Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Oscileaza relantiul , A180 CDI W169

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oscileaza relantiul , A180 CDI W169

    Salut , am o problema cu un A180 CDI an 2006 , problema consta in faptul ca uneori ,nu mereu, oscileaza relantiul ,nu se aprinde nimic in bord iar daca pornesc aerul conditionat nu mai face, de asemenea daca o opresc si o las catva timp iar isi revine si merge bine.
    Masina in turatie merge bine nu are nimic doar la relanti este problema.
    Poate a mai avut cineva aceasta problema si ma poate ajuta .
    Multumesc anticipat.

  • #2
    Nui bai, mai patesc si eu, foarte rar, dar doar la rece.Ce sai faci, impuritati,si cum compustibilul e o mizerie..
    Cand motorul atinge temperatura de lucru se mai manifesta?
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • #3
      Da face cand este cald motorul ,si nu se opreste decat daca opresc motorul macar pt 15 min. sau daca dau pornesc aerul conditionat.
      Asta mi se pare ciudat , ce legatura are aerul cond. cu relantiul motorului?

      Comment


      • #4
        Salut,

        E cumva o problema asemanatoare? http://www.clubmercedes.ro/problema-...di-t15190.html

        Comment


        • #5
          Salut

          La mine problema este numai la relanti , in turatie merge normal masina ,trece de 3000 rpm ,trage bine ,consuma normal.

          Cand oscileaza nu se tureaza si revine la relanti ,din contra cade acul de la turometru in jos,da sa moara motorul si isi revine . Sper ca ati inteles ce am vrut sa zic.

          Comment


          • #6
            Ciao, am avut aceeaşi problemă în acest an, cu E 220 cdi 2002, după multe cercetare si un control la representant merco: 3 injector defect, am scimbat toat injectoarele, si dupa schimbarea totul ok. Mare grija la motorine si filtru.
            Invata nu de dragul cunoasterii, ci ca sa te aperi de dispretul in care lumea ii tine pe ingnoranti. Charlie Chaplin. "Il faut apprendre, non pas pour l`amour de la connaissance, mais pour se défendre contre le mépris dans lequel le monde tient les ignorants." Charlie Chaplin.

            Comment


            • #7
              La consum aparea o foarte mica diferenta, dar din cauza ca urmaream acest aspect, am constatat'o.
              La fel si cu acceleratia in sarcina, se simtea foarte putin oscilatia (sau poate mi s'a parut mie) si accelera la peste 3000 rpm, iar la relanti, exact cum spui si tu, dadea sa moara si isi revenea.
              De obicei se intampla sa faca asa cam o data pe luna, atunci cand ajungea rezervorul la un sfert, fapt care m'a facut sa cred ca are legatura cu motorina (impuritatile din aceasta) si nu am mai lasat rezervorul mai gol decat la jumatate de aprox o luna si un pic, iar problema nu a mai aparut. Imi amintesc faptul ca atunci cand bagam motorina din alta parte decat Rompetrol, facea urat mai des.
              Astfel, cred ca problema este de la injectoare, asa cum specifica joca si Ramon.
              Nu dispun de resurse sa ma ocup de aceasta problema mai serios la momentul de fata, dar daca o s'o rezolvi tu, sa ne tii la curent.
              Mult succes!

              Comment


              • #8
                Deja daca da motorul sa moara si apoi revine brusc, ma baga in ceata total, nu am avut aceste simptome, in consecinta nu cunosc.
                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                Comment


                • #9
                  Mai bine sa te duci la mercedes sa faci un diagnastic si sa vezi, sau la un serviciu auto de calitate. Noroc.
                  Invata nu de dragul cunoasterii, ci ca sa te aperi de dispretul in care lumea ii tine pe ingnoranti. Charlie Chaplin. "Il faut apprendre, non pas pour l`amour de la connaissance, mais pour se défendre contre le mépris dans lequel le monde tient les ignorants." Charlie Chaplin.

                  Comment


                  • #10
                    Multumesc pentru sfaturi , deocamdata nici eu nu am timp ($$$) sa umblu pe la injectoare ,in schimb am sa tin cont de sfatul cu motorina peste jumatate si o sa revin cu detalii.

                    Eu alimentez numai de la Mol sau Omv , astea imi sunt la indemana ,dar o sa incerc si de la Patriciu.

                    Comment


                    • #11
                      Am ascultat de sfatul colegului @777 VSP , si nu am mai avut probleme pana aseara cand s-a oprit motorul in mers si nu a mai pornit neam.Maine o duc la service si vad exact ce problema are.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by c_costel View Post
                        Am ascultat de sfatul colegului @777 VSP , si nu am mai avut probleme pana aseara cand s-a oprit motorul in mers si nu a mai pornit neam.Maine o duc la service si vad exact ce problema are.
                        Am observat si eu problema asta la A160/180cdi peste 2006 si am observat ca oscilatul relanti-ului aparea atunci cand masina intra in modul de regenerare automata a filtrului de particule.

                        Dupa 15-20 minute de mers la 2000rpm problema disparea si masina mergea perfect inca o luna.
                        Regenerarea se opreste automat daca in rezervor sunt mai putin de 10l si daca temperatura motorului scade (opriri dese). Astfel oscilatia relanti-ului revine cand se pune motorina si cand se incingea motorul.

                        Faptul ca pana la urma ti s-a oprit, ma pune pe ganduri, eu considerand ca este doar un bug de software!

                        Sunt f curios ce are masina ta.
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • #13
                          A mea incepuse sa faca minim o data pe saptamana , iar de cand am tinut rezervorul peste jumatate nu a mai facut deloc ,pana aseara cand a inceput sa scuture tare in mers ,s-a aprins becul galben cu motorul , s-a oprit si nu a mai pornit.
                          Last edited by c_costel; 11-14-2010, 18:36 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Sper sa nu fie o problema grava. Sa ne spui ce ai facut.

                            Comment


                            • #15
                              Salut ,am fost la service si singura eroare era la supapa egr,dupa ce s-a spalat a fost montata pe masina si a pornit ,dar eroarea a ramas si acum trebuie schimbat egr-ul.
                              Mecanicul mi-a spus de prima oara ca trebuie schimbat dar eu am insistat cu curatatul.
                              Era foarte murdar(egr-ul) si de asemenea foarte infundat filtrul de particule 192%.
                              Masina acum porneste dar se plafoneaza la 3000 de ture si a ramas sa revin cu un egr nou.

                              S-au verificat injectoare ,pompa de inalte si sunt ok.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF