul sa-l puna pe ea sa vada ce are.
            Nu sunt singurele mãrci de mașini cu turatia limitatã câmd stau pe loc..
            Nu furati!! STATUL detesta Concurenta!!!

            Comment


            • A mea nu e limitata la 4000rpm in stationare si imi doream sa aflu daca e vreo problema...sau, poate modelul W169 difera de W168 la capitolul acesta.
              No malfunction

              Comment


              • Buna seara,
                Am fost curios sa aflu de ce acul turometrului sta mai sus in timpul deplasarii cu maneta de viteze pe neutru. Asta am gasit pe un forum strain:
                ”Elevated idle speed during deceleration is an emissions strategy to maintain clean exhaust output and prevent overheating of the catalytic converter. The PCM uses speed sensor input to determine when the vehicle has stopped , then return the idle speed to normal”.
                La masina mea, daca scot pe neutru, acul vine pe turatia de relanti...bine, nu prea merg eu cu maneta pe neutru (nici macar la vale) dar poate mai este cineva interesat. In cazul meu, nu am reusit sa aflu de ce se comporta asa...suspectez circuitul valva de purjare - canistra de carbon activ - rezervor combustibil dar nu sunt sigur.
                No malfunction

                Comment


                • Buna dimineața, diupa ce am citit posturile anterioare, ajung la concluzia ca un consum de 7.4 l/100 aratat de CB dupã un drum de 800 de km parțial cu AC pornit este decent pentru un W169 A 180 cdi automata, in condițiile in care la întoarcere spre Constanta am avut constant 145 km/h deoarece chiar eram presat de timp. Nu recomand insa, prea zgaltaie. Totusi, consumul este mai mare ca cel scos de sora mea cu un B180 cdi pe acelasi drum in aceleasi conditii, adica 6.8 l/100 km/h. Voi ce parere aveti? Eu cred ca ok pt o masina de 10 ani.

                  Comment


                  • Originally posted by flexibal73 View Post
                    Buna dimineața, diupa ce am citit posturile anterioare, ajung la concluzia ca un consum de 7.4 l/100 aratat de CB dupã un drum de 800 de km parțial cu AC pornit este decent pentru un W169 A 180 cdi automata, in condițiile in care la întoarcere spre Constanta am avut constant 145 km/h deoarece chiar eram presat de timp. Nu recomand insa, prea zgaltaie. Totusi, consumul este mai mare ca cel scos de sora mea cu un B180 cdi pe acelasi drum in aceleasi conditii, adica 6.8 l/100 km/h. Voi ce parere aveti? Eu cred ca ok pt o masina de 10 ani.
                    Salutare. Daca la 145 km/h acul de apa a fost acolo unde trebuie sa fie, este ok acest consum, parerea mea.
                    W168 or nothing!

                    Comment


                    • Buna ziua !


                      Consumul afisat de CB difera de cel real, in viata de toate zilele si la buget doar acesta ultimul conteaza. Pe de alta parte, desi vorbim de 180CDI la ambele masini, motoarele pot avea setari diferite, desfasurarea curbei de putere si a celei de cuplu sa difere de la un motor la altul, poate si in functie de numarul de trepte si valorile de raport ale cutiilor de viteza ale fiecarei masini in parte.

                      Ia in considerare si stilul de accelerare pana a ajunge la acei 145km/h, gradul de incarcare al masinilor, etc. Iar comparatiile se fac la consumul REAL, de la plin la plin, preferabil pe parcursul a mai multor plinuri, si nu la abacul din bord...



                      Dragos

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF