Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

EPC aprins in bord

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    La tine e cealalta,e in stanga motorului in capat la rampa sau common rail,la mine e cea din dreapta,in ea vine conducta de alimentare cu diesel,e asezata deasupra pompei de inalta presiune.Scoate papucul ala de contact,da cu spray si vezi daca piedica aia tine fixata mufa,ca la mine dupa ce o lasam putin aluneca din contact,nu mai tinea piedica si cred ca nu mai facea cuntact,am strans-o cu banda si e ok.Bafta
    Attached Files
    Last edited by ichbin; 06-10-2011, 11:36 AM.

    Comment


    • #17
      Da cea din stanga este piesa indicata de mecanic care trebuia schimbata dar am inlocuit-o cu una buna si tot la fel face se opreste dar sa incerc sa curat si pe cea din dreapta de care spui tu.Maine dau si rezervorul jos ca la mine tot apar bule de aer pe conducta de alimentare care duce din filtru in pompa.Multumesc de grafic sper sa ma ajute.

      Comment


      • #18
        O intrebare,ai schimbat de curand ceva la instalatie de combustibil???am patit si eu dupa ce am schimbat filtrul de motorina si a doua oara cand am dat ijnectorii jos,nu a mai vrut sa porneasca,cred ca avea aer,eu am sunat pe aia de la asigurare ca am recovery i-am spus lu ala ce am facut,ma pus sa dau contact,pedala si a dat cu un spray pe motor pe la instalatie cat am tras cu ochiul de la volan,nu avrut sa imi zica ce fel,dar cred ca ceva care raceste,ca aerul dispare cred si in cateva secunde a pornit.

        Comment


        • #19
          Nu am schimbat nimic dar am desfacut conductele de la filtru in speranta sa gasesc ceva cara sa ma faca sa inteleg pe unde trage aer in conducta de motorina si de ce face vid in rezervor

          Comment


          • #20
            Si inainte sa desfaci furtunele de la filtru pornea masina??Daca pornea nu are nimic gresit doar sa intrebi pe cineva daca stie cum sa procedezi ca ai aer pe furtunele alea,daca stiam cum se numea acel spray iti spuneam.

            Comment


            • #21
              Pana la urma masina porneste,ultima data ai spus ca nu,dupa ai pus-o pe tester,daca nu a mai pornit dupa ce ai scos furtunele de la filtru sigur asta e,si eu am patit,nu a mai pornit.Iar faza cu EPC cred ca e vreun contact electric,vezi la papucii aia care se conecteaza la acele supape la ce ai mai atins pe acolo.
              Last edited by ichbin; 06-10-2011, 19:38 PM.

              Comment


              • #22
                Masina mergea bine pana s-a aprins EPC la bord si de atunci tot asa porneste sta 30 de secunde si se opreste.Spuneai ca a ta la 3500 rpm are 122 km/h cam putin nu? patineaza cumva ambreiajul?Cum ai ajuns la concluzia ca s-a micsorat rezervorul? Sau care e explicatia din cauza vidului creat?

                Comment


                • #23
                  Nu cred ca patineaza ambreajul ca l-am schimbat acum 3500 km,iar de pe loc pleaca bine nu se simte ca ar patina,accelereaza foarte repede, faza cu rezervorul e ca in manual scrie ca tre sa aiba 54l si mie imi intra doar 46,unde e restul de 8 l ??sau nu le-o fi facand astia exact sa fie diferenta de litri.
                  Tu ce viteza ai pe la 3000 sau 3500 turatii ca e aceeasi motorizare sa imi fac o idee.
                  Last edited by ichbin; 06-10-2011, 22:27 PM.

                  Comment


                  • #24
                    E prima masina diesel,nu stiu care ar fi turatia optima la motorizarea asta sa ai un consum mai bunicel,e bine sa ajungi la 4000 turatii nu dauneaza motorului??

                    Comment


                    • #25
                      Da masina mergea bine pana cand intr-o zi s-a aprins EPC la bord si de atunci sunt problemele.Tot de atunci apar si bulele de aer pe conducta de alimentare problema e undeva din alimentare.Pana sa apare epc la bord am observat ca rezervorul facea vid deci e aerisirea blocata am sa-l dau josazi si sa vad unde e,altcineva mi-a mai zis ca furtunul care duce la sorbul din rezervor sa fie fisurat ceva mai sus iar cand motorina scade sub un sfert de rezervor acel furtun sa traga si aer.Problema la mine e ca am alimentat-o si dintr-o sticla dar tot se oprea dar macar nu mai erau bule de aer.Ca de aceea am pus-o pe tester si a zis ca e ba filtru ba motorina proasta injectoarele nu etanseaza bine sau acea piesa din partea stanga.Deci care din ele e problema?

                      Comment


                      • #26
                        Stie cineva daca acest tip de motoare necesita o aerisire a injectoarelor dupa ce in instalatie a patruns aer?Adica sa dai la automat cu injectoarele desfacute pana ce vine doar motorina?

                        Comment


                        • #27
                          a mea la 2500 rpm are 120 km/h

                          Comment


                          • #28
                            Ai aflat pana la urma care e problema la masina,e acea valva de presiune??dupa ce mi-ai spus ca a ta la 2500 rotatii are 120 km/h ma gandesc ce poate fi gresit la a mea??daca cauciucurile nu sunt de calitate cat poate influenta??trebuie sa le schimb si pe alea,erau pe masina cand am cumparat-o nici nu le-am dat mare importanta atunci, Autoguard sunt,ma gandesc sa pun Michelin energy save,ceva pareri ce ar fi mai potrivit pt un A CLASS

                            Comment


                            • #29
                              Da este regulatorul de presiune.stie cineva de unde pot comanda in romania piesa marca Pierburg?Cred ca in functie de dimensiune este influentata viteza, de diametrul lor.
                              La masina am schimbat filtrul de aer acum,nu mai trage aer dar tot merge in valuri o sa schimb si regulatorul.

                              Comment


                              • #30
                                Acel spray este special de pornire, pe baza de kerosen..
                                Last edited by bogdaneljr; 06-01-2013, 16:41 PM. Reason: greseala

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF