Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Oscileaza relantiul , A180 CDI W169

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by c_costel View Post
    Salut ,am fost la service si singura eroare era la supapa egr,dupa ce s-a spalat a fost montata pe masina si a pornit ,dar eroarea a ramas si acum trebuie schimbat egr-ul.
    Mecanicul mi-a spus de prima oara ca trebuie schimbat dar eu am insistat cu curatatul.
    Era foarte murdar(egr-ul) si de asemenea foarte infundat filtrul de particule 192%.
    Masina acum porneste dar se plafoneaza la 3000 de ture si a ramas sa revin cu un egr nou.

    S-au verificat injectoare ,pompa de inalte si sunt ok.
    In principiu se confirma teoria mea.

    Pt ca este deranjant sa circuli cu relantiul osciland, ai tot oprit-o, astfel procesul automat de regenerare nu a putut continua.
    Cat timp este nevoie de regenerare, EGR sta blocat pe inchis si probabil impreuna cu mizeria deja acumulata s-a sudat supapa si a ars motorasul de actionare.

    Eu am instalat ultimul update pt acest motor si la fel face.

    Iti recomand sa incerci sa mergi cu masina absolut normal, cand va mai incepe sa oscileze relanti-ul, eventual daca vrei sa scapi mai repede faci un drum de 15-20 minute la 2000rpm (atentie: cu peste 10 litri de motorina in rezervor).
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #17
      Dar de ce sa faca atat de urat relantiul...

      Comment


      • #18
        Originally posted by B-777-VSP View Post
        Dar de ce sa faca atat de urat relantiul...
        Eu m-am gandit ca e aproape imposibil sa fie un bug de software si am facut toate testele posibile.
        Am curatat clapeta, EGR, intercooler si aveam de gand sa ma uit si la clapetii din admisie.



        E tare deranjant, mai ales atunci cand vrei sa pleci incet de pe loc si vezi cum turometrul scade in timp ce tu apesi pe acc...
        In sarcina merge OK, chiar turbina intra mult mai devreme.


        Acum, m-am obisnuit si merg un pic mai tare cam odata la o luna, o luna juma.

        Am pus testerul imediat ce a inceput oscilatia si DPF arata 120% si dupa 20 minute de mers la 2000rpm a ajuns la 2%.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #19
          Schimbat azi EGR ,masina merge bine ,parca trage mai bine ca inainte mai ales la turatii joase.
          Sfat: macar la 2-3 saptamani o tura de 50 km pe autostrada , este important sa se mearga CONSTANT cu cel putin 2000 rpm.

          Comment


          • #20
            Originally posted by cl600 View Post
            Am observat si eu problema asta la A160/180cdi peste 2006 si am observat ca oscilatul relanti-ului aparea atunci cand masina intra in modul de regenerare automata a filtrului de particule.

            Dupa 15-20 minute de mers la 2000rpm problema disparea si masina mergea perfect inca o luna.
            Teorie confirmata de consultantul de service de la reprezentanta.

            Comment


            • #21
              Originally posted by c_costel View Post
              Schimbat azi EGR ,masina merge bine ,parca trage mai bine ca inainte mai ales la turatii joase.
              Sfat: macar la 2-3 saptamani o tura de 50 km pe autostrada , este important sa se mearga CONSTANT cu cel putin 2000 rpm.
              Mai oscilieaza ?
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #22
                Pana acum nu ,si a mers doar in oras ,masina, condusa de sotie.
                Dupa ce sa schimbat egr-ul am facut o tura pana la Fundulea, cred ca nu sa infundat destul pentru regenerarea filtrului de particule.

                Comment


                • #23
                  ce ziceti de filtru de particule gaurit cu bormasina?? sunteti de acord??nu amstiut ca trrebuie sa ai mai mult de 10 l de motorina !!! cum se poate mari de la 160 la 180 (puterea) se poate cipa motorul si daca da cat costa??

                  Comment


                  • #24
                    am schimbat egr si are aceleasi manifestari: variaza turatia la relanti , ramane fara forta, nu stiu cine va spune cat este de incarcat filtrul de particule??

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by cl600 View Post
                      Mai oscilieaza ?
                      sal nu stiu daca ai citit dar am si eu o problema cu A160 diesel din 2006 , ramane subturat si motorul da sa moara. stii cumva cum se poate afla cat de incarcat este filtrul de particule??

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by nono View Post
                        sal nu stiu daca ai citit dar am si eu o problema cu A160 diesel din 2006 , ramane subturat si motorul da sa moara. stii cumva cum se poate afla cat de incarcat este filtrul de particule??
                        Am citit si acum am inteles, abia!

                        Nu e neaparat sa mearga prost din cauza filtrului de particole.

                        Trebuie facuta o diagnoza.
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by cl600 View Post
                          Am citit si acum am inteles, abia!

                          Nu e neaparat sa mearga prost din cauza filtrului de particole.

                          Trebuie facuta o diagnoza.
                          as dori sa te intreb cum se face modificarea de la 160 la 180 si cat costa

                          Comment


                          • #28
                            cum se poate modifica

                            am un A klasse 169 din 2006 ai as dori sa il modific ( motorul) as putea afla unde si cum se face si care sunt manifestarile ulterioare ale masinii (consum, mers ) si cat costa

                            Comment


                            • #29
                              Se umbla la presiunea de supraalimentare prin intermediul softului.Pot intervenii si modificari mecanice, daca te tine buzunarul.
                              Dar lasal cum l-o fatat masa.
                              Ca pentru o economie teoretica de 0.5-1L pe 100km ,care sigur nu o sa o obtii, ca te mananca talpa, nu se merita tinand cont ca sar putea sa intervina alte pobleme dupa; nu imeediat, daca ai noroc, dar nu in timpul nominal de functionare pentru care a fost proictat.
                              Gasesti pe net informatii garla.
                              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by nono View Post
                                as dori sa te intreb cum se face modificarea de la 160 la 180 si cat costa
                                Eu pot, doar la modele care suporta, sa fac upgrade cu soft original MB.
                                Nu fac tuning si nu umblu la presiuni, etc. Pun doar softul original MB pt modelul superior.

                                Exemplu A160 se transforma in A180.

                                Daca doresti amanunte, trebuie sa deschizi alt topic sau sa scrii intr-unul de al meu.
                                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                                www.mbretrofit.ro

                                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF