Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

vid in rezervor!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Pffffff, acum m-am uitat mai atent! Crestaturile alea sunt defapt "ridurile batranetii" pe fata garniturii, Mihai. E coapta bine.
    Si ar mai fi ceva... prin filtrul de benzina nu trec gaze(vapori) altfel pompa s-ar "gaza".

    Rog un coleg moderator sa-mi uneasca posturile, cu scuzele necesare pentru postarea consecutiva! Nu am mai putut edita.
    Last edited by LauLaur; 03-06-2013, 17:44 PM.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #32
      Laur, cred ca al tau este un aftermarket. Sorry...
      Busoanele originale au steluta pe ele. Al meu este identic cu al lui Gmihai24...
      Oricum ce-am spus mai jos este valabil.
      Daca nu ai citit ce-am scris...
      Chiar imi place masinuta asta!

      Comment


      • #33
        Este posibil, nu contrazic. Are totusi pe centru o stea si un cod pe care nu il pot descifra.
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #34
          Nu am spus ca acele crestaturi lea facut cineva ci am spus ca e capacul original din fabrica si de aceea are crestaturi fiindca are 17 ani si sa crestat, nu e rupt nu e fisurat, este crestat din cauza imbatranirii.Am rezumat pe cat posibil, nu trebuia sa scriu 10 pagini, nu?

          Mai jos am pus poza cu filtrul cu dubu-rol si prin el nu trece aer ci prin el trec vaporii condensati in lichid, deci lichid.Sunt poze pt A class.

          Legenda primei poze:
          There are 4 pipes attached to the filter.
          1 Feed to engine , marked Mot (clipped)
          2 Feed from pump marked ,Pump (clipped)
          3 Pipe from tank , marked Tank (clipped )
          4 Return to carbon canister, Marked, Can (push fit)
          Attached Files

          Comment


          • #35
            O legatura a filtrului este de la rezervor spre canistra carbon ,ce are rolul de a reduce noxele. Vaporii colectati sunt preluati, transformati in lichid si directionati din nou pentru combustie in admisie. Asta ca sa lamurim problema. Canistra ,pentru cei care nu stiu , contine un derivat de uree sau la alti producatori 2hexanitroamoniuamoniu.
            Totul este vizat de ECU si de aceea nu e bine sa facem plinul pentru ca uneori da error.

            Comment


            • #36
              Pentru Laur :asta ar fi explicatia ca nu este vreo supapa la busonul de rezervor.
              Deoarece rezervorul e sub presiune si benzina se evapora, vaporii sunt dirijati in canistra de carbon, unde are loc procesul invers vaporizarii (condensare) si apoi dirijat de computer, continutul canistrei este dat la ardere :-)

              Ca rol, eu zic ca e importanta, pentru a mentine totusi o presiune nu foarte ridicata in rezervor, o data, apoi, daca injectoarele ar alimenta cu vapori ai avea intreruperi in functionare, deoarece amestecul nu e in proportiile corespunzatoare, si in alta ordine de idei, economie de combustibil, doarece vaporii nu se pierd.
              Scuzati postarile consecutive .MEA CULPA

              Comment


              • #37
                @gmihai24
                Stiu Mihai, cunosc foarte bine ceea ce spui. In tot sistemul de alimentare la A Class nu exista decat o piesa cu numele de "vent hose". E un furtun ce preia vaporii din rezervor. Discutia asta, daca imi amintesc eu bine, am mai purtat-o impreuna cu Flaviu, pe alt topic. Prin filtru trec vaporii condensati in "charcoal canister", ei intorcandu-se prin returul filtrului in rezervor.
                Eram curios totusi sa vad supapa de pe busonul rezervorului
                @eu sunt jasu
                Vaporii colectati sunt preluati, transformati in lichid si directionati din nou pentru combustie in admisie.
                Deoarece rezervorul e sub presiune si benzina se evapora, vaporii sunt dirijati in canistra de carbon, unde are loc procesul invers vaporizarii (condensare) si apoi dirijat de computer, continutul canistrei este dat la ardere
                Vaporii condensati(lichid) iau calea returului spre rezervor.
                daca injectoarele ar alimenta cu vapori ai avea intreruperi in functionare, deoarece amestecul nu e in proportiile corespunzatoare
                Pai chiar cu vapori se alimenteaza din canistra de carbune activ. Numai ca nu se alimenteaza injectoarele. Exista o valva, "purge valve" ( se gaseste in stanga langa rampa) care se deschide si vaporii din canistra sunt absorbiti in clapeta de acceleratie de vacuum. Salta capota motorului si uita-te pentru a te convinge. Vei vedea un furtunas de vacuum ce pleaca din valva spre clapeta.
                Exista un topic deschis de Flaviu in care intreba despre utilitatea acestei piese(valve).
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #38
                  Maine daca am timp 'violez busonul' si fac poze , sper sa nu ii rup 'himenul' si sa iasa usor.:P

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by adip1962 View Post
                    Laur, cred ca al tau este un aftermarket. Sorry...
                    Busoanele originale au steluta pe ele. Al meu este identic cu al lui Gmihai24...
                    Oricum ce-am spus mai jos este valabil.
                    Daca nu ai citit ce-am scris...
                    Adi , al meu e original 100% si tot nu gasesc supapa in cauza ..

                    Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2
                    Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Sashatm View Post
                      Adi , al meu e original 100% si tot nu gasesc supapa in cauza ..

                      Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2
                      Sasha, eu mi-am spus parerea si nu o data. Nu exista o asemenea supapa. De ce? Nu stiu si nu vreau sa speculez pe proiectul altora...

                      In ceea ce priveste posibilitatea preluarii diferentelor de presiune din rezervor ptr. a fi duse in "charcoal canister" va reamintesc ca nu exista numai presiune in plus, ci si in minus. Voi ati explicat numai prima varianta.
                      Mai mult, aceasta explicatie, daca este adevarata, se poate aplica numai la motoarele pe benzina care... este volatila. La cele pe motorina insa nu! Asa ca, ce facem?
                      Oricum, ma bucur ca am cazut de acord in privinta supapei.
                      Toate bune!
                      Chiar imi place masinuta asta!

                      Comment


                      • #41
                        Se pare ca nu are nici la mine supapa pe buson, gaurile pe interiorul capacului facute in suportul de tabla au doar rol de prindere intre tabla si plastic si e greu sesizabil.
                        Nu stiu dece dar la mine nu face vid, decat presiune un pic si asta rar, cand e foarte cald afara, dar vid deloc. Totusi cumva se egalizeaza presiunea in rezervor, cum?Ramane sa mai studiez.

                        Comment


                        • #42
                          Va spun sincer ca intentionam sa nu mai particip la acesta discutie pana cand... acum 5 minute am deschis busonul. Mamaaa, da' ce de vapori de benzina au iesit! Cum sa va explic? Cam cat aer ar iesi dintr-un balon umflat pana ce face vreo 20 cm diametru... cu observatia, ca la acelasi debit, gura tevii e cel putin tripla...
                          Cum este posibil? De ultima oara cand am deschis busonul (acum vreo 3 zile), am circulat o data... sub 3 km. E drept ca s-a mai incalzit afara, dar nu asa de mult
                          Asa ca... am revenit.
                          Si as dori sa ma edific cu ceva ce sper ca nu am inteles bine.
                          Prin urmare, va rog daca aveti la indemana o schema a circuitului de combustibil intre rezervor si motor care contine filtrul si recipientul de carbune.
                          Referitor la ce face recipientul de carbune. Aceasta captureaza vaporii de carburant și ii împiedicã sã scape în atmosferã. In plus stocheazã fumul, il recicleaza catre rezervorul de combustibil sau catre admisia motorului pentru ardere, dupã cum este necesar. Acestea sunt scopurile lui. Ca urmare, nu ar trebui sa iasa nici un pic de vapori de benzina din rezevor. Si totusi… acum 5 minute…
                          Am insitat asupra lui ptr. ca am citi pe undeva mai jos ca ar condensa vaporii de benzina, i-ar transforma in lichid si din acest motiv ar fi o suprapresiune. Ceea ce eu consider ca nu este real.
                          Multumesc.
                          Chiar imi place masinuta asta!

                          Comment


                          • #43
                            Salutam domniile voastre!


                            Cam atat am gasit la repezeala.
                            In plus stocheazã fumul, il recicleaza catre rezervorul de combustibil sau catre admisia motorului pentru ardere, dupã cum este necesar. Acestea sunt scopurile lui. Ca urmare, nu ar trebui sa iasa nici un pic de vapori de benzina din rezevor. Si totusi… acum 5 minute…
                            Canistra asta de carbune nu stocheaza nici un fum. Doar preia vaporii de benzina din rezervor, prin "vent hose" ii condenseaza, condensul merge in rezervor prin returul filtrului iar o parte din vapori, cei necondensati, atunci cand motorul este pornit, sunt absorbiti de vacuumul din clapeta de acceleratie si de aici ajung in admisie si sunt arsi. Totul este "gestionat" de ECU prin "purge valve", valva care, deschizandu-se permite vaporilor sa fie absorbiti.
                            Asta am spus si mai sus. Mai sunt totusi, cateva topicuri in care, impreuna cu Flaviu, am discutat despre si daca imi aduc eu bine aminte am concluzionat ca de fapt vidul este presiune.
                            Sincer eu am participat la discutia asta pentru ca, sigur fiind de faptul ca nu exista nici o supapa pe capac, eram contrariat de cele ce se sustineau.
                            Toate cele bune!
                            P.S. Circuitul asta are loc doar cu motorul pornit. Valva returului din filtru se deschide la 3.5 bar, deci trebuie ca pompa de benzina sa functioneze.
                            Last edited by LauLaur; 03-07-2013, 17:21 PM.
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #44
                              Salut Laur,
                              Definitia recipientului de carbune este de pe site-urile de specialitate. Am verificat 3 site-uri si am luat/tradus definitia cea mai completa. Ce trebuie spus in plus? Elementul principal din recipient este carbunele activ. Daca vrei sa-l cauti il regasesti si in unele hote de bucatarie! Sau alte filtre de aer, inclusiv de polen, dar acolo e prezent intr-o cantitate mai mica.

                              Revin la circuitul de combustibil si presurizarea lui excesiva care, pana in prezent, nu am intalnit-o la alte masini. Stiam schema asta de pe site-ul lui Lofty. O stiu si pe cea identica de pe site-ul rusesc. Nu mi-au placut ptr. ca nici una nu arata circuitul complet efectuat de combustibil si deci nu imi explica cum creste/scade/regleaza presiunea in rezervor.
                              Si ca totul sa fie ok, avand in vedere ca maine fac un drum dus intors de 250 km, o sa deschid/verific busonul la plecare, destinatie si retur. Si sunt aproape convins ca nu va creste/scade presiunea cat timp motorul merge ci numai dupa ce s-a oprit.
                              Pe maine.
                              Last edited by adip1962; 03-07-2013, 19:18 PM.
                              Chiar imi place masinuta asta!

                              Comment


                              • #45
                                adip1962 fa un experiment la dus lasa busonul slabit .iar la intors strange-l si vezi daca este vreo diferenta consum & tractiune

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF