Cred ca sunt cu capu'
Dupa 4 service-uri, dintre care cu al 3lea m-am certat ca omul trebuia sa rezolve doar cadearea pe stanga, iar el umbla la convergenta pe dreapta.De aici se "tutu" totul.
Am aterizat la Harsova unde dupa 6 probe si in final fixand volanul la stanga pentru reglaj masina mergea drept doar la viteza mare, cu convergenta de rigoare 0.11st si 0.19dr cu caderea pusa pe ambele la 0.5 iar fuga ramas de mult la 3.19gr parca.Fuga oricum este in afara cotelor dar fiind pe minus si egala pe ambele parti nu influenteaza decat in anumite limite, care pe mine nu ma deranjeaza.Recomandat fiind sa fie negativa.
Un surub mai slab la telescopul dr si de asta mergea masina drept doar la viteze mari cu volanul centrat.
Ma apuc si inchid unghiul pe fata cu ~3mm iar volanul pleaca spre dreapta.Sa mor.
Ma apuc de studiat, cum alti bani de service nu am.Nu va inchipuiri ca am platit de 5 ori.Doar o data.
Aflu ca trebuie sa am convergenta pozitiva 0.27-0.28gr, dar aveam aveam nevoie de ea in mm, adica 3.32 +/-1.14.
Asa ca deschid roata dreapta cu ~1.5mm.
Ia ghici, masina mai are doar o mica abatere, la care multi mi-ar spune ca sunt cu capu'
In filmulete o sa vedeti cum se comporta cu reglajele de la Harsova.Masina comportandu-se la fel si acum, dar nu am filmari.In filmulete poate putin mai bine, zic si eu...ca doar pe baza reglajelor baietilor am facut eu modificarile.
Pozibil sa imi bag nasul putin si pe stanga sa reglez undeva la 0.14, dar inca 0.03 cam nasor de atins.
Daca nu tocescte asa ramane.SAU.......
Vizionare placuta!
Dupa 4 service-uri, dintre care cu al 3lea m-am certat ca omul trebuia sa rezolve doar cadearea pe stanga, iar el umbla la convergenta pe dreapta.De aici se "tutu" totul.
Am aterizat la Harsova unde dupa 6 probe si in final fixand volanul la stanga pentru reglaj masina mergea drept doar la viteza mare, cu convergenta de rigoare 0.11st si 0.19dr cu caderea pusa pe ambele la 0.5 iar fuga ramas de mult la 3.19gr parca.Fuga oricum este in afara cotelor dar fiind pe minus si egala pe ambele parti nu influenteaza decat in anumite limite, care pe mine nu ma deranjeaza.Recomandat fiind sa fie negativa.
Un surub mai slab la telescopul dr si de asta mergea masina drept doar la viteze mari cu volanul centrat.
Ma apuc si inchid unghiul pe fata cu ~3mm iar volanul pleaca spre dreapta.Sa mor.
Ma apuc de studiat, cum alti bani de service nu am.Nu va inchipuiri ca am platit de 5 ori.Doar o data.
Aflu ca trebuie sa am convergenta pozitiva 0.27-0.28gr, dar aveam aveam nevoie de ea in mm, adica 3.32 +/-1.14.
Asa ca deschid roata dreapta cu ~1.5mm.
Ia ghici, masina mai are doar o mica abatere, la care multi mi-ar spune ca sunt cu capu'
In filmulete o sa vedeti cum se comporta cu reglajele de la Harsova.Masina comportandu-se la fel si acum, dar nu am filmari.In filmulete poate putin mai bine, zic si eu...ca doar pe baza reglajelor baietilor am facut eu modificarile.
Pozibil sa imi bag nasul putin si pe stanga sa reglez undeva la 0.14, dar inca 0.03 cam nasor de atins.
Daca nu tocescte asa ramane.SAU.......
Vizionare placuta!
Comment