Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

consum mare A140

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Asa cum ti-a fost recomandat deja, verifica termostatul, e foarte important, mai ales acum in sezonul rece, ca motorul sa ajunga la regimul termic optim.
    Opreste compresorul de clima apasand butonul EC. Se va aprinde un led. Ledul stins iti indica functionarea compresorului iar cand e aprins compresorul e oprit. Exact pe dos. Pe timpul asta compresorul e un consumator total inutil.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #77
      Merci de remarca, treaba cu compresorul pe bune ca o stiam invers, adica la c180, asa mergea, cand apasam butonul se aprindea becul si pornea compresorul, o sa verific treaba asta, nu ma gandeam ca e pe dos.

      Comment


      • #78
        EC parcă vine de la economy. Deci Economy on -> climă oprită. Ce am observat la a mea, trebuie musai să fie la ralanti ca să cupleze / decupleze compresorul. Probabil aşa e peste tot. Când cuplează compresorul (vara) se şi aude / simte.

        Lanţul nu bate. Un lanţ ce se bălămbăne face ca https://www.youtube.com/watch?v=0od97NBdfkE. Ţi-o spune unul păţit. Tot ce poţi face e să vezi dacă întinzătorul mai lucrează. Vezi detalii aici http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.57a.htm Pozele îs cu motorul subsemnatului. De obicei se fac şanţuri pe patina superioară şi nu se mai întinde lanţul cum trebuie. Am o veste proastă, aia nu se schimbă fără să faci motorul bucăţi.

        Ţăcănitul ăla îs tacheţii până se amorsează cu ulei. La mine face ca toţi dracii la rece, m-am obişnuit cu ea.
        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
        Urmează: Dacia 1300 '74

        Comment


        • #79
          @LauLaur, există vreo metodă să se poată testa termonstatul fără a-l da jos? Se poate citi cumva temperatura fără testere? Până şi Dacia aia antică ('85) avea ac şi bec la apă. Ştiu să nu se încing furtunele la radiator până nu deschide, dar cum pot să-mi dau seama la câte grade deschide? Şi nu, n-o să desfac buşonul să bag termometrul
          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
          Urmează: Dacia 1300 '74

          Comment


          • #80
            salut dupa schimbare termostat la A140 am bagat 12 litri benzina si consum mix am scos 180 km momentan


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #81
              @ caneanu
              Arunca si tu o majuscula la inceput de propozitie, ceva semne de punctuatie, etc. Nu de alta dar arata altfel postarea, plus ca avem si un regulament de respectat!
              @gruiarew
              Nu ai cum sa verifici termostatul in asa fel incat sa vezi exact temperatura la care deschide, fara a-l da jos. Cea mai simpla metoda, pentru a vedea daca e ceva in neregula cu el, e sa pui mana pe furtunul ce duce in radiator, imediat dupa pornire. Mai devreme de 4 minute, pe vremea asta, la ralanti, nu ar trebui sa simti caldura pe furtun, adica sa nu deschida termostatul. Pentru a citi temperatura motorului, fara tester: poti folosi un termometru cu laser.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #82
                Atunci înseamnă că-şi face treaba. Am mers o vreme cu ea cu încălzirea pornită la maxim şi furtunele de la radiator erau încă reci.

                Mulţumesc de sfat.
                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                Urmează: Dacia 1300 '74

                Comment


                • #83
                  Am urmarit clipul cu lantul, cred ca mai degraba sunt ceva tacheti, ca dupa ce porneste merge silentios.Teava de esapament nu e innegrita, deloc, are o oarecare intarziere la pornire , la rece, dimineata, dar pe urma cu motorul cald porneste la sfert(cum se zice), poate o treaba de bujie.Termostatul o sa-l schimb, sigur, dar dupa ce o pun pe tester.

                  Comment


                  • #84
                    Confirm treaba cu clima, compresorul nu mai porneste, dar asa cum zicea un coleg mai sus, cate o data parca nu asculta comenzile.

                    Comment


                    • #85
                      Apropo, de masini in general, eu nu am mari pretentii, de la o masina, si nici nu as investi o avere intr-una, nu ma astept decat sa aiba aer conditionat, ca si dotare,tabla buna, si consum decent, e mult?decent in sensul ca in oras un maxim 9, sau 10 la suta, media un 6, 7 la suta.

                      Comment


                      • #86
                        Treaba cu pornitul la rece (dimineaţa mai ales) e o problemă cunoscută. Vezi ca e alt topic pe aici. Eu aş schimba filtrul de benzină (sau cum i-o zice că nu-i un simplu filtru) dacă nu-i ştii istoria. Un coleg zicea că l-a dus la 300 lei.

                        Termostatul nu cred că are treabă cu testerul.

                        Faza cu compresorul cred ca aşa e calculată. Opune destul de multă reziztenţă şi cred că ar sări ambreiajul din el dacă ar cupla direct în 3000 - 3500 de ture. Eu apăs pe buton şi ştiu că la următoarea schimbare de viteze o să cupleze / decupleze.
                        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                        Urmează: Dacia 1300 '74

                        Comment


                        • #87
                          Am observat ca la drum mai lung nu da caldura cum trebuie, adica aerul este caldut spre cald , ca sa zic asa, si se simte diferenta atunci cand ma duc cu ea numai in oras, cand se simte ca baga bine aer cald, si asta cu butonul la temperatura dat la maxim.

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by cristi180 View Post
                            Am observat ca la drum mai lung nu da caldura cum trebuie, adica aerul este caldut spre cald , ca sa zic asa, si se simte diferenta atunci cand ma duc cu ea numai in oras, cand se simte ca baga bine aer cald, si asta cu butonul la temperatura dat la maxim.
                            Să știți că asta am observat și eu. Dar cred că ține cel mai mult de valoarea temperaturii din cabină. Presupun că încetinește automat ventilatorul când temperatura se egalează. N-are sens să sufle 23 grade să zicem dacă în cabină este deja 23.
                            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                            Urmează: Dacia 1300 '74

                            Comment


                            • #89
                              Tocmai ca nu depinde de temperatură din interior,atunci când nu baga bine,e mai rece,iar în oraș când se simte diferență,băga de trebuie să opresc ventilația,altfel e prea cald

                              Comment


                              • #90
                                Salut!
                                Ignora ce s-a scris mai sus! Turatia venilatorului nu scade niciodata. Problema ta vine de la termostat. Ramas deschis, la drum lung apa nu urca mai mult de 60-70 de grade. In oras temperatura motorului creste, viteza de deplasare fiind considerabil mai mica nu mai exista flux de aer prin radiator, sa-l raceasca.
                                Schimba-l ca nu-i o avere(85-110 ron), pe vremea asta nu poti decat sa faci un bine motorului.
                                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF