Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

E 200CDI 2008 chip

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E 200CDI 2008 chip

    salut! de curand am achizitionat un MB 200 CDI din 2008, 2148 cm3 134 CP, si as dori sa i pun chip , ce zciceti merita sau nu , sau daca stie cineva cum se procedeaza se pune un chip se resofteaza calcu nici nu stiu!! garantia este afectata? vreau sa-i fac mai multe masinii dar mi-e frica sa nu am probleme la service!! o sa mai vin si cu alte intrebari si cu niste poze cred, pana acum nu am avut w211, am avut w123, w124 ,w126, w210, imi place tare mult masina si de asta nu vreau s-o dau in bara!! astept rasp. Va multumesc!!

  • #2
    Masina fiind in garantie singura solutie este un powerbox, care creste puterea cu maxim 20% si cuplul cu maxim 30%. Din cate am vazut nu este recomandat acest tunning, dar pentru a nu pierde garantia masinii nu vad alta solutie. Pe ebay.de gasesti la o cautare "powerbox cdi" cateva modele care se potrivesc la motorul tau.

    Comment


    • #3
      IN ce sens nu este recomandat power box-ul?
      Eu am asa ceva pe e270cdi, de 1 an...este micut, l-am setat si pe minim..de simtit se simte...este mai vioaie masina, mai prompta...iar motorul nu are nici cel mai mic defect dupa 1 an.
      MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

      Comment


      • #4
        Din punct de vedere fizic aceste powerbox nu fac altceva decat sa mareasca fluxul de combustibil dat de injectoare,cu alte cuvinte mai mult carburant pulverizat in cilindri.La prima vedere pare super ok,,deoarece in acceptiunea unora mai mult combustil inseamna mai multa putere ,fapt doar partial adevarat deoarece in aceasta ecuatie mai intervine un parametru foarte important :aerul.Tot fizic , ECU simte acest surplus de carburant si prin sistemele de clapete de pe admisie elibereaza mai mult aer spre cilindri (ca sens general) ,fapt ce va da nastere unui surplus de putere debitata de motor.DAR... in practica lucrurile nu stau foarte roz,deoarece echilibrul combustibil-aer nu este atat de precis dozat,avand dezechilibre,fapt ce se traduce ulterior prin functionare defectuoasa a motorului,imbacsirea turbinei de funingine (in cazul motoarelor turbodiesel) ,a valvei EGR, sau a catalizatorului in cazul motoarelor benzina sau diesel cu FAP.In mod mod normal se monteaza si un debitmetru electronic adaugat celui original de pe motor pentru a mai salva ce se mai poate din acel echilibru aer-combustibil.
        O cutiuta de acest gen are avantajul (comparativ cu o remapare deja banalizata prin mufa OBD) ca poate fi inlaturata foarte usor prin mufele de conexiune.In plus o astfel de cutiuta trebuie sa aiba obligatoriu un comutator in habitaclu cu 3-4 pozitii,corespunzatoare unei anumite trepte de putere.
        Personal mi-as monta asa ceva doar daca mi-ar da un surplus constant si sigur de minim 20% din puterea motorul,lucru gestionat prin acel comutator din habitaclu.As folosi asa ceva doar in caz de necesitate,deoarece nu face bine motorului si componentelor sale.

        preluat de pe un forum

        Comment

        Working...
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF