Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

idei pentru a mai scade consumul ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by alexcristian200 View Post
    stie cineva ce putem face sa mai scadem consumul indiferent daca scade puterea?

    Salutari ! Ma tot gandesc mereu la ideea asta http://www.youtube.com/watch?v=eXxN_nh84Pg daca renteaza ... Am vazut ca la noxe iese mai bine rezultatele cu +Euro1 chiar Euro2 in functie de cat de bine genereaza jucaria hidrogen. A mai incercat cineva? Sunt tare curios de parerile voastre! S`auzim numai de bine!

    Comment


    • #32
      Am mai gasit si aici :

      Comment


      • #33
        Am si eu o intrebare...daca nu e diferenta de ardere intre aerul rece si cel cald, de ce montarea intercoolerului pe masini aduce un plus de putere?
        Nu fac afirmatii ci intreb, poate nu inteleg eu rolul intercoolerului. Daca-mi poate cineva explica...
        Scuze daca sunt off topic.

        Legat de consum la benzinare (desi conduc de ceva vreme diesel) parerea mea este ca cel mai mare efect asupra consumului il are stilul de condus. Adica facem artificii sa reducem cateva sute de grame la pornire, dar daca in mers e talpa grea, acolo se face diferenta.
        Un principiu relativ bun (in mod special la diesel) este acela de a accelera constant si usor. Eu sunt de parere ca e mai bine sa schimbi la turatii mai mari vitezele, dar daca vrei consum mic accelerezi mai usor pana la acele turatii. Astfel faci si economie si-ti protejezi si motorul.
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #34
          Am si eu o intrebare...daca nu e diferenta de ardere intre aerul rece si cel cald, de ce montarea intercoolerului pe masini aduce un plus de putere?
          Nu fac afirmatii ci intreb, poate nu inteleg eu rolul intercoolerului. Daca-mi poate cineva explica...
          Salutare!
          Intercoolerul are rolul de a reduce temperatura aerului admis. "Comprimat " de turbina aerul se incalzeste si isi mareste volumul. Aerul racit in intercooler , la aceeasi presiune, ocupa un volum mai mic. Deci se va introduce mai mult aer la aceeasi presiune. Mai mult aer+mai mult combustibil= putere mai mare.
          Toate cele bune!
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #35
            Originally posted by adidc View Post
            Eu sunt de parere ca e mai bine sa schimbi la turatii mai mari vitezele, dar daca vrei consum mic accelerezi mai usor pana la acele turatii. Astfel faci si economie si-ti protejezi si motorul.
            Aici apar urmatoarele probleme aplicabile oicarui motor (diesel sau benzina).
            1. Scimbarea vitezelor la turatii mici (daca vrei, inseamna utilizarea masinii la turatii mici) poate avea ca efecte:
            + scaderea consumului - este singurul avantaj
            - o presiune de ungere mai mica, in special pe turbina (daca exista), pe arborele cotit si pe cel (cele) cu came care conduce la o uzura prematura a diferitelor componente ale motorului rezultata din diferenta dintre scaderea de presiune de ulei (de mai sus) cu un efort la fel sau mai mare,
            - imbacsirea catalizatorului, care vrei nu vrei conduce la eliminarea mai greoaie a gazelor arse care... se manifesta in cresterea consumului!
            Asta e sa spun asa.. in mare!
            2. Hai sa vedem, daca nu respectam turatiile de schimbare a vitezelor sau regimul acestora cam cata economie de carburant am putea face... La fostele masini pe care le-am avut, consumul redus era cam asa: Dacia 1300 (5,5 l/100 km - a fost minimul inregistrat pe drumul Bucurersti-Constanta si retur, la nivelul anilor 91-93 si... neaparat necesar cu pompa de ulei de 1400), Dacia Solenza (5,5 l/100 km), Ford Focus 2, 1,6 tdci 90 cp - 4l/100 km. Hai sa vedem care ar fi fost consumurile reale... pai ar fi fost 6-6,5, 6- 6,5 si 5-5,5. Rezulta o economie de cam 1 litru, nu?
            3. Acum hai sa tragem linie si sa vedem ce s-ar fi putut strica:
            La Ford - turbina (ca celelalte nu aveau) 2000 euro
            In rest, tot ce-am spus. IN plus, ca sa reinitializezi catalizatorul ai nevoie de circa 100-150 km facuti in viteza a 4-a la vreo 130-140 km/h.
            Rezulta ca nu face... iar fabricantul nu a fost tampit cand a spus sa schimbi vitezele intr-o anumita plaja de turatii!
            Last edited by adip1962; 02-12-2013, 18:20 PM. Reason: greseli gramaticale
            Chiar imi place masinuta asta!

            Comment


            • #36
              @Adidc & LauLaur:

              Ambele pareri au jumatate de adevar.
              Din experienta mea in materie de epurare accelerata a apelor uzate (aport fortat de aer) am constatat urmatoarele:
              - suflanta simpla creste temperatura aerului introdus cu 5 - 10 grdC., cresterea presiunii relative cu 10-15mbari dar, fiind in circuit inchis, mareste cantitatea de oxigen cu acelasi procent (cresterea temperaturii se datoreaza frecarii dintre elementelor in miscare ale suflantei);
              - turbo-suflanta creste temperatura aerului cu 15 - 25 grdC. (din acelesi motive), dar si cantitatea de aer - respectiv de oxigen prin cresterea presiunii cu 20-30mbari.
              - nu se pot folosi compresoare deoarece debitul acestora este foarte mic comparativ cu necesitatea tehnica de aport de oxigen necesar arderii iar incalzirea este mult mai mare, 25 - 30grdC.;
              Senzatia de aer rece apare datorita maririi vitezei de refulare a aerului comparativ cu aerul relativ stationar din jur (ca in cazul unui simplu ventilator intr-o zi de vara).
              Last edited by epurare_coco; 02-12-2013, 18:25 PM.

              Comment


              • #37
                Buna seara.Interesant si incitant subiectul. L-am citit pana in subsolul paginii pana cand, d-nul Epurare ca de obicei, repeta spusele celor de dinainte si le rearanjeaza in vorbe stufoase ,academice.Scuze,dar principiile de functionare sunt prioritare, pe cand parametrii in grade sau mbari nu stiu pe cine ar putea interesa. Ce legatura are experienta in materie de epurarea accelerata a apelor uzate, pe cand noi aici vorbim de modele,defectiuni,remedii si pareri despre Carabusul Baby Benz. Si eu am 26 de ani experienta in domeniul auto,management flota multinationala si tot ce tine de acest lucru si nu le-am impanat capul baietilor cu termeni academici. In fond acesta este scopul unui forum: oameni saritori (Flavius ,Laur si altii),remedierea defectiunilor, pareri, intalniri etc.Scuze daca am fost cam acid dar eu asa vad lucrurile.
                Drumuri bune.

                Comment


                • #38
                  Colegul asta care lucreaza la (statia de epurare )scrie frate numai romane si numai idei fixe
                  diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                  Comment


                  • #39
                    Deci pana la urma dupa incalzirea motorului e mai bine sa avem aer cat mai rece in motor? Eu aici am vrut sa ajung.
                    Cum spuneam si mai sus, sustin schimbul la turatii mai mari, dar pentru economie o accelerare constanta si mai lunga.
                    De exemplu la W202 1.8 benzina schimbam intre 2500 si 3000 in oras, iar la 1.9 tdi schimb intre 1900 si 2500. Diferenta e ca la dieselul actual acolo am cuplu maxim deci sunt pe plaja cea mai economica. La w202 cuplul maxim e la 4000-4200 ceea ce face aproape imposibila rularea in cuplu maxim in oras.
                    E220 cdi W210, 2001

                    E320 W210, 1997
                    C180 W202, 1994
                    W123 200D, 1978 cu inima de W124


                    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                    Comment


                    • #40
                      Raman la ideea ca nu ai nevoie de cuplu maxim in oras, ca nu facem dragster la semafor.
                      Senzorul de aer masoara fluxul de aer(cantitatea de aer admis) nu cantitatea de aer.
                      Intercoler-ul este pus in aplicatie pt turbine(de orice fel) pt a mentine ''calitatea aerului'' comprimat(cum a spus si laur).Intercoler-ul are rolul de a mentine o ardere de combustibil uniforma chiar daca motorul(si instalatia) este cald sau rece si de a anula lagul de acceleratie pt diferenta de temperatura a aerului 'consumat'.
                      Daca nu ar fi intercoler-ul s-ar vedea diferenta de putere pe diferite plaje de temperatura a instalatiei(motor, turbo, etc)
                      Am rezumat cat mai putin ca sa nu scriu 15 pagini, intelegeti voi efectul.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by adidc View Post
                        Deci pana la urma dupa incalzirea motorului e mai bine sa avem aer cat mai rece in motor? Eu aici am vrut sa ajung.
                        Cum spuneam si mai sus, sustin schimbul la turatii mai mari, dar pentru economie o accelerare constanta si mai lunga.
                        De exemplu la W202 1.8 benzina schimbam intre 2500 si 3000 in oras, iar la 1.9 tdi schimb intre 1900 si 2500. Diferenta e ca la dieselul actual acolo am cuplu maxim deci sunt pe plaja cea mai economica. La w202 cuplul maxim e la 4000-4200 ceea ce face aproape imposibila rularea in cuplu maxim in oras.
                        Eu sunt de urmatoarea parere.
                        Gaseste o masina identica cu a ta dar care are cutie automata. Intreaba la ce turatie se schimba vitezele si apoi aplica si tu.
                        La A140, vitezele se schimba in modulul S (standard) la circa 2500-2700 ture, iar in modulul W (winter) la circa 2300-2500. Spun circa, ptr, ca nu este mereu aceiasi turatia, cutia fiind adaptiva stilului de condus. Vitezele s-au schimbat si la peste 3000-3200... cand bagam piciorul mai tare...

                        Referitor la aerul de admisie, cred ca este mai bine sa fie cald, nu rece. De altfel, prin comprimarea aerului acesta se incalzeste... Cum vad ca majoritatea au motoare diesel ar trebui sa stiti ca motorul nu trebuie turat peste 2500 ture cand este rece deoarece puteti strica turbina..,
                        Last edited by adip1962; 02-14-2013, 15:11 PM.
                        Chiar imi place masinuta asta!

                        Comment


                        • #42
                          Am si subliniat...dupa incalzirea motorului.
                          Eu nu zic ca trebuie schimbat neaparat la cuplu maxim, dar daca se poate e foarte tare.
                          Legat de cutia automatica asa cum se si spunea si aia cam schimba cand vrei tu ca sofer. Am condus si eu ceva automatice si ceva manuale.
                          Oricum ideea e ca fiecare in functie de motor si experienta isi face obiceiurile lui.
                          Sunt de parere ca trebuie sa conducem inteligent aplicand principiile generale in functie de capacitatea motorului, combustibil si temperatura exterioara.
                          Pana la urma eu sunt multumit cu raportul putere/consum de care am parte cu stilul meu de condus.
                          Cu ceva timp in urma am incercat sa merg cu C-klassul la consum. Am scos 12% in Timisoara pe parcursul unei saptamani de rulat mult numai in oras. La finalul acestei perioade eram nervos la volan si nemultumit de consum. Asa ca i-am dat "standard" si scoteam cam 13%. Nu vreau sa intru in polemici despre consumul la W202 ci doar sa intaresc faptul ca e bine sa mergi cum iti place .
                          E220 cdi W210, 2001

                          E320 W210, 1997
                          C180 W202, 1994
                          W123 200D, 1978 cu inima de W124


                          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                          Comment


                          • #43
                            Buna ziua.Ce parere aveti de pastila minune pentru benzina? MK nu stiu cum...

                            Comment


                            • #44
                              Te referi la MPG CAPS? Bull shit! Baliverne, ca multe alte medicamente minune ce ne invadeaza mailul.
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment


                              • #45
                                Pentru Laur.Multumesc ...am rezolvat cu Marian.Meserias omul...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF