Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema servo A class w169

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema servo A class w169

    Am fost cu masina la spalatorie,iar a 2 a zi cand am pornit masina volanul se misca mai greu (cand iau volan opune rezistenta si nu mai revine la pozitia initiala).De fapt merge in reprize merge cand usor cand greu in functie de cat virez!

  • #2
    Ma poate ajuta cineva?

    Comment


    • #3
      Verifica nivelul lichidului in vasul de expansiune de la servo.Daca nu stii care este pune o poza cu motorul si iti zic.In mers , daca virezi rotile , nu revin inapoi?daca raspunsul este nu , atunci trebuie verificata geometria.

      Comment


      • #4
        Multumesc pun maine poza!

        Comment


        • #5
          Banuiesc ca este in partea stanga cum te uiti la motor este un recipient rotund?

          Comment


          • #6
            Da.Recipient rotund , probabil negru.Pe capac ai sa vezi un segment tubular pe care sunt marcate 2 repere.Cel de sus maxim si cel de jos minim.Culoarea lichidului de servo ar trebui sa fie rosiatica.In mers , daca virezi rotile , nu revin inapoi?Ar trebui de vazut si acest aspect.Poate fi de la geometrie.

            Comment


            • #7
              Uite poza cu motorul eu stiu ca servodirectia mea este electrica!
              Attached Files

              Comment


              • #8
                Acum am vazut ca exista si servo asistata electric , m-am uitat pe WIS acum si am vazut ca pe modelul W169 au fost puse amandoua. Nu stiu ce sa zic.

                Comment


                • #9
                  A classul de cand o iesit pe poarta mercedes a avut o hiba, la ambele serii: 168 si 169: si anume servodirectia.
                  Aceasta are 2 cauze, una este cauzata de alternator care afecteaza pompa de servodirectie in mai multe feluri si a doua crapa direct pompa de servo.
                  Daca e din cauza alternatorului, pompa ori ramane pornita si dupa oprirea motorului ori nu mai porneste deloc si esti nevoit sa i dai curent de la o alta siguranta, dar sa fie pe contact.Iar daca vezi pe net o schema cu un releu de 30A sfatul meu e sa folosesti unul echivalent cu siguranta care o ai pentru servo.
                  Eu am schimbat pompa cu una noua si am scapat de problema, ca nu imi mai pornea deloc.
                  Verifica daca iti vine curent pe firele care intra in pompa.
                  Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                  https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                  Comment


                  • #10
                    Isi revine merge din ce in ce mai bine o fi intrat apa pe undeva.Multumesc mult va tin la curent!

                    Comment


                    • #11
                      Tot greu merge cred k trebuie mers la service!

                      Comment


                      • #12
                        Ax volan intermediar.Intre caseta si axul volan.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by folescu View Post
                          o fi intrat apa pe undeva.
                          Apa intra de obicei in burdufe si face rugina pe cremaliera, strica bucsi, dinti, etc.
                          Pe 169 s-a montat numai caseta electromecanica, fara circuit hidraulic, ca cea din poza.
                          Attached Files

                          Comment


                          • #14
                            Apa nu are cum sa intre asa cu una cu doua.Sfatul meu este sa masori tensiunea pe firele ce vin in caseta de servodirectie.Daca nu ai acces la mufa cauta un loc accesibil spre o alta portiune a cablului si infige varfurile "andrelelor".Normal trebuie sa fie 3 fire, ca si in cazul modelului W168 cu pompa electro-hidraulica: +(rosu sau maro gros), -(negru gros), si comanda(albastru subtire).Daca nu ai tensiune cu motorul pornit atunci e buba mare.
                            Daca nu ai curaj sa iti bagi nasul atunci incearca sa asculti/simti daca bazaie/vibreaza cand motorul este pornit.Pune pe cineva sa roteasca de volan si observa orice reactie a casetei,asteapta cateva secunde si roteste iarasi(asta in cazul in care ar functiona pompa se opreste si cand e solcitata porneste).
                            CAzul 2 trebuie verificat si alternatorul, daca e la fel de expus ca la w168 e posibil sa fi luat apa.
                            Iar un ax de volan nu te lasa asa repede, rugina nu apare peste noapte.
                            In cel mai rau caz eu sper sa fie alternatorul pentru ca e mai ieftin decat o pompa, dar poate da cel de sus si nu este decat vreun contact imperfect pe undeva; sunt si eu optimist.
                            numai bine!
                            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                            Comment


                            • #15
                              Apa intra foarte usor in burdufele casetei, mai ales dupa iarna asta si mai ales daca s-au schimbat bieletele de curand. Majoritatea mecanicilor ce schimba bieletele pun la loc burdufele vechi pe care le leaga ''de mantuiala'', apa intra in ele chiar la spalatorie cu jet, nu mai zic de aerul umed cand burduful se alungeste sau se comprima.
                              Servodirectia este total diferita de cea electro-hidraulica de pe w168, tensiunea o masori degeaba, eventual intensitatea curentului motorului la viraj ar spune ceva, desi nu prea multe. Nu stii ce valori trebuie sa ai.
                              Cine se pricepe sa dea un diagnostic corect? Greu de spus. In principiu, o reprezentanta Mercedes ar trebui sa stie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF