Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Sonda lambda

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by LauLaur View Post
    Am vazut acum si Bosch sub 200 ron.
    Probabil ai vazut sonda de pe epiesa.ro Adica asta:
    Sonda Lambda BOSCH 0 258 006 436 1 buc 199 lei.
    Are aceiasi poza pe care ai postat-o. Din pacate, dupa ce-am facut comanda, am fost sunat si mi s-a spus ca Bosch nu mai produce cu mufa aia. Or sa dea o comanda, dar probabil va fi la alti bani. Sa vedem si cat...
    In concluzie, nu tot ce se posteaza e si real!
    Tu de unde ai cumparat?
    Chiar imi place masinuta asta!

    Comment


    • #32
      Da, de pe site-ul respectiv am luat informatiile.
      Chiar daca site-ul nu-i actualizat si pica varianta Bosch, urmatoarea varianta ar fi Delphi la 252 ron.
      Eu am luat sonda, acum trei ani, cerand o oferta de pret unei societati din Piatra Neamt.
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #33
        Buna seara. Am si eu o sonda lambda care am ignorat.o cativa ani dar as vrea sa o schimb totusi. De ce probleme se face raspunzatoare aceasta pe langa consum marit?


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #34
          Laur poti sa faci reclama ca nu-mi aduc aminte sa fie interzisa, se schimba usor sonda? stiu ca telescpapele se schimba usor daca ai contractor de arcuri ....nu am , da o sa-mi fac!
          Si la buburuza mea sonda si bujiile sunt urmatoarea achizitie , depinde consumul de cele doua !

          Comment


          • #35
            Da, se schimba relativ usor. Daca ai un elevator sau rampa, tot ce trebuie sa faci e sa o deconectezi din mufa si sa o desfiletezi de pe catalizator cu o fixa de 22 parca. Un pic de rabdare la mufa, e pozitionata cam inghesuit.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #36


              Marian (mastermario...) am sa-ti dau o bere!
              As arata o bujie de A140 montata in fabrica in 1998, dupa 143444 km!
              Attached Files
              Chiar imi place masinuta asta!

              Comment


              • #37
                Cam asa aratau si ale mele cand le-am schimbat. Electrodul central a ajuns triunghi... .
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #38
                  Idem.
                  In prezent am beru identice.
                  Bosch si Beru echipeaza din fabrica masinile.
                  Dupa cod ale tale sunt Bosch.
                  Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                  https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                  Comment


                  • #39
                    Laur, mersi mult, am gasit sonda ca a ta cu 160 lei , bujii bosch cu 17 lei bucata , stiu ca e inghesuta dar am acces la ea , m-am uitat speciat cand am schmbat capatul de bara si bieleta antiruliu.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by flavyus1987 View Post
                      Idem.
                      In prezent am beru identice.
                      Bosch si Beru echipeaza din fabrica masinile.
                      Dupa cod ale tale sunt Bosch.
                      Da, Flaviu.
                      Erau Bosch, mi s-a spus ca de prima echipare. De asemenea, ca nu a mai umblat nimeni la ele. Asa ca-m avut curajul sa spun c-au o gramada de km...
                      I-am dat si in goarna in viteza a 4-a (4000 ture constant vreo 5-10 km). Cred c-am curatat catalizatorul.
                      Ca si prima impresie, masina se infige si are zvac! De consum, inca nu am curaj sa spun nimic, ca nu am facut plinul. Dupa asta ma mai gandesc cu sonda... Sa vedem cum se comporta...
                      Tot Beru am pus. 3 electrozi. 26 si ceva lei la Autokarma.
                      Chiar imi place masinuta asta!

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by LauLaur View Post
                        Salut!
                        Azi am rezolvat si problema amortizoarelor. Mi-a luat ceva timp dar am facut economie(cam 200 ron). Nu se schimba greu. Mi-ar fi placut sa am si ceva fotografii pentru cei interesati dar am fost presat de timp si de o ploaie sacaitoare. Astept sa vad cum se comporta maine la drum.Cine are nevoie de informatii il ajut cu cea mai mare placere.
                        Salutari si numai bine !!
                        Se pot scoate amortizoarele cu tot cu flanse fara a comprima arcurile? (adica se relaxeaza suficient arcul prin scoaterea rotii). Asa as dori pentru ca nu am prese de arcuri si prefer sa faca altcineva operatiunea cu comprimarea arcurilor.

                        Comment


                        • #42
                          Salut!
                          Off topic:
                          Ansamblul arc-amortizor-flansa se poate scoate ca un "intreg". Nu ai nevoie de prese.
                          Daca vrei sa schimbi amortizor, arc sau flansa/rulment, ai nevoie de prese pentru a comprima arcurile. Poti risca sa desfaci piulita din capul amortizoarelor, dar se pot produce accidente. In momentul cand arcul se decomprima brusc, iti va arunca cheia din mana, flansa, piulita, etc.. Eu sunt patit . In plus de asta la montaj nu vei avea cu ce sa comprimi arcul pentru a prinde piulita in capul amortizorului.
                          Presele sunt chiar simplu de facut!
                          Numai bine!
                          Last edited by LauLaur; 05-03-2014, 09:38 AM.
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #43
                            Daca tot s-a "deturnat" topicul... Eu am schimbat amortizoare+arcuri. Acum, la anumite damburi/denivelari am un sunet ca de arc, un "tiiiiiing" care se aude din spate. Stie cumva, cineva, de la ce ar putea fi vorba? Mentionez ca-mi lipsesc perechile de "bucsi punte spate, spre spate/spre fata"... sa fie asta motivul?
                            proud owner of "Jeanette" - A160 W168, Elegance, 102 hp, anul 2000

                            Comment


                            • #44
                              De unde ai luat sonda la pretul asta?

                              Comment


                              • #45
                                Petrica sebi de unde ai luat sonda la pretul ala asa mic?

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF