Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Experimente

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Povesti de succes vreti sa auziti?...Stati putin sa ma gandesc...Ups, nu-mi aduc aminte.
    Nu este vina mea ca am adus numai reclamatii. Chiar daca imi stergeti postul, adevarul se va afla mai devreme sau mai tarziu. In ceea ce priveste reparatiile ilogice pe care mi le-am facut, sa arunce cu piatra primul care nu a pacatuit. Banuiesc ca si dumneavoastra ati inceput tot de jos, inainte de a fi specialist in 7G-Tronic.
    Last edited by georgealinel; 04-26-2017, 00:04 AM. Reason: Am pus o litera in plus
    No malfunction

    Comment


    • Cu siguranta, am gresit la greu,..am cateva rafturi pline cu diverse electronice explodate, rupte, navigatii, borduri, calculatoare diverse. Am chiar si o cutie intreaga 7G carbonizata la propriu din cauza mea - am gresit o masuratoare....

      Dar astea sunt povesti care m-au costat enorm si pt care am tras de am capiat.

      Acum exista Google, forumuri, translate online si poti trece peste sfaturile batranesti gen - omul din greseli invata...


      Mai mult decat atat, chiar recent masinuta mea w169 2005 (cea pe care o laudam mai sus ) s-a stricat. Se oprea motorul la semafor si eroarea era ca nr de rateuri pe cilindrul 1 depaseste orice masura.

      In loc sa citesc si sa studiez, am schimbat ca boul, bobina de inductie ( enorm de scumpa ) fise, bujii si ce sa vezi?

      Masinuta tot nu mergea.

      Urma sa schimb injector, pe orice logica simpla.

      Noroc ca m-am trezit si am deschis 'cartea' unde scria clar ca pt modelele - bla, bla - trebuie schimbate toate injectoarele cu modelul nou imbunatatit ( chair f ieftine ).

      Ca te joci cu diverse prin masina personala poate fi chiar funny, insa sa ajungi sa schimbi ESP in fata blocului si sa iesi pe strada/autostrada, langa copii sau alti participant la trafic e illegal si poti devenii sau nu o sa poti prevenii cine stie ce eveniment/tragedie,
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • Am zis să nu mă bag dar nu pot....

        Omule, arunci niște acuze foarte grave. Nu le iau partea, dar prima și prima dată încerci să rezolvi cu ei înainte de a te apuca să faci ce-ai făcut aici pe forum. cl600 se referă la altceva. Tot ce-ai pus aici, dar absolut tot are valoare informativă 0. Ba că ți-au făcut nu știu ce, ba că ți-au furat nu știu ce căpăcel. Dacă ai văzut că îs cum îș de ce te mai duci acolo?

        Fiecare dintre noi mai bibilește și schimbă câte una alta la căruț. Dar cel puțin eu unul nu m-aș băga niciodată la chestii ce țin de siguranță. Frâne, ABS, ESP-uri etc. Gândește-te că te joci și cu viețile celor din jur, mai ales dacă ești prima dată la astfel de modificări.
        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
        Urmează: Dacia 1300 '74

        Comment


        • Salut!
          Ce-au expus gruiarew si cl600 au determinat motivele pentru care n-am mai intervenit in thread-ul asta.Nu ca ar fi o pierdere...
          Last edited by Dethave; 04-26-2017, 10:07 AM.

          Comment


          • Nu-mi face nici o placere sa arunc acuzatii. As vrea sa postez numai povesti de succes dar mi-au distrus masina. Cand am plecat de la ei, am intrebat consilierul: pot sa circul cu masina asa? Si el a spus DA. Nu aveam servodirectie si superprofesionistul de consilier a spus ca pot. Si a avut dreptate, ca mi-am incordat muschii mai tare si am reusit.
            Valoare informativa zero? Dar clubmercedes e cumva forumul tau? Poate pentru tine este zero...nu te obliga nimeni sa citesti.
            Ma duc la ei fiindca vreau sa vad pana unde merge setea de bani. Nu am avut asteptari de genul sa plec cu masina buna de-acolo. Ai impresia ca nu am altceva mai bun de facut decat sa critic opera lor? Am facut experimente ca sa inteleg cum functioneaza. Pe google gasesti tot felul de variante. Stai linistit ca nu o sa auzi la stiri ca am accidentat oameni cu A-class-ul meu. Am fost la ITP cu masina unde iti imaginezi ca frana si directia sunt primele verificate. Pe aparatele lor a iesit verde. Banuiesc ca verde e de bine.
            Mai am un experiment de facut. Vreau sa arunc masina din avion ca sa vad daca se deschid airbag-urile.
            Domnule cl600, daca stergerea topicului va va face sa dormiti mai linistit, va rog stergeti-l. Nu voi reusi eu sa schimb lumea cu niste postari pe forum.
            No malfunction

            Comment


            • Omule nu vreau să fac flame-uri sau să ne aruncăm acuze. Ideea era să ne ajutăm reciproc. Deja mă ataci personal și-i aiurea. Nu-i forumul lui tata, aia e clar. Nu văd la ce ajută ce-ai expus pe aici, de aceea am zis de valoare informativă 0. Dacă te tot duci la ăia "să vezi până unde merge setea de bani" să fie fraieri să nu te scuture de ei. Cred că oricare ar face la fel. Dar deja derapăm rău de tot.

              Dacă ai ieșit cu mașina defectă din service, fără supărare, e doar vina ta. Cum adică să plec cu ea fără servo și să-l mai și întreb pe ăla dacă pot circula așa cu ea? Ce te așteptai să-ți zică?

              Luna trecută am schimbat și eu cauciucurile. Primul lucru ce mi-a sărut în ochi că nu mai am plumbi pe jante. Fără să mișc mașina m-am dus și i-am întrebat dacă într-adevăr îs echilibrate roțile. Omul m-a asigurat că sunt și fără nici o supărare au suit-o pe elevator și mi-au arătat plumbii. Erau puși doar pe interior. Plus m-a rugat omul să dau o tură cu ea și dacă simt ceva aiurea să vin înapoi și le reface. N-a fost cazul. Fără certuri, ridicat tonul sau bălării de genul.

              La ITP verifică anumite condiții minime. Sunt și Dacii vechi care trec ITP-ul. N-au nici servo nici ABS. Dacă ar sta să le purece cum trebuie poate 75% din mașinile ce circulă azi pe stradă n-ar trece.
              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
              Urmează: Dacia 1300 '74

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF