Dacă e deasupra bateriei aş zice că nu-i de la scurgerile de la parbriz. Ar trebui sa aibe apă şi sub şi să fie udă şi mocheta. Sau măcar urme.
N-ai aerisire la baterie? A mea are un furtun ce merge afară. Eu zic că-i mai degrabă gaz de la încărcare sau poate ţi-o încălzeşte şi după aia face condens. Nu-i normal să ai coroziune pe borne. Dă-o jos vezi cum stai cu apa din ea. Eu n-aş schimba-o pentru atâta tot. Trebuie să se vadă dacă "aruncă pe afară". Pune şi un voltmetru să nu o încarce prea tare / mult.
Pe mine m-a lăsat acum două ierni, am dat-o jos, am umplut-o cu apă am lăsat-o pe redresor (ceva pocnitoare de 100 lei). De atunci nu mai am treabă cu ea. Am pornit coteţul si la -18 grade. Am zis că n-o schimb până nu mă lasă de tot, probabil într-o zi când chiar o să am cea mai mare nevoie
. Am un oarece respect pentru chestiile antice, dacă-i pe bune ştanţa atunci e din 2001. Astea ce se fac acuma le cam schimbi la 3 ani sau mai repede, depinde câtă garanţie au. A mea nici nu ştiu ce e. Are sigla de la merţ şi atât.
N-ai aerisire la baterie? A mea are un furtun ce merge afară. Eu zic că-i mai degrabă gaz de la încărcare sau poate ţi-o încălzeşte şi după aia face condens. Nu-i normal să ai coroziune pe borne. Dă-o jos vezi cum stai cu apa din ea. Eu n-aş schimba-o pentru atâta tot. Trebuie să se vadă dacă "aruncă pe afară". Pune şi un voltmetru să nu o încarce prea tare / mult.
Pe mine m-a lăsat acum două ierni, am dat-o jos, am umplut-o cu apă am lăsat-o pe redresor (ceva pocnitoare de 100 lei). De atunci nu mai am treabă cu ea. Am pornit coteţul si la -18 grade. Am zis că n-o schimb până nu mă lasă de tot, probabil într-o zi când chiar o să am cea mai mare nevoie

Comment