If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
vid in rezervor!
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
de putin timp am mai descoperit ceva la mb A 140 al meu, cand deschid busonul la rezervor parca ar trage aer rezervorul ca si cum ar fi sufocat pana ii deschid eu, am mai intrebat dar nu prea stie numeni daca a mai avut cineva ceva aseamanator si ma poate ajuta!! eu unul zic ca nu e in regula
Seara buna!
Acelasi lucru se intampla si la mine, se face vid. Mai ales cand merg pe rezerva de benzina.
Am inteles ca nu e un lucru ingrijorator. Ca si o explicatie cred ca benzina, absorbita de pompa trebuie in mod logic sa fie inlocuita de ceva ... aer. Capacul rezervorului fiind inchis aproape ermetic , cand il desfaci absoarbe aer ... imi pare logic. La mine se aude un tiuit de la capac. Atunci cand nu il mai suport ... cobor si desfac capacul .
Salut,
Si eu am avut aceasta problema. Cand desfaceam busonul simpteam cum trage aer in rezervor. Dupa ce am schimbat pompa de benzina....situatia s-a inversat. Acum cand desfac busonul se simpte cum iese "aer" din rezervor. Nu imi explic de ce. Atunci cand s-a stricat pompa eram convins ca a facut vid in rezervor si ca nu mai reuseste pompa sa traga. Dupa ce am verificat rezervorul....am avut surpriza. Tiuitul de la tine se aude de la capac sau de la pompa de benzina?
nu cred ca e de pompa , am mai intrebat si a zis ceva de o piesa un anume regulator de presiune care deschide cand e mare presiune , dar nu stiu ce sa mai cred
la mine cand deschid e ca un pepsi acidulat!!! de asta am considerat ca e anormal
Si la mine situatia este aceaşi insa dupa ce am citit pe site-ul lui Lofty am inteles ca acest lucru este cat se poate de normal aşa ca nu va mai ingrijorati ...mai ales in acest caz in care zituatia este cat se poate de normala !!!
Seara buna!
Acelasi lucru se intampla si la mine, se face vid. Mai ales cand merg pe rezerva de benzina.
Am inteles ca nu e un lucru ingrijorator. Ca si o explicatie cred ca benzina, absorbita de pompa trebuie in mod logic sa fie inlocuita de ceva ... aer. Capacul rezervorului fiind inchis aproape ermetic , cand il desfaci absoarbe aer ... imi pare logic. La mine se aude un tiuit de la capac. Atunci cand nu il mai suport ... cobor si desfac capacul .
buna seara,am aceiasi problema si nu am gasit alte discutii pe forum despre asta,sunt curios cum a evoluat in timp problema ta.eu am descoperit-o de curind pt ca imi oscileaza relantiul dupa ce merg mai mult cu ea,dupa ce desfac busonul trage tare aer in piept si bolboreseste prin conducte isi revine si relantiul. e un a 140-2004.ms
Este foarte normal...eu am un W126 280SE si exact asa se aude si la mine. Exact cum a mentionat LauLaur cand ajunge ca sa mearga pe rezerva, vidul va creste.
Concluzia: aveti/avem un rezervor etans! Ia ganditiva, daca rezervorul ar prinde aer, benzina s-ar evapora incet-incet si ne-am mira de ce consuma asa mult masina .
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
Ei salut am citit postarile voastre si pina la urma nu am inteles nimic ,, e normal sau nu este ,, cu vidul in rezervor . Majoritatea rezervoarelor au un furtun de supra plin pt a ajuta la unplere si o supapa anti vid pentru a preveni cea ce se intinpla la cineva care deschide busonu si se produce acea ,,acidulatie ,, Ebine nu e normal sa se intinple asa ceva supapa de vid de pe rezervor trebuie curatata sau verificat . ca nu e benefic la ponpa de conbustibil gindeste la ce e supus cind trage din vid si cind trage pe normal .
ca nu e benefic la ponpa de conbustibil gindeste la ce e supus cind trage din vid si cind trage pe normal .
Normal ca nu ii face bine, findca pompa merge pe "uscat" si asa se formeaza vidul.
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
Neata buna!
Colegu' te rog arata-ne si noua pe diagrama ce anume tre' sa schimbam/curatam , pentru a scapa de vidul/presiunea din rezervor. Care-i supapa aia de vid?
Toate cele bune!
Imi pare rau, dar nu accept existenta unei supape de "vid". O supapa de regularizare a presiunii, astfel incat, aceasta sa fie egala cu cea exterioara ar trebui sa existe ori in busonul de la alimentare ori imediat inaintea lui. Nu in pompa.
Va rog luati in considerare ca:
- in timpul mersului carburantul se dilata datorita incalzirii lui. Motorina mai mult decat benzina. Deci avem o crestere de presiune in rezervor (Flaviu a scris de asta...). Apoi, o oprire mai lunga pe vreme rece ar trebui sa duca la o micsorare de volum, respectiv la o diferenta mica de presiune (presiune mai mica).
Rezulta ca supapa ar trebui sa fie bidirectionala, nu?
- tot in timpul mersului, prin actiunea pompei, se creaza iarasi o mica diferenta de presiune in rezervor, prin extragerea carburantului consumat din el.
IN varianta asta supapa ar trebui sa fie unidirectionala, respectiv sa lase aerul sa intre in rezervor, iar daca ea ar fi blocata, pur si simplu motorul ar trebui sa se opreasca (cei mai batrini poate isi aduc aminte ca un astfel de eveniment se intampla pe vremuri la Dacii, cand busonul se lipea de teava de alimentare vara).
Ca urmare, rezulta ca o astfel de supapa, daca ar exista, ar trebui sa aiba dublu sens. Dar unde e?
Cel mai sigur voi face urmatorul experiment. Voi unge cauciucul de la buson cu solutie ptr. mentinerea luciului/curatare cauciuc. Asta ar duce la imposibilitatea lipirii lui de teava.
SI apoi mai vedem...
MIgai am cautat o gramada acea gaurica in buson. Sigur nu am asa ceva. Te rog vezi: http://www.clubmercedes.ro/am-o-prob...ed-t33491.html
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment