Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

EPC aprins in bord

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • EPC aprins in bord

    Weekend-ul asta am facut o calatorie mai lunga de vreo 1000km,toate ok,pe cand veneam spre casa am oprit sa alimentez,am facut plinul(motorina)apoi am plecat cu avant ca aveam ceva distanta de parcurs,dar dupa vreo 20 km pe care i-am facut cu 130 km/h am dat de un imbuteliaj de am mers vreo 5 km numai cu prima viteza,atunci am observat ca am aprins becul de la EPC in bord,se aprinsese in acei cativa km de mers incet pt ca este situat deasupra turometrului si imi arunc ochii pe el,sa aiba ceva de aface cu acea schimbare brusca de viteza si turatie sau sa fie o coincidenta?
    Am luat rapid cartea din torprdou sa vad ce inseamna si spune ca ceva nu ar fi ok la sistemul de injectie,mai mentionez ca masina nu s-a mai accelerat ca inainte,maxim 3000,ca sa pot depasi ma c-am chinuiam.
    Sunt putin ingrijorat si daca cineva s-a lovit de aceasta problema sau vreun cunoscator,rog sa imi dea un sfat (ce este acest EPC de fapt?).

  • #2
    Astazi dimineata speram sa nu mai vad acel bec aprins,dar martorul EPC ramane aprins in continuare iar masina nu se accelereaza peste 3500 orice ai face,nici pe loc,iar in trafic acceleratia e lenesa si simt ca un miros de motorina,nu foarte tare.

    Comment


    • #3
      Motorina mai proasta? sau ceva urmeaza a-si da duhul.
      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

      Comment


      • #4
        Sincer nu stiu poate e o simpla coincidenta sa se aprinda cam la 30 km dupa ce am alimentat,la un SHELL,dar nu stiu daca astia aici in Anglia fac magarii la motorina.Practic dupa ce am alimentat am mers vreo 30 km la o viteza de 120km/h,apoi dintr-o data un blocaj pe o distanta de cativa km de am mers mai mult cu 1 viteza;pe acel tronson am observat ca se aprinsese becul de la EPC care cu 30 km in urma nu era aprins.Masina a fost lenesa si am prins o vreme naspa,ploua tare si pe autostrada,iar in carte scrie sa nu depasesti 2500 rotatii cand se aprinde EPC,iar la 2500 aveam 60 mile la ora aproape 100km/h,mai depaseam si eu cate un tir din cand in cand,acum dupa cate am citit pe net ar putea fi multe chestii cand se aprinde dracia asta,sa fac un test ceva,alti bani,speram sa imi fi dat vreun raspuns cineva care ar fi avut problema similara si care a fost buba.

        Comment


        • #5
          salut ! si la mine se aprinde acel EPC(electronic power control)dar atunci se opreste si motorul, eu m-am uitat la furtunul acela transparent de motorina si am mai mult bule de aer decat motorina are cineva idee ce se intampla?

          Comment


          • #6
            ichbin desfa incet capacul de la rezervor si asculta daca se aude cand trage aer daca da asta inseamna ca in rezervor se creeaza vid si pompa nu mai poate face fata din acest motiv se aprinde si EPC la bord, se poate ca aerisirea rezervorului sa fie blocata de un gunoi,si uita-te si la filtrul de motorina vezi daca pe furtunul transparent apar bule de aer , daca da avem aceeasi problema, de aceea nu am mai deschis un nou topic ca mi se par similare problemele noastre eu maine ma apuc de desfacut tot ce inseamna alimentare cu motorina si revin cu rezultatul.M-as bucura sa fie doar filtrul foarte murdar si sa nu mai permita trecerea motorinei asta facand ca pe la vreun colier mai slab sa traga si aer.

            Comment


            • #7
              Am constatat ca rezervorul nu mai e de 52 l ci intra numai 46 l.Se poate din cauza asta ???sa aiba vid inlauntru?am vazut si eu niste bule pe furtunul de motorina dar nu multe cateva.

              Comment


              • #8
                Treaba cu vidul o am si eu.Dar uneori parca da aerul afara ca simt vapori de benzina cum deschid rezervorul.
                Ce am observat, cand ajung cu benzina sub sfert parca nu mai are acelasi avant si am facut o proba deschizand rezervorul , cu gandul ca e vorba de vidul de care se vorbeste foarte des.
                Am inchis rezervorul si am dat o tura; la fel se manifesta.
                Cred ca am pitici pe creier.

                Oricum, acel simptom ca trage/sufla aer pe la buson nu trebuie sa va sperie, nu am intalnit inca A class care sa sufere din cauza asta, am intalnit fiat doblo care a pornit dupa ce i sa scos busonul.

                DAR pentru linistea voastra plimbati-va cativa kilometrii fara buson, poate se intampla vreo ameliorare.
                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                Comment


                • #9
                  Da, eu cred ca vidul din rezervor este o problema pentru ca in cazul asta pompa de motorina este fortata si de aceea cred ca undeva pe parcursul motorinei de la rezervor catre injectoare a gasit un punct mai slab pe unde trage si aer de aceea au aparut bulele alea de aer iar vreun senzor destept (EPC) se sesizeaza ca nu are destul combustibil si da comanda la CDI sa opresca motorul sau poate se opreste din lipsa de motorina. Tot din cauza asta nu mai are nici putere motorul. Si la mine acum cateva zile bulele de aer erau cateva dar acum sunt foarte multe.Apropo ichbin la tine in relanti se aud mici fluctuatii ale turatiei motorului? dar fii atent ca la inceput sunt foarte mici.

                  flavius am mers si fara buson dar bulele de aer pe furtunul de alimentare tot apar, deci raul a fost facut deja, probabil ca deja a gasit un loc pe unde trage aer
                  Last edited by mircea600sel; 06-09-2011, 14:44 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Am gresit adineauri rezervorul are 54 la mine intra numai 46,diferenta de 8 unde e,trebuie sa fie o explicatie,despre fluctuatia la relanti mi s-a parut mai demult ca aud diferente,mai tare din interior,daca deschid capota nu fac diferenta ,si motorul e cam zgomotos.La mine cred ca scapa pe undeva motorina,cred ca pe la pompa de inalta presiune,am vazut umed pe langa ea.
                    Cum iti poti da seama exact pe la care garnitura rasufla,sau nu e bine sigilat,parca e un trick cu un spray,nu stiu exact cum,daca ne invata cineva si pe noi??

                    Catalin ,daca poti fa-mi o favoare,imi lipseste MAF sau debimetru de pe teava de admisie si nu gasesc nici cablul cu mufa de unde ar putea veni,daca poti sa faci o poza sa imi dau seama de unde vine,faza e ca daca o duc la Mercedes incarca 100 lire pe ora numai munca,ceilalti intre 40-60 depinde,ma storc de bani.
                    Tu pe la cate turatii schimbi vitezele?iar a mea in a 5 a la 3500 ajunge pe la 120 km/h mi se pare cam putin.
                    Last edited by mircea600sel; 06-09-2011, 14:44 PM.

                    Comment


                    • #11
                      122km/h la 3000rpm, anvelope 185/55/15.Fara vant din nici o directie si drum ~drept, pe soseaua m.kogalniceanu-ovidiu-constanta.motor 1.4.Depinde motorizarea si etajarea cutiei.
                      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                      Comment


                      • #12
                        cand aflu unde e MAF fac si poze la el, motorina este si la mine pe sub admisie sub forma de umezeala nu pica,asta e mai putin grav deocamdata,cand ajung acolo si vad care e problema revin cu detalii,(eu o repar singur)nu prea am incredere in toti mesterii,viteza a 5 a la 3000 rpm am 140km/h cu anvelope 195/50/15(poate la tine patineaza ambreiajul),normal vitezele se schimba pe la 2000- 2500,am auzit ca mai ales la motoarele diesel care au si turbina trebuie si ceva turatie ca altfel se gripeaza turbina ea intrand in functiune dupa o anumita turatie,dar nici cu cele pe benzina nu se merge subturat se schimba treapta cam la jumatatea maximului de ture care e afisat pe turometru.

                        Comment


                        • #13
                          Am pus masina pe tester si problema ar fi din cauza unei supape care regleaza presiunea in rampa mecanicul a spus ca ar putea fi din cauza motorinei proaste.Mi-a zis sa schimb prima data filtrul de motorina si sa vad daca se mai aprinde EPC.Eu am sesizat ca pe partea stanga deasupra acelei supape am o mufa care are rupta prinderea de siguranta si nu sta fixa in locasul ei. Am sa incerc cu un spray pt contacti sa-i curat toate mufele si sa o fixez mai bine pe aceea in speranta ca nu mai e nevoie sa dau 700 ron pe supapa aceea +manopera si alte teste.Spunea ca mai poate fi din injectoare sa piarda foarte putin asta nu insemnand ca ele sa curga.Deci problema nu se stie cu siguranta unde este.Asa ca mai incerc eu si poate am NOROC.

                          Comment


                          • #14
                            Astazi am facut si eu testul si mi-a dat erorr P1622,e de la shut off valve,nu stiu cum se cheama in rom,e Y75 in WIS.A sters eroarea dar a reaparut la pornirea motorului,acum mi-au zis ca poate fi conectorul de vina sau piesa shut off valve,supapa de inchidere si tre sa verifice conectorul dar nu am mai avut timp sa stau a trebuit sa plec,si daca e piesa o schimb eu.La tine ce cod a avut eroarea????este vorba de aceeasi eroare poate.

                            Se cheama supapa decuplare carburant,am sa ma uit la cablu si la conexie,se poate masura cumva daca are vreun scurt sau greseala cabul in sine??

                            Am rezolvat problema,am dat cu spray contact cleaner la mufa care e de la caea valva apoi am realizat ca nu statea pe loc ci aluneca,piedica nu functioneaza,am dat imprejus cu niste banda izoler,eu am de cea cu silicon care rezista la temperatura si carburant,ca sa o tina fixata.
                            Am dat cheie si ghici,a disparut acel warning lamp de la EPC.
                            Bafta si tie poate e ceva similar.
                            Last edited by mircea600sel; 06-09-2011, 14:43 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Cred ca acea supapa este si la mine problema se afla in partea stanga a motorului si la noi se numeste supapa reglaj presiune ea tine constanta presiunea din rampa inchide sau deschide a mea a are tendinta sa stea mai mult deschisa scazand presiunea si oprind motorul sper sa fie si la mine la fel de simplu sa o rezolv cu spray.Eu oricum azi ma duc sa cumpar o cheie si sa o dau jos sa vad cum arata sa o curat si poate am noroc sa mearga.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF