Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Directie, ceea ce ne face probleme tuturor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Directie, ceea ce ne face probleme tuturor

    Cred ca sunt cu capu'


    Dupa 4 service-uri, dintre care cu al 3lea m-am certat ca omul trebuia sa rezolve doar cadearea pe stanga, iar el umbla la convergenta pe dreapta.De aici se "tutu" totul.
    Am aterizat la Harsova unde dupa 6 probe si in final fixand volanul la stanga pentru reglaj masina mergea drept doar la viteza mare, cu convergenta de rigoare 0.11st si 0.19dr cu caderea pusa pe ambele la 0.5 iar fuga ramas de mult la 3.19gr parca.Fuga oricum este in afara cotelor dar fiind pe minus si egala pe ambele parti nu influenteaza decat in anumite limite, care pe mine nu ma deranjeaza.Recomandat fiind sa fie negativa.
    Un surub mai slab la telescopul dr si de asta mergea masina drept doar la viteze mari cu volanul centrat.
    Ma apuc si inchid unghiul pe fata cu ~3mm iar volanul pleaca spre dreapta.Sa mor.
    Ma apuc de studiat, cum alti bani de service nu am.Nu va inchipuiri ca am platit de 5 ori.Doar o data.
    Aflu ca trebuie sa am convergenta pozitiva 0.27-0.28gr, dar aveam aveam nevoie de ea in mm, adica 3.32 +/-1.14.
    Asa ca deschid roata dreapta cu ~1.5mm.
    Ia ghici, masina mai are doar o mica abatere, la care multi mi-ar spune ca sunt cu capu'
    In filmulete o sa vedeti cum se comporta cu reglajele de la Harsova.Masina comportandu-se la fel si acum, dar nu am filmari.In filmulete poate putin mai bine, zic si eu...ca doar pe baza reglajelor baietilor am facut eu modificarile.
    Pozibil sa imi bag nasul putin si pe stanga sa reglez undeva la 0.14, dar inca 0.03 cam nasor de atins.
    Daca nu tocescte asa ramane.SAU.......
    Vizionare placuta!
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

  • #2
    Well done Flaviu!
    Vad ca vorbesti de 3 lucruri: cadere, fuga?? si convergenta. Nu inteleg care-i fuga??
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Fuga se regleaza din pivot.Duci roata in fata sau in spate.
      La rotile directoare este indicat sa fie negative unghiurile, adica roata mai in spate, pentru a reveni mai usor la pozitia centrala.Roata fiind trasa, nu impinsa.Bine dar nici in halul care este la mine
      Cadou de la mine: http://www.fasep.it/english/support/..._directiei.pdf
      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

      Comment


      • #4
        Aha, m-am prins . Fain PDF-ul, da' n-am timp de el, caut pompa benzina ieftina
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          Salutare tuturor! Am si un A klasse 1,4 din 98 si am o problema daca mișc mai brusc de volan mi se aprinde ABS. ESP in bord are cineva idee ce se întâmpla ? Va mulțumesc !


          Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk

          Comment


          • #6
            Salut!
            O diagnoza ti-as recomanda, inainte de toate. Posibil ca becurile sa se aprinda din cauza senzorului de inclinatie al volanului, a altor senzori(si n-ai cum sa afli, decat prin diagnoza) sau din cauza geometriei incorecte.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #7
              Salut. Sunt de vreo 2 luni posesorul unui W204/2009 C220 170 cai tractiune spate 2.2 diesel.

              De cand am cumparat masina am constatat ca atunci cand pun volanul drept si iau mainile de pe el masina trage dreapta destul de mult chiar si la viteze de 50-60 de exemplu.

              Initial am dat vina pe cauciucuri deoarece erau cam varza insa am fost putin in dubii deoarece masina a fost lovita pe partea dreapta (in zona farului) insa nu mi-am facut mari griji deoarece farul a avut doar urechea rupta in rest lonjeroanele nu au fost afectate si nici alte piese pe interior.

              Astazi am pus cauciucuri bune, am echilibrat rotile si am facut unghiul de fuga.
              Surpriza- masina tot trage dreapta. mentionez ca nu trage volanul ci directia....masina o ia spre dreapta pur si simplu.
              Cauciucul vechi se vedea foarte uzat pe interior roata dreapta fata...in rest celelalte pareau ok.

              Ce e de facut?
              nici in privinta celor de la vulcanizare unde mi s-a facut geometria la roti nu sunt foarte sigur. nu pareau foarte siguri pe ei si la final nu mi-au dat hartia aia unde scriau valorile inainte si dupa la roti pe motiv ca domne s-a blocat hartia la imprimanta, DAR citez- stai linistit ca ti-am facut directia...mergi putin si vezi cum e......si surpriza masina tot dreapta trage intr-o veselie.

              INTREBARI:
              -este posibil sa fie toata problema de la lovitura aceea frontala ? daca da ce sa cer mecanicilor sa inspecteze ?
              -chiar daca masina a fost lovita nu ar fi trebuit sa ii refaca unghiul de fuga dupa ce a fost pusa la mesteri pe aparate ? (mentionez ca dupa ce a fost reparata, masina a avut bratele si telescoapele schimbate pe partea loviturii - marca SACS)
              -Ce ati face voi in locul meu ?

              multumesc anticipat pentru raspunsuri. apreciez !

              Comment


              • #8
                Dupa orice interventie la directie ar trebui refacuta geometria. Geometria consta in mai multe chestii, nu doar unghiul de fuga. Trebuie ca rotile sa fie perfect paralele si sa calce drept pe asfalt. Daca tu zici ca ti s-a tocit cauciucul doar pe o parte inseamna ca nu iti calca cum trebuie pe asfalt. Nu stiu ce geometrie ti-au facut tie baietii.
                Totusi mai verifica si presiunea in roti sa fie egala si eventual geometria spate.
                Nu stiu unde ai testat tu directia si ai vazut ca iti trage dreapta dar asigura-te ca si asfaltul e drept. Adica eu am niste drumuri pe aici care trag uneori dreapta, uneori stanga, depinde de zona.
                Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                Comment


                • #9
                  Salut. Incearca sa inversezi rotile pe fata intre ele.Daca trage spre stanga dupa ce le-ai inversat ai gasit problema - un cauciuc este mai greu fata de celalalt.Succes.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF