Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

vid in rezervor!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am intrebat pe cineva de la reprezentanta MB si raspunsul a venit rapid semn ca i se pune des intrebarea asta:este o chestie normala la modelul A class si nu afecteza nimic in nici un fel...zice el si e covingator.Pentru presiune cica arcul din buson care il tine presat pe gitul rezervorului e calibrat sa il departeze putin pentru refulare,asta pare verosimil.Busonul care il arata colegul gmihai chiar pare sa aiba o supapa si daca ar trage aer in caz de vacuum ar rezolva cealalta problema,poate il testeaza pe ce sens e supapa si ne spune.

    Comment


    • #17
      Din punctual meu de vedere nu poate fi decat asa (uitati-va la pozele atasate):
      1. Gaurile de aerisire din rezervor
      2. Canelurile in care intra busonul pentru inchiderea prin rasucire
      3. Garnitura de cauciuc
      Deci, busonul nu intra in canelurile 2, decat in doua pozitii la 180 grade, dupa care trebuie sa invartiti de el. Deci, canelurile intra in canalele lor, apoi prin invartire arcul sigileaza gura busonului. Intradevar la capatul cursei veti simti o relaxare a busonului. Asta inseamna ca este in locasul lui si, posibil, arcul s-au mai relaxat un pic. Dar nu inseamna insa ca garnitura nu poate presa pe peretele tevii, cel care este chiar langa gaurile 1.
      Acum, daca ar exista o supapa, ea ar trebui sa aiba o gaurica in afara busonului, prin care sa se elibereze diferentele de presiune. Unde e? Ptr. ca o astfel de gaurica precum vedeti nu exista. Nici pe lateral. O alta varianta ar fi ca aceasta gaurica sa fie intre garnitura de cauciuc si corpul de plastic negru al busonului, dar nu cred, ptr. ca garnitura este lipita de corp, iar acest tip de buson nu se invarte liber pe gura tevii de la rezervor (cum sunt busoanele noi – principiul capacului de la medicamentele ptr. copii, sticle de clor etc).
      Prin urmare, eu nu contrazic mecanicul din Suceava, acest fenomen este intradevar la toate AK, poate nu o deranja, dar eu azi am intans putin ulei pe garnitura 3.
      Voi faceti cum credeti.
      Attached Files
      Chiar imi place masinuta asta!

      Comment


      • #18
        .

        Adi ti-am folosit o poza.
        Unde am desenat cerculetul acela am facut o gaura cu surubelnita, la gandul ca poate scap de presiunea din rezervor.Dar nici un rezultat.
        Attached Files
        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

        Comment


        • #19
          Originally posted by flavyus1987 View Post
          Adi ti-am folosit o poza.
          Unde am desenat cerculetul acela am facut o gaura cu surubelnita, la gandul ca poate scap de presiunea din rezervor.Dar nici un rezultat.
          Asta demonstreaza ca busonul nu are supapa. Eu imi mentin parerea.
          Chiar imi place masinuta asta!

          Comment


          • #20
            Cautand pe net despre mentinerea presiunii in rezervor, am gasit ca la mercedes (doar despre asta vb acum), ar avea legatura cu sistemul de preluare a gazelor din rezervor, mai multe aici:
            Does anybody know where the gas tank vent or vents are? I think mine might be clogged.

            Va cer scuze pt postarea anterioara, eram in cap cu modele gen dacia.

            Comment


            • #21
              Nu mai pot edita; aici mai aveti toate detaliile despre rezervor si cam tot ce trebuie sa stiti despre alimentarea cu combustibil la A class:
              Lofty's Homepage, Mercedes-benz 'A' Class, Components, Fuel System, fuel filter, fuel pump fuel lines, fuel filler locking devise


              Sper sa fie de folos.

              Comment


              • #22
                Eu zic sa lasam supapa aia de refulare... n-o vom gasi in veci. E "sublima, dar lipseste cu desavarsire".
                Toate cele bune!
                Last edited by LauLaur; 03-02-2013, 23:38 PM.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #23
                  Originally posted by LauLaur View Post
                  Neata buna!
                  Colegu' te rog arata-ne si noua pe diagrama ce anume tre' sa schimbam/curatam , pentru a scapa de vidul/presiunea din rezervor. Care-i supapa aia de vid?
                  Toate cele bune!
                  Cred ca nu mai e cazu colegu sa prezint supapa de vid colegi au gasito ,si vezi tu incodata nu e normal sa produca vid rezervoru Toate cele bune

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by psiho200 View Post
                    Cred ca nu mai e cazu colegu sa prezint supapa de vid colegi au gasito ,si vezi tu incodata nu e normal sa produca vid rezervoru Toate cele bune
                    Cred ca eu nu inteleg. Din punctul meu de vedere, am explicat foarte clar ca o asemenea supapa nu exista in buson. Cel putin in al meu care este sigur original. Iar daca nu exista in buson nu are unde sa fie in alta parte, ceea ce conduce clar la posibilitatea aparitiei acelei diferente de presiune.
                    Ptr. nu schimb acum busonul, cu unul care are o astfel de supapa, am optat ptr. ungerea lui cu niste ulei, astfel incat sa nu mai inchida ermetic rezervorul. Repet inca o data, busoanele care au supape in ele se rotesc liber pe capacul rezervorului sau au acele gauri de aerisire, pe care busoanele la cel putin doi dintre noi, nu le au.
                    Daca in poza alaturata gasesti si poti demonstra existenta acelei supape, iti dau dreptate. Altfel, nu.
                    Chiar imi place masinuta asta!

                    Comment


                    • #25
                      Salutare!
                      Cred ca nu mai e cazu colegu sa prezint supapa de vid colegi au gasito
                      Daca cunosti despre existenta ei, de ce nu ne "luminezi" si pe noi? In diagrama de mai sus, indica numarul piesei care reprezinta supapa asta atat de cautata. Aviz si colegilor care "au gasito".
                      @adip1962 Asemeni voua, nici eu nu am gasit ceva in buson sa semene cu o supapa.
                      Numai bine!
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #26
                        Foarte curios devenind vis-a-vis de subiectul "supapa in buson" , astazi am verificat si eu busonul de la rezervor (tot original ca al colegului adip1962 este) si lipseste cu desavarsire si la mine
                        Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by LauLaur View Post
                          Salutare!

                          Daca cunosti despre existenta ei, de ce nu ne "luminezi" si pe noi? In diagrama de mai sus, indica numarul piesei care reprezinta supapa asta atat de cautata. Aviz si colegilor care "au gasito".
                          @adip1962 Asemeni voua, nici eu nu am gasit ceva in buson sa semene cu o supapa.
                          Numai bine!
                          Daca studiati cu multa atentie schiema postata de colegu GMIHAI 24 cred ca o identificati SALVE

                          Comment


                          • #28
                            Acesta este capacul meu de la rezervor, in speta w202 C180, original din fabrica de aceea are si garnitura cu crestaturi pe exterior.Gazele produse in rezervor sunt preluate si trecute prin filtrul de benzina cu dublu rol iar diferenta de presiune si anume, de a nu se crea vid in rezervor, este echilibrata prin busonul rezervorului.Cei dret si pe la buson se mai pierd gaze.Garnitura busonului la mine este nu pic mai mica si nu are diametrul exterior la fel cu diametrul interior al capacului in care este montata.Sistemul de inchidere nu este etans decat pe garnitura, partea superioara a capacului dupa rotire(adica dupa ce rotestesc busonul pe gatul de umplere) se ridica putin prin faptul ca lamele metalice ale busonului se rotesc (mai bine zis, dupa ce ajung la capat de cursa, se permite rotirea busonului pentru ca lamele metalice sa coboare de pe suportul creat pe inel).Sper ca am explicat cat de cat clar.Mai jos aveti poze unde puteti sa intelegeti ce am explicat.Nu am facut poza cu lamele pe pozitia inchis, dar daca e nevoie, pun.
                            Attached Files

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by gmihai24 View Post
                              Acesta este capacul meu de la rezervor, in speta w202 C180, original din fabrica de aceea are si garnitura cu crestaturi pe exterior.
                              Nu ai dreptate, nu te supara...
                              1. Acele striuri, tu le spui crestaturi, sunt de fapt rupturi ale cauciucului imbatranit dupa atatia ani. Ptr. cine nu stie benzina si vaporii de benzina imbatranesc cauciucul obisnuit. Si din acest motiv de regula conductele de benzina sunt din metal.... Daca crapaturile ar fi fost facute din fabrica ar fi fost simetrice, sau macar ar fi fost, cum sa spun? Regulate. Avand un model. Ale tale nu au. Sunt aleatorii... Totodata, daca ar fi fost facute din fabrica, distanta lor ar fi fost mai mare, astfel incat sa depaseasca zona in care etanseaza, iar prin ele sa se echilibreze presiunile.
                              2 Mai mult, daca esti atent, pe pozele tale se vede clar cum acele crapaturi pleaca exact de pe perimetrul unde garnitura etanseaza, ceea ce sustine punctul precedent, in acele locuri fiind concentratorii de presiune de la garnitura.
                              3. Cadem de acord cred, deoarece vad ca nici busonul tau nu are vreo supapa in sensul in care aceasta este definita tehnic.
                              PS1. Busonul meu find mai putin uzat, nu are aceste crapaturi.
                              PS2. Va pot asigura ca niciun inginer proiectant din lumea asta nu ar pune crapaturi, pe o granitura facuta special sa etanseze... Care mai este rolul garniturii? E un pleonasm, scuze.
                              Last edited by adip1962; 03-06-2013, 17:11 PM.
                              Chiar imi place masinuta asta!

                              Comment


                              • #30
                                Salut!
                                In pozele de mai jos este busonul de la rezervorul masinii mele.
                                Busonul tau Mihai, este complet diferit de cel de pe w168. Deci nu vorbim de aceleasi lucruri.
                                La mine(noi) capacul se strange etans pe gatul rezervorului. Exista o lamela( oare pe post de arc?? , cea lucioasa in foto2) pe care se aseaza garnitura. Portiunea care ghideaza lamele capacului pe gatul rezervorului, inainteaza progresiv, asemeni unui filet iar la final de cursa capacul ramane strans "tun" , fara sa se invarta in gol. Mai degraba lamela lucioasa pe care se aseaza garnitura, are rolul de a face posibila strangerea, astfel incat garnitura sa ramana fixa iar capacul sa se poata infileta. Astfel se evita deteriorarea garniturii prin frecarea de gatul rezervorului. La cat de tare este strans nu pot considera asta o supapa, pentru ca nu ar deschide nici la 5 bar .
                                In concluzie ... unde e supapa?
                                Attached Files
                                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF