Salut!
Ma gandesc, daca tot este deschis topicul acesta, sa expunem si cateva pareri pentru a reduce consumul pe timp de iarna.
Stim ca in sezonul rece, consum foarte mare apare in monentul pornirii, atunci cand incalzim motoarele. Avand in vedere ca, pe langa stilul de condus, un factor foarte important este temperatura motorului, ma gandeam:
- am putea "fura" ideea celor din tarile cu climat rece, adoptand incalzitoarele electrice. Sincer nu am vazut pe nici o masina in Romania asa ceva, imi par mana cereasca de la -10 grade in jos.
-termostat bun
-un carton in fata radiatorului nu strica, chiar si cu un termostat bun
- scoaterea tubulaturii de admisie a aerului, astfel incat motorul sa traga aer cald din compartimentul motor si nu de afara.
Eu le-am probat pe toate, mai putin cea cu incalzitorul, si dau rezultate.
Ma gandesc, daca tot este deschis topicul acesta, sa expunem si cateva pareri pentru a reduce consumul pe timp de iarna.
Stim ca in sezonul rece, consum foarte mare apare in monentul pornirii, atunci cand incalzim motoarele. Avand in vedere ca, pe langa stilul de condus, un factor foarte important este temperatura motorului, ma gandeam:
- am putea "fura" ideea celor din tarile cu climat rece, adoptand incalzitoarele electrice. Sincer nu am vazut pe nici o masina in Romania asa ceva, imi par mana cereasca de la -10 grade in jos.
-termostat bun
-un carton in fata radiatorului nu strica, chiar si cu un termostat bun
- scoaterea tubulaturii de admisie a aerului, astfel incat motorul sa traga aer cald din compartimentul motor si nu de afara.
Eu le-am probat pe toate, mai putin cea cu incalzitorul, si dau rezultate.
Comment