Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme A 170 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Eu am fost la Casa Auto unde manopera era parca 110 ron fara tva/ora. Nu iti recomand Casa Auto, sunt varza.... au reparat una si au stricat alta... Daca te duci la Autoklass sa ne spui si noua cat de "meseriasi" sunt mecanicii, te rog. De unde intentionezi sa cumperi discuri de frana, ma intereseaza sa achizitionez si eu discurile pe fata, sunt destul de uzate la 90 mii km, deh... cutie automata Apropo de cutie automata, are cineva o joja, sau stiti de unde pot cumpara una? Succes!
    The stars will light my way

    Comment


    • #32
      de autoklass am auzit lucruri bune... vom vedea, in cazul in care ma duc la ei.
      ceva piese am gasit aici, inclusiv discuri de frana: http://www.elitecat.cz/CarSelection.aspx

      razvan (sau ceilalti), am inceput sa ma interesez un pic de piese. in octombrie sper sa fac revizia.
      ... si ma intreaba cineva de la un magazin de piese auto daca imi trebuie filtru de motorina cu senzor sau fara senzor. despre ce e vorba? apoi, ajung 4 litri de ulei?
      Last edited by anhdhrew; 09-18-2008, 19:14 PM.

      Comment


      • #33
        Aveti idee cat costa o pompa de servo pentru A classe?

        Comment


        • #34
          am gasit-o pe linkul de mai sus:

          Denumire: Pompe servo-direcţie
          Tip model:168.009 / Cod motor:OM 668.942 / Separarea blocurilor: / Tip model:168.109 / Cod motor:OM 668.942 /
          Furnizor: LUK
          2.333,20 RON (2.776,51 RON )



          ________________________________

          am facut si eu revizia la autoklass sud (mihai bravu).
          schimbat toate filtrele + ulei + manopera = cca 1200 ron...
          mi se pare mie, sau este enorm? )
          cel mai probabil pt. urmatoarea revizie cumpar eu tot ce trebuie si vad eu unde le schimb. de data asta am vrut sa vad cum e la autoklass si am vazut
          Last edited by anhdhrew; 10-18-2008, 08:11 AM.

          Comment


          • #35
            Am si eu o problema cu masina, un MB A 170 CDI din 2000. Am schimbat anvelopele de iarna cu unele pentru vara, dimensiunea celor care erau pe masina era 195/60/15 iar eu am montat 195/50/15, dimensiunea care este trecuta in cartea masinii. Dupa ce am efectuat schimbul masina merge pana undeva la 50-60 km/ ora dupa care oricat as incerca sa accelerez nu ma mai lasa si apoi nu imi mai merge klometrajul si se aprind becurile de la bord din dreptul ABS si ESP. Ma poate ajuta cineva o informatie? Mtumesc.

            Comment


            • #36
              Originally posted by eugen_b2008 View Post
              Am si eu o problema cu masina, un MB A 170 CDI din 2000. Am schimbat anvelopele de iarna cu unele pentru vara, dimensiunea celor care erau pe masina era 195/60/15 iar eu am montat 195/50/15, dimensiunea care este trecuta in cartea masinii. Dupa ce am efectuat schimbul masina merge pana undeva la 50-60 km/ ora dupa care oricat as incerca sa accelerez nu ma mai lasa si apoi nu imi mai merge klometrajul si se aprind becurile de la bord din dreptul ABS si ESP. Ma poate ajuta cineva o informatie? Mtumesc.
              Salut,

              cred ca va trebui resetat ESP-ul. Din pacate nu stiu unde sa te trimit sa faci acest lucru. Eventual cauta pe forum daca exista cineva care te poate ajuta.
              Succes!
              The stars will light my way

              Comment


              • #37
                Si mie mi-au ramas odata aprinse,ceea ce am facut am accelerat si am franat brusc apoi a disparut.

                Comment


                • #38
                  Salut
                  Pana la urma cum se schimba filtrul de aer la A170, are un capac in lateral am scos eu filtrul afara dar nu de tot pentru ca ma incurca niste chesti cum ar fii pompa de abs, rezervorul de lichid de parbriz , si nu am loc de ele sa scot filtrul de tot afara,
                  Eventual pun maine niste poze , pt ca nici rezervoruil de lichid de parbriz nu prea imi place cum sta asezat, e prins in niste bride pe plastic, poate ma sfatuiti cum sa il asez, nu am mai vazut alt motor de A170 ca sa pot sa imi dau seama cum ar trebui sa fie
                  O zi buna

                  Comment


                  • #39
                    Salut,eu l-am schimbat de doua ori pana acum,am scos vasul cu lichid pentru parbriz,am desurubat acea pompa ca sa poti avea spatiu,altfel nu poti,e destul de inghesuit,dar cu rabdare reusesti.Vasul de lichid parbriz asa e prin cu 2 clapete din plastic si acea piedica,sta foarte bine nu are unde sa plece.
                    Attached Files
                    Last edited by ichbin; 10-18-2011, 00:14 AM.

                    Comment


                    • #40
                      Vas lichid parbriz

                      Deci ce am eu in poze e diferenta de la cer la pamant , acea pompa care o arati tu cu rosu, la mine nu exista . Dupa cum se poate vedea eu le am asezate altfel probabil tu ai fara aer conditionat, la mine nu este vasul de lichid frana in stanga acolo scrie ceva de aer conditionat.
                      In fine o sa vad eu cu vasul cand cumpar filtrul de aer, de ulei si schimb si uleiul. (este asezat invers)

                      Stie cineva daca se poate verifica intr-un fel anume filtrul de motorina? Si ce piesa mai este in ultima poza? Masina am cumparato de 3 sapt, si nu prea e asa important din cate stiu eu, ii vine si lui randul cu timpul

                      Respect si drum uscat
                      Attached Files
                      Last edited by sultanumihai; 10-19-2011, 21:05 PM. Reason: uitat de pus intrebare

                      Comment


                      • #41
                        Salut!
                        Nu va intelegeti deoarece colegul Ichbin are masina cu volan pe partea DREAPTA. Multe dintre piese sunt asezate altfel.
                        Filtrul de motorina nu ai pentru ce sa-l verifici. Este foarte bine daca il schimbi odata pe an sau de exemplu atunci cand faci schimbul de ulei(calitatea motorinei din tara de multe ori lasa de dorit).
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #42
                          Filtrul de aer il poti scoate fara probleme, este un pic dificil dar oricum il arunci. Problema este cand il bagi la loc, o sa te patimesti un pic.
                          Atentie cand o sa montezi la loc capacul, sa prinda pe toata suprafata, trebuie sa aplici ceva forta deoarece filtrul nou nu este rodat pe locasul lui.
                          De asemenea trebuie sa verifici in prima saptamana, la cca.2 zile, strangerea capacului.Poti avea surpriza, asa cum am avut-o eu, ca sa gasesti capacul filtrului rotit spre deschis cca. un sfert de tura. Il readuci pe pozitia inchis.
                          Acest lucru se intampla deoarece garnitura filtrului dinspre capac (capatul filtrului de cauciuc) este noua si face sa se roteasca (torsioneze) capacul atunci cand il inchizi iar in timpul functionarii motorului, datorita caldurii, sa revina odata cu capacul spre deschis un sfert de tura. O idee ar fi sa dai cu putina vaselina pe capatul de cauciuc al filtrului dinspre capac.
                          Cam multa filozofie pentru un filtru de aer dar decat sa pierzi capacul mai bine verifici o perioada de timp pana se aseaza el.
                          Filtrul de motorina, daca este fara senzor de apa, nu ai ce sa-i faci decat sa-l schimbi.
                          Aici atentie la 2 lucruri:
                          - scoate cu grija sigurantele de plastic si capacelul de plastic, se rup foarte usor-plasticul se "coace"
                          -sa ai cu tine 0,5 l de motorina curata pentru a umple filtrul dupa ce il montezi in colierul lui si mai apoi montezi conductele.
                          La mine nu a pornit niciodata cu filtrul gol.Pana nu am incarcat filtrul cu ceva motorina nu a adus motorina in filtru.
                          Tot ce ti-am zis este din experienta mea dobandita la inlocuirea filtrelor pe masina personala.

                          Cam multa filozofie pentru niste filtre dar pierderea sau ruperea unor lucruri de nimic (capac filtru aer, siguranta si capacele de plastic) provoaca multe necazuri mai ales ca la parcurile de dezmembrari nu se acorda multa atentie unor "lucruri de nimic" si nu prea gasesti anumite repere decat ca si subansamblu complet.

                          PS. Mi-am adus aminte ca atunci cand am montat filtrul de aer am desfacut colierul de la furtunul gros de la egr. Se lucreaza mult mai usor asa.
                          Last edited by valyvis10; 10-20-2011, 22:11 PM.

                          Comment


                          • #43
                            Baieti va salut ,nu am mai scris de mult pe forum ,toata stima ................ajutati-ma si pe mine va rog : am probleme cu geamul pasagerului din dreapta fata ,abia se deschide-inchide ,nu mai functioneaza normal,ce ar putea avea? A 170 CDI 2004

                            Comment


                            • #44
                              nu trece de 3000 rpm fara semnalizari la bord

                              Buna, sunt nou pe aici, A170 cdi classic, 1998, am schimbat singur filtru de aer (am cumparat-o de 3 zile) si nu mai trece de 3000RPM, o voi duce la un mecanic fost la AUTOKLASS

                              Comment


                              • #45
                                Imi poate arata si mie cineva unde este capacul de la filtrul de aer (nu cel de la aerul conditionat?)



                                Last edited by Zeus; 07-09-2013, 15:45 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF