Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme A 170 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme A 170 CDI

    Asa cum va povesteam la ultima intalnire, aveam ceva probleme cu A class-ul:
    -ESP, ASR, BAS, ABS aprins la bord , sisteme nefunctionale
    -uneori zgomote suspecte pe fata la virare pe loc sau la viteze mici
    -troncanit pe fata in cazul gropilor mai mari la viteze medii si mari
    -destul de rar, mici ezitari la schimbarea treptelor de viteza (cutie automata 5 trepte)

    L-am bagat pentru reparatii la Casa Auto, si iata ce a urmat:
    -ESP, ASR, BAS, ABS rezolvat, schimbat senzor pedala frana, schimbat lichid frana, aerisire sistem
    -schimbare ulei, aerisire
    -amortizoare fata + tampoane shimbate
    -schimbare ulei, filtre, capac baie ulei

    Recomandari primite: schimbarea si a amortizoarelor spate.

    Total 26-27 mil (evident fara amortizoarele spate )

    Sper sa va ajute aceste informatii.
    The stars will light my way

  • #2
    Salut,
    pai baietii nu se joaca atunci cand e vorba de luat banii.
    Mi se pare cam mare pretul pentru cele facute.

    Eu am fost zilele trecute la Service-ul de langa Piata Presei pentru ca-mi era aprinsa alerta cu semnul de motor. Tocmai fusesem la spalatorie si am crezut ca o fi intrat apa la motor ori pe teava de esapament.
    Mi-au pus masina la calculator si mi-au spus ca sunt probleme cu aerul. Nu era nici o legatura cu spalatul masinii, doar coincidenta. Au schimbat filtrul de aer (avea 10 mii de cand il schimbasem) si vad ca e in regula. 2.6 milioane afacerea.
    E de tinut minte ca filtrul de aer trebuie schimbat mai des. Era, intr-adevar, murdar.
    Numai bine.

    Intrebare, filtrul de motorina la cati km e recomandat sa fie schimbat? (Am un A-Class, 170L CDI, 2003)
    Last edited by mglazaruss; 02-18-2008, 11:04 AM.
    A Class, 170L CDI, 2003.

    Comment


    • #3
      Salut,
      din cate stiu eu, filtrul de motorina trebuie schimbat la fiecare 20 mii de km, impreuna cu celelalte filtre (aer, polen si ulei). Dar mergand cu masina preponderent intr-un oras cam jegos (Bucuresti), si cu motorina de slaba calitate eu ii fac revizia la fiecare 15 mii de km.
      Trebuie sa adaug ca in cei 27 milioane au mai intrat si alte cateva minutioase verificari la sistemul electric (exterior, interior), verificarea pe banc a articulatiilor, a sistemului de franare si directie, inspectie la motor. Ce sa zic, una peste alta, pretul platit este destul de mare, dar eu zic ca dupa ce termina baietii masina va fi ready to go din toate punctele de vedere.
      Tinem legatura....
      The stars will light my way

      Comment


      • #4
        Salut,
        referitor la filtrul de motorina. In cartea tehnica scrie, pentru motorul pe motorina, ca se schimba la 80 de mii. Mi se pare cam mult, dar cred ca depinde mai degraba de combustibilul pe care-l introduci in rezervor decat de cat de murdar e Bucurestiul.
        Sunt de acord ca trebuie schimbat mai repede, mai ales ca nu e asa scump. Cel pe care il am acum merge de 60 de mii. La prima revizie, la 20k a fost schimbat.

        Off topic: chiar nu are nimeni din cei ce frecventeaza forumul asta un manual de utilizare in engleza ori romana pentru A Class? Am vazut ca multi se plang, ca si mine, ca au cartile ba in germana, ba in olandeza, ba te miri in ce alta limba.
        Cu un aparat foto in 10 min ai fotografiat toata cartea. Se urca folderul pe serverul fpt al site-ului si am rezolvat o problema.
        A Class, 170L CDI, 2003.

        Comment


        • #5
          2 site uri tari despre A classe:
          Pentru cel din Brazilia, svcglobal, trebuie sa te inregistrezi asta de cateva luni, dar merita



          Lofty's Homepage, Mercedes 'A' Class, Components, servicing, general information, mechanical, Electrical, Hundreds of informative Photographs, Home Wine Making



          si in plus sper sa va ajute:
          This website is for sale! baby-benz.com is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, baby-benz.com has it all. We hope you find what you are searching for!



          Manualul pe care-l detin ste in olandeza dar siteurile sunt tari.Cel din Brazilia cred ca are cea mai mare comunitate a detinatorilor de A Classe din lume.
          Sau Japonia unde pozele vorbesc ca altceva

          Pentru alte informatii cred ca putem sa comunicam va stau la dispozitie.
          Apropo din primul site am luat modelul de cheie de filtru de ulei si am schimbat singur uleiul si filtrul de ulei .

          Comment


          • #6
            E buna ideea cu site-urile astea. O sa deschid un fir de discutie pe tema asta, sper sa nu fie vreo suparare pentru valyvis10. Poate alti forumisti stiu si altele.

            Apropo de schibat filtrele. Si-a schimbat cineva singur filtrul de ulei? Poate ne da niste sfaturi.
            A Class, 170L CDI, 2003.

            Comment


            • #7
              Multumim valyvis1! Ma apuc sa studiez site-urile. Si pe mine ma bate gandul sa schimb uleiul si filtrul tot singurel, asa ca te voi suna pentru consiliere in momentul oportun. Manual am eu deja scanat, in limba romana. Cum facem sa-l aveti si voi??
              The stars will light my way

              Comment


              • #8
                Salut RazvanC,
                ti-am sugerat printr-un private message cum putem face ca manualul sa ajunga in posesia tuturor.
                Poate o rezolvam in seara asta cu postarea materialului undeva de unde sa-l poata lua toti doritorii, daca esti disponibil.
                A Class, 170L CDI, 2003.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by mglazaruss View Post
                  E buna ideea cu site-urile astea. O sa deschid un fir de discutie pe tema asta, sper sa nu fie vreo suparare pentru valyvis10. Poate alti forumisti stiu si altele.

                  Apropo de schibat filtrele. Si-a schimbat cineva singur filtrul de ulei? Poate ne da niste sfaturi.
                  Din cauza pozitiei si a cuplului de strangere impus este necesara scula
                  Este usor de facut.La mine a fost strans de cei dinainte aiurea si l-am desfacut cu tubulara si prelungitor din trusa de chei.
                  Riscul este, la desfacerea dar mai ales la strangerea fara dispozitiv,sa spargi capacul filtrului.
                  Daca este strans prea rau recomand desfacere cu deosebita atentie iar dupa schimbarea filtrului la strangere recomand dispozitivul.
                  Am mai schimbat singur telescoapele fata, atentie bateti cu ciocanul suruburile de prindere ale flansei telescop, aflate in compartimentul motor si deabia dupa aceea puneti tubulara pe ele pentru a le desface.
                  Eu n-am facut asa la roata dreapta si am retezat un surub(este dintr-un aliaj ciudat). Am patimit la extragerea partii rupte cu un burghiu si la refacerea filetului in flanse atat de mult ca shimbam telescoapela la 4 masini.
                  Am mai schimbat filtrul de motorina, aici alta belea, nu l-am umplut cu motorina pe cel nou si atentie nu se amorseaza prin punerea contactului ca la alte masini, nu baga pompa daca nu este amorsat circuitul de alimentare. Si ce am facut, ca sa nu mai desfac totul, am scos racordul de la filtru si cu o seringa , cea mai mare luata de la farmacie , am scos cu seringa si un tub de perfuzii conectat la ea, motorina din rezervor si am umplut filtrul. Nu se amorsa (umple filtrul) chiar daca dam la automat, era sa consum bateria.
                  Sper ca nu v-am plictisit.
                  De nevoia te invata.

                  Comment


                  • #10
                    Nici pomeneala de plictiseala. Dimpotriva, Valyvis10.
                    Apropo de filtrul de motorina. Chiar ma gandesc sa-l schimb. Poate ne dai mai multe datalii despre procedura, tipuri de filtre, etc.

                    In rest, cred ca orice experienta impartasita aici este binevenita.
                    A Class, 170L CDI, 2003.

                    Comment


                    • #11
                      Din ce am cautat prin magazine rezulta 2 tipuri de filtru de motorina, cu si fara senzor de apa, diferenta de pret in luna septembrie era de 200 mii lei vechi intre ele, cel cu senzor mai scump.
                      Al meu este fara senzor de apa, si a costat 600 mii lei vechi, se pare ca acelasi tip este pus si pe sprinter si pe alte modele.
                      In rest o cheie torx mica de interior parca de 6, nu mai stiu exact , pentru 2 suruburi ce prind turul, surubelnita si atentie la siguranta de plastic a turului.
                      Este indicat lucrul pe timp calduros pentru ca plasticul este mai elastic .
                      Dupa ce ati desfacut racordul de tur si retur se slabeste colierul ce tine filtrul si gata.
                      Se prinde noul filtru strangand colierul, se umple cu motorina curata, dintr-o sticla, nu cum am patit eu , se monteaza racordurile si porniti motorul.
                      Instalatia se auto aeriseste.

                      Comment


                      • #12
                        In cazul masinilor mai vechi, adica W168, nu exista, dupa cate stiu, o alerta pentru apa din motorina.
                        Deci banuiesc ca e inutil sa cumpar un filtru cu senzor cu apa, de vreme ce oricum nu o sa stiu niciodata ce indica.

                        Cred ca o sa bag sa schimb filtrul de motorina intr-una din zilele urmatoare.
                        A Class, 170L CDI, 2003.

                        Comment


                        • #13
                          eu vreau sa schimb filtrul de aer. aveti idee cam cat de complicat e? ca sa imi dau seama daca e mai bine sa il schimb eu sau sa merg la service...

                          Comment


                          • #14
                            Nu l-am schimbat niciodata eu singur, dar am asistat atunci cand mi-a fost schimbat acum cateva zile de un mecanic de la Service.
                            Operatiunea e foarte simpla si a durat sub 5 minute. Mi-a scos acel furtun de deasupra care blocheaza lucrul usor cu filtrul, a deschis locasul filtrului, l-a scos, l-a bagat pe cel nou, a pus la loc furtunul si cam asta a fost. Sper sa nu imi fi scapat ceva.
                            Data viitoare o sa incerc singur.
                            In fapt am de gand sa cumpar o carte de reparatii de pe eBay, costa 23 de lire. Sunt multe care se pot face acasa fara mari eforturi daca ai informatia.
                            A Class, 170L CDI, 2003.

                            Comment


                            • #15
                              ma uitam si eu aici http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.16.htm si pare f. simplu
                              ai idee de unde as putea sa il cumpar? (eventual si cam cat costa?)

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF