Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E 200CDI 2008 chip

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E 200CDI 2008 chip

    salut! de curand am achizitionat un MB 200 CDI din 2008, 2148 cm3 134 CP, si as dori sa i pun chip , ce zciceti merita sau nu , sau daca stie cineva cum se procedeaza se pune un chip se resofteaza calcu nici nu stiu!! garantia este afectata? vreau sa-i fac mai multe masinii dar mi-e frica sa nu am probleme la service!! o sa mai vin si cu alte intrebari si cu niste poze cred, pana acum nu am avut w211, am avut w123, w124 ,w126, w210, imi place tare mult masina si de asta nu vreau s-o dau in bara!! astept rasp. Va multumesc!!

  • #2
    Masina fiind in garantie singura solutie este un powerbox, care creste puterea cu maxim 20% si cuplul cu maxim 30%. Din cate am vazut nu este recomandat acest tunning, dar pentru a nu pierde garantia masinii nu vad alta solutie. Pe ebay.de gasesti la o cautare "powerbox cdi" cateva modele care se potrivesc la motorul tau.

    Comment


    • #3
      IN ce sens nu este recomandat power box-ul?
      Eu am asa ceva pe e270cdi, de 1 an...este micut, l-am setat si pe minim..de simtit se simte...este mai vioaie masina, mai prompta...iar motorul nu are nici cel mai mic defect dupa 1 an.
      MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

      Comment


      • #4
        Din punct de vedere fizic aceste powerbox nu fac altceva decat sa mareasca fluxul de combustibil dat de injectoare,cu alte cuvinte mai mult carburant pulverizat in cilindri.La prima vedere pare super ok,,deoarece in acceptiunea unora mai mult combustil inseamna mai multa putere ,fapt doar partial adevarat deoarece in aceasta ecuatie mai intervine un parametru foarte important :aerul.Tot fizic , ECU simte acest surplus de carburant si prin sistemele de clapete de pe admisie elibereaza mai mult aer spre cilindri (ca sens general) ,fapt ce va da nastere unui surplus de putere debitata de motor.DAR... in practica lucrurile nu stau foarte roz,deoarece echilibrul combustibil-aer nu este atat de precis dozat,avand dezechilibre,fapt ce se traduce ulterior prin functionare defectuoasa a motorului,imbacsirea turbinei de funingine (in cazul motoarelor turbodiesel) ,a valvei EGR, sau a catalizatorului in cazul motoarelor benzina sau diesel cu FAP.In mod mod normal se monteaza si un debitmetru electronic adaugat celui original de pe motor pentru a mai salva ce se mai poate din acel echilibru aer-combustibil.
        O cutiuta de acest gen are avantajul (comparativ cu o remapare deja banalizata prin mufa OBD) ca poate fi inlaturata foarte usor prin mufele de conexiune.In plus o astfel de cutiuta trebuie sa aiba obligatoriu un comutator in habitaclu cu 3-4 pozitii,corespunzatoare unei anumite trepte de putere.
        Personal mi-as monta asa ceva doar daca mi-ar da un surplus constant si sigur de minim 20% din puterea motorul,lucru gestionat prin acel comutator din habitaclu.As folosi asa ceva doar in caz de necesitate,deoarece nu face bine motorului si componentelor sale.

        preluat de pe un forum

        Comment

        Working...
        X
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF