Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Sonda lambda

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Salut colegi !m un A140/98,benzina + GPL si as vrea sa ii schimb Sonda Lambda!Stie cineva daca pentru GPL trebuie alt tip de Sonda , sau este aceeasi ca cele din topic(mai sus) ?Multumesc !

    Comment


    • #77
      Probabil te-ai gandit la sonda ca la bujii...Nu, nu trebuie alta sonda!
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #78
        Merci Laur!

        Comment


        • #79
          Originally posted by moisedan View Post
          Salut,

          De curand am schimbat si eu sonda. Varianta mea de masina are doar o singura sonda (inainte de catalizator). Inainte de a trage concluzia ca este defecta ar fi bine sa masori cu un ohmetru intre pinii 18 si 5 de pe mufa de la calculator sa ai 8-10 ohmi (deconecteaza bateria daca faci asta). Daca nu ai verifica cablurile (conectorul de langa sonda). .
          Tocmai am masurat si am 11.4. Cat de rau e?

          Comment


          • #80
            Salut!
            Ai eliminat eroarea aparatului? Adica, pui in scurt bornele si aparatul trebuie sa-ti indice 0(zero). Daca indica mai mult, valoarea pe care o indica cu bornele in scurt, o scazi din valoarea masurata, ca sa afli valoarea reala.
            Ceea ce ai masurat e rezistenta circuitului de incalzire din sonda.
            Last edited by LauLaur; 09-10-2017, 10:59 AM.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #81
              Salve!

              Mama, m-ai bagat in ceata rau)... Daca pun bornele aparatului in scurt o data imi indica 10, alta data 14... Despre care borne vorbesti?

              Imi cam face figuri relantiul, iar lamela din ecu a relantiului este perfecta si mi-am indreptat atentia catre sonda.

              Cand o apuca dracii mi se opreste la relanti de mai multe ori.

              Comment


              • #82
                Despre bornele aparatului, multimetrului pe care il folosesti vorbesc. Tine-le strans lipite si nemiscate.
                Nu stiu ce multimetru ai, uite o imagine:
                Pentru masuratoarea ce o faci la sonda, folosesti scala de 200 Ohmi, cea opusa diametral de OFF.
                Citesti valoarea cand nu mai oscileaza.
                O valoare de 11 ohmi pentru sonda nu-i mare...
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #83
                  Este ca mutimetrul meu. Scala de 200 am folosit-o si eu, iar acum tinand strans bornele am 1.5 ohmi.

                  Daca scad 1.5 din 11.4, rezulta 9.9...deci sonda ar fi in toate mintile.


                  De la ce naiba mi- muri motorul habar nu am...Stiu, sa ma duc la tester, dar am lucrat ca nebunul in ultima perioada si nu am timp nici de acum incolo. Saptamana care vine lucrez 7 din 7
                  Last edited by Nedved; 09-10-2017, 12:13 PM.

                  Comment


                  • #84
                    Hint:

                    1. Ia alt aparat;
                    2. Baga gaz de 100;
                    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                    Urmează: Dacia 1300 '74

                    Comment


                    • #85
                      Bag gaz de 100 de 1 an de zile.

                      Una peste alta...dupa ce am masurat si am pus borna bateriei la loc...vad ca astazi am radiocasetofonul mort.

                      Scuze de off topic. Casetofonul are siguranta? Desi nu vad de ce s-ar arde pentru ca doar am masurat intre pinii 18 si 5.Nu am atins nimic altceva.

                      In rest toate bune si frumoase

                      Comment


                      • #86
                        ...deci sonda ar fi in toate mintile...
                        Ce ai masurat e doar circuitul de incalzire al sondei. Verificarea propriu-zisa a sondei necesita un procedeu mai complex.
                        Offtopic
                        Siguranta 22, pentru casetofon. Daca ai player-ul original s-ar putea sa aiba si pe spatele lui siguranta.
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #87
                          Are pe spate una roșie. De 10 parcă.
                          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                          Urmează: Dacia 1300 '74

                          Comment


                          • #88
                            Am rezolvat, multumesc. Am codul scris pe casetofon si cand l am scos sa vad codul am deranjat mufa se pare.

                            Comment


                            • #89
                              Buna ziua domnilor,
                              Fac precizarea ca am parcurs toate cele 5 pagini si totusi doresc sa primesc un sfat. De asemenea fac precizarea ca nu sunt un novice in ceea ce priveste automobilele, dar totusi am nevoie de ajutor.
                              Pe scurt am un A 140 din 2000 cu 174.000 de km. De mai multa vreme, respectiv vreo 2-3 ani ma plang de un consum exagerat, respectiv cam 12-13 in Bucuresti vara si vreo 14 iarna. Mai noude vreo 2 luni la prima pornire dimineata porneste, se balbaie, se opreste ca la a doua cheie sa mearga normal si corect. Am incercat faza cu pusul contactului de 2-3 ori dar fara rezultat. Si mai nou, de cateva saptamani, in mers, turatia scade, ca si cum nu se alimenteaza indeajuns, ca mai apoi in cateva secunde situatia sa se schimbe radical si sa prinda "aripi" (la aceeasi apasare a pedalei de acceleratie). De asemenea, la ralanti si mai ales cu AC-ul pornit motorul mergea intrerupt, de pana si nevasta-mea a simtit smuciturile. Am decis ca trebuie sa actionez si avand toate cele aratate mai sus in minte, de curand am mers la tester si in prima faza a iesit amestec sarac (explicatia a fost ca se monitorizeaza aerul) deci implicit consum mare si in plus intreruperi la cilindrul 3.
                              Am schimbat bujiile, filtrul de benzina, am verificat scurgerile si intr-adevar motorul a inceput sa mearga rotund la ralanti si fara intreruperi. In plus tinand cont de recomandarile dumneavoastra, am masurat presiunea in rampa si este de 3,5 (conform prescriptiilor tehnice). Dar problemele cu pornitul si diferente de regim de turatie au ramas.
                              Am mers din nou la tester iar a iesit amestec sarac, dar de data asta explicatia a fost ca se masoara amestecu (benzina nu este de ajuns) si deci pornire greoaie si mers nesigur. Recomandarea facuta sa schimb pompa de benzina. De asemenea, mi s-a spus ca 3,5 presiune nu este de ajuns la A classe.
                              Parca totusi nu as schimba-o si tinand cont si de numarul de km (174.000) as merge pe sonda lambda. Multe dintre simptomele descrise de colegii de pe forum apar si la mine. Am inteles ca sonda care trebuie scimbata este cea mai apropiata de galeria de evacuare. De vreme ce eu am doua sonde, intreb: trebuie schimbate AMANDOUA SONDELE, sau doar cea de reglaj in prima faza?
                              Va multumesc pentru timpul acordat si va doresc o zi deosebita.
                              Cu stima.
                              Last edited by simval; 09-13-2017, 14:47 PM.

                              Comment


                              • #90
                                Sa inteleg ca acum nu mai apar probleme la cilindrul 3? Am cautat pe net despre functionarea sondelor. Multa lume considera, in mod eronat, ca a doua sonda este doar pentru monitorizarea eficientei catalizatorului. De fapt, a doua sonda are rol si in formarea amestecului. Se spune ca o sonda rezista cam 160000 km. Probabil ca la Mercedes tine mult mai mult. Daca ti-a iesit amestec sarac inseamna ca sondele functioneaza. Lipsa de putere a motorului ar putea fi de la catalizator infundat sau vreun dop pe teava de esapament. Am citit pe undeva ca, la catalizator infundat, ar putea fi ca simptom amestec sarac. Cica se creaza suprapresiune la evacuare si astfel scade vacuum-ul din galeria de admisie...asta daca nu ma inseala memoria. Eu doar iti recomand sa verifici si aceasta posibila cauza. Nu sunt convins ca trebuie inlocuit catalizatorul sau teava de esapament. Un catalizator este destul de scump iar inlocuirea acestuia nu rezolva decat pe jumatate problema. Trebuie vazut de ce s-a infundat catalizatorul...poate de la ulei motor de proasta calitate, poate garnitura de chiulasa e arsa si ajunge antigel in cilindri...banuiesc ca nu ai alimentat cu benzina cu plumb.
                                No malfunction

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF