Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme electrice

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme electrice

    Salut.Am un A160 an 2000, benzina.Din 2009 de cand am adus-o din Germania am constatat o problema la ea:in timpul mersului se aprind si se sting simultan toti senzorii in bord iar acele indicatoarelor tind sa coboare,(ca o variatie de tensiune),senzorul cu galben "motorasul cu cheita ramane aprins" iar probabil ca am si un consumator pe undeva deoarece i-mi consuma bateria peste noapte.Inca nu am avut posibilitatea sa ajung cu ea la un electrician mai priceput dar ma gandesc cat de rau poate fi?Multumesc.

  • #2
    Chiar nu are nimeni nici o parere?

    Comment


    • #3
      Va multumesc la toti pentru opiniile voastre.Cred ca este pentru ultima data cand mai scriu pe acest forum.

      Comment


      • #4
        Total offtopic, si se poate sterge daca e cazul:

        Iti spun cu parere de rau, pentru faptul ca nu te-ai numarat printre cei multi care si-au gasit, pe acest forum, de multe sau putine ori solutia la problemele fierului ce il calaresc, sa iti arunci reprosurile in alta parte, si daca esti inca suparat, scapa si de marca de masina ce te-a adus pe aces forum.
        Daca nu ti sa raspuns, inseamna ca nimeni nu a intampinat problema ta si nimeni nu are idee despre "cauza cauzatoare cazului" tau.
        Ai 52 de vizualizari in acest moment, asta inseamna ca un numar X de useri au vazut apelul tau de ajutor de y ori , dar nimeni nu cunoaste problema.

        Daca din 2009 se manifesta astfel si pe tester nu spune nimic, laso asa dai inainte daca a mers pana acum.Si cand ai posibilitatea mergi la un electrician sa iti verifice cadranul de bord.
        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

        Comment


        • #5
          Originally posted by lentzualexe View Post
          Salut.Am un A160 an 2000, benzina.Din 2009 de cand am adus-o din Germania am constatat o problema la ea:in timpul mersului se aprind si se sting simultan toti senzorii in bord iar acele indicatoarelor tind sa coboare,(ca o variatie de tensiune),senzorul cu galben "motorasul cu cheita ramane aprins" iar probabil ca am si un consumator pe undeva deoarece i-mi consuma bateria peste noapte.Inca nu am avut posibilitatea sa ajung cu ea la un electrician mai priceput dar ma gandesc cat de rau poate fi?Multumesc.
          Salut !
          Nu m-am confruntat cu problema ce o ai tu (cea cu indicatoarele de bord) si in consecinta nu stiu ce sfat sa-ti dau. Poate doar sa dai o fuga la o reprezentanta Mercedes, daca nu gasesti vreun electrician mai istet. Cat despre problema cu consumul bateriei peste noapte ... s-a mai discutat. Uite cum faci :cu motorul oprit si toti consumatorii deconectati, scoti borna pozitiva de la baterie si legi in serie un ampermetru(atentie ... in serie nu in paralel). Ar fi de preferat unul digital, sa-ti usurezi munca. Curentul indicat nu trebuie sa aiba o valoare mai mare de 40-45mA. Daca indica mai mult inseamna ca ai un consumator defect care-ti "papa" bateria peste noapte. Te apuci si scoti din sigurante pe rand si le pui inapoi daca nu se modifica valoarea citita de ampermetru. Atunci cand curentul are valoarea de 40 mA te opresti, iei schema cu sigurante, vezi de la ce provine siguranta si ai descoperit care e consumatorul care-ti "papa" bateria. Schema o gasesti in compartimentul bateriei. Sper sa te descurci.
          Salutari si numai bine !!
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #6
            Daca ai pierdut schema cu sigurantele, lasa-mi in PM e-mail-ul tau.
            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

            Comment


            • #7
              I-mi cer scuze pentru tonul folosit dar asteptam cu nerabdare opiniile voastre.Am schema cu sigurantele si o sa incerc asa cum mi-ati recomandat.Numai bine.

              Comment


              • #8
                Aaa,si oricum eu vreau sa o schimb.

                Comment


                • #9
                  Ia si rezolva intai problema consumului de curent , apoi mai vedem.In momentul in care nu mai ai consumatori spui iar care sunt simptomele.

                  Comment


                  • #10
                    Salut,astazi am procedat cum mi-a indicat LauLaur la un electrician si am constatat ca problema este de la sigurantele 29,30.Siguranta 29 indica 21mA,iar 30-ul 2,2 A.M-am uitat in schema unde la 29 indica"central locking;seat mountingrecognitiondevice" iar 30-DAS transponder and RFL Electr.instrument cluster".Siguranta 29 am inteles ca este inchiderea centralizata(cu care am ceva probleme-nu se inchide din cheie,doar daca apas butoanele de pe usa) dar la 30 nu stiu ce inseamna.Am incercat sa pornesc masina fara aceasta si nu merge.Se aprind 2 senzori(bateria si Srs-ul).Cred ca trebuie sa fac o vizita urgenta la reprezentanta.

                    Comment


                    • #11
                      Bateria este in stare buna?alternatorul incarca corespunzator?
                      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                      Comment


                      • #12
                        Salut!
                        Foarte bine, acum ai descoperit care sunt "parazitii" care-ti ucid bateria peste noapte. Siguranta 29 este inchidere centralizata si SRS(dispozitivul suplimentar de retinere) iar din siguranta 30 este alimentat transponderul( dispozitivul de citire a cipului de pe cheie)si instrumentele de bord(problema de care esti constient). Te sfatuiesc sa mergi la o reprezentanta (daca nu ai un electrician foarte priceput).
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #13
                          Salut,vreau sa spun ca bateria si alternatorul functioneaza perfect si probabil dupa cum spune LauLaur aceasta ar fi si cauza defectiunii inchiderii centralizate si a senzorilor din bord(are legatura).Aseara am lasat borna pusa si am scos siguranta 29 si,surpriza-nu a mai consumat bateria. Va multumesc pentru sfaturi si inca o data i-mi cer scuze pentru cele de mai sus.Am sa revin dupa "vizita" la electrician sau reprezentanta.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by lentzualexe View Post
                            Salut,vreau sa spun ca bateria si alternatorul functioneaza perfect si probabil dupa cum spune LauLaur aceasta ar fi si cauza defectiunii inchiderii centralizate si a senzorilor din bord(are legatura).Aseara am lasat borna pusa si am scos siguranta 29 si,surpriza-nu a mai consumat bateria. Va multumesc pentru sfaturi si inca o data i-mi cer scuze pentru cele de mai sus.Am sa revin dupa "vizita" la electrician sau reprezentanta.
                            Ziua buna!
                            Stai linistit! Toti avem zile mai bune si mai putin bune. Important este sa ne rezolvam problemele, asta dorim cu toti. Bafta cu "gargarita" , sper sa rezolvi problemele si sa te bucuri din nou de ea.
                            Numai bine!
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #15
                              Asa cum am vorbit si pe aici http://www.clubmercedes.ro/alternato...e-t4662p2.html, la mine problema care parea foarte grava a avut o rezolvare foarte simpla .
                              Am schimbat mufa ISO de la casetofon (care fusese montata gresit si erau cuplate + de la baterie si cel de la contact pentru a merge casetofonul si fara cheie). Problema era ca imi ramaneau alimentate si geamurile electrice si imi consumau curentul daca nu porneam masina cateva zile.
                              Ceva mai inainte am mai avut o problema de consum al curentului si atunci era de la motorasul de la inchiderea centralizata . Era apa acolo si ramanea cuplat. (sau mai poate sa ai o fisura pe furtunele de la inchidere si sa porneasca pompa de la inchidere foarte des)
                              Last edited by ciobanita2002; 06-09-2011, 11:36 AM.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF