Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

idei pentru a mai scade consumul ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Apropo eu mi-am pus incalzitor electric luat de la un ford din dezmembrari are pe el 3 buji incandescente care stau in apa si o incalzesc foarte repede ! da randament la rece destul de bun ,nu mai pierd timp in stationare sa incalzesc motorul si caldura da imediat in 2-3 km la temperaturi de -10 -18
    Last edited by cutaresku; 06-09-2013, 08:35 AM.
    diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

    Comment


    • #47
      Inseamna ca ai prbleme cu termostatul.Eu incalseam Passatul in 2km fara alte artificii.Doar mergeam la 2000rpm.
      A classul se incalzeste la fel de repedee de cand am schimbat termostatul.
      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

      Comment


      • #48
        Dieselul se incalzeste mult mai lent ! termostatu e beru pus anu trecut nou !
        diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

        Comment


        • #49
          Poate Behr, maestre. Beru fac bujii si ceva sisteme de cold start.
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #50
            Behr.
            Este marca ce se pune din fabrica.
            Cand am schimbat termostatul pe cel al masinii era inscriptionat Behr si sigla MB, iar pe cel cumparat scria doar Behr.
            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

            Comment


            • #51
              Faza cu stationarea si incalzirea motorului e un mit doborat,cel putin in Manualul de utilizare Mercedes scrie sa nu se tina masina pe loc dupe ce o pornesti sa se incalzeasca deoarece duce la uzura prematura a motorului,pleci cu ea nefortand-o sau accelerand puternic si se incalzeste mai bine in sarcina si e mai sanatos pentru motor,la oprit stai putin sa se mai raceasca turbina si cateva componente,eu nu stau mai mult de 40 secunde.

              Comment


              • #52
                Originally posted by flavyus1987 View Post
                Behr.
                Este marca ce se pune din fabrica.
                Cand am schimbat termostatul pe cel al masinii era inscriptionat Behr si sigla MB, iar pe cel cumparat scria doar Behr.
                +1. Acelasi l-am pus si eu. Pe el scrie Behr, iar in locul unde trebuia sa fie inscriptionata sigla Mercedes impreuna cu codul original, surprizaaaa : doua-trei zgarieturi pe corpul din plastic.
                Uimirea mi-a fost si vis-a-vis de pret. Original sare de 300 ron iar eu l-am luat cu 104 ron.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #53
                  Interesant subiect , dar nu vad ceea ce ar crea o reala scadere de consum in majoritatea postarilor , eu as merge pe o alta reteta de unde se obtin performante si anume pe reducerea greutatii , acum fiecare cat e dispus sa renunte la banchete , inlocuit geamuri cu plexy glass , panouri de fibra de sticla in loc de tabla , roti usoare si inguste , si daca ajungi la un minus de aprox 150-200 kg se simte bine , dar asta cu sacrificii legate de stabilitate si altele ( se deduc ele) . Raportat la inventiile ce le citeam mai sus cu aer cald in admisie , din punctul meu de vedere este eroare , deoarece vara , spre exemplu masina nu mai trage cand afara sunt 30 de grade celsius, logica e clara , aer rece in motor = performanta din toate punctele de vedere ( pe masinile de circuit unii altii se lupta crunt pentru a obtine aer cat mai rece in admisie de ce oare? ) , uzinele Daimler au ingineri care cam stiu ce fac , cand fac , ca si alti producatori auto , sunt multe experimente facute pe DYNO ( subliniez deoarece e cel mai bun reper ) raportat la admisiile de aer " sport" , "reci" etc. , unde s-a adeverit la foarte multe marci , ca producatorul ce a pus pe masina e mai bun decat orice improvizatie home made , acum sunt si producatori gen BMC care fac treaba foarte buna , iar testele pe DYNO au spus asta , (as putea dezvolta dar pe alte marci , cu care am avut tangenta si le-am pus pe stand , turbo , benzina/diesel sau benzina aspirat) . Concluzia mea este urmatoarea : lasati masinile asa cum sunt , nu bagati pastile in rezervor , sau sa montati " magneti" pe turul de benzina ca nu veti rezolva absolut nimic , cheia este , consumabile de calitate , schimbate la timp .


                  Numai bine si spor in idei .

                  P.S. Apropo anul trecut 2012 un premiu ce l-a luat un roman la targul de inventii ce s-a tinut prin Austria(cred) , a fost pentru o admisie de aer ce se poate adapta pe orice model ( aproape) ce reduce consumul , datorita cantitatii de aer , temperaturii acestuia si mai ales turbionarii , admisia e racita cu apa ( ceva de genul ) am sa aflu detalii si le postez .

                  Comment


                  • #54
                    Scaderea consumului de carburant cu ajutorul segmentilor de ultima generatie... http://www.4tuning.ro/inovatii-auto/...wsletter_94273
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #55
                      Dispozitiv reducere consum combustibil... http://www.tocmai.ro/dispozitiv-redu...-14159701.html


                      Oare asa sa fie?
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #56
                        Efectul ala "turbionar" al aerului il face, par exemple, galeria de admisie la cdi-uri: saraciile alea de paleti (care se strica la 99% din cdi 2) d-aia sunt ganditi. Cat priveste dispozitivul minune, vax, unde se monteaza, de ce, cum... Il vinde un poolica din Sacele, pe dreapta.
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #57
                          Paletii de pe admisie reprezinta doar unul dintre termeni.Sunt implicate si pistoanele datorita configuratiei din capul lor.
                          Acel dispozitiv este egal cu zero, dupa cum spune Cutaresku, este unul la 4,5,6.. cilindrii, pe cand paletii de pe adimisie sunt individuali pe fiecare cilindru.
                          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                          Comment


                          • #58
                            o instalatie de gpl cu interfata configurabila. se poate umbla in creierul instalatiei si modifica debitul de gaz injectat in motor. adica se pot sacrifica din cai pentru un consum si mai mic decat cel care ne zice firma care ne monteaza instalatia ca il vom avea. tot ce am scris poate fi si inversat (adica marit debitul de gaz pentru mai multi caluti)

                            Hai sa citim si regulile de postare!
                            Last edited by cutaresku; 02-03-2014, 18:29 PM.

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF