Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E 250 CDI coupe ECU remapping

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    De acord cu X3mtuning referitor la lag... ala care spune ca elimina lag ul la un diesel , tocmai a schimbat delarul vb ta. Abia s a lansat pe Volvo s90 o noua tehnologie ce se pare ca indreapta lucrurile in directia aia dar nimic concret pana acum.
    e350 stock vs c250cdi cu soft stau bara n bara pana la 200km/h. nu stiu ce soft aveai la masina dar iti spun din experienta ca la al meu 220cdi (om651) bate orice 250cdi stock iar cu e350cdi coupe stock am luat bataie cu o masina pana in 200km/h. e ul avea 7g+ , iar eu am cutie manuala.
    daca se doreste pot pune o fisa dyno public. motorul asta in configuratie stock la care se adauga modificarea traseului evacuarii si anume eliminare kat si dpf nu scoate cifre demne de luat in seama dupa resoftare oricum, dar dupa cum spuneam si in postul de mai sus 651 este un motor din care poti scoate performante cu cateva sute de euro. daca esti dispus la modificari peste stage 1 , parerea mea este ca mai bine sari direct la 3.0.

    Comment


    • #17
      Originally posted by acer0987 View Post
      Salut , am facut resoftarea si diferenta era vizibila dar am renuntat pana la urma la masina si mi-am luat un E350 CDI din 2012.
      Acuma am terminat modificarea estetica sa fie mai unicat si vreau acuma sa umblu si la motor.
      Diferenta intre e350stock si e250 dupa resoftare e uriasa.
      Si eu am evacuare goala cap coada cu iesiri gen E63 amg si o m-am gandit la resoftare sa anulez EGR si DPF.
      M-am gandit sa ma duc in anglia este o firma GAD Tunning foarte buni am discutat cu ei si nu resofteaza masini standard ( orice masina acelasi soft) , poti sa alegi intre acceleratie mai buna sau top speed , economie. Au si ei o masina exact ca a mea si spuneau ca pot sa duca lagul de la acceleratie la 0 chiar daca e diesel.
      Tu ce firma sti in Romania ?
      Exista mai multe firme de calitate prin Germania, nu trebuie sa mergi pana in Anglia, GAD Motors, SKN-Tuning ( unde am fost si eu de 2x) etc...

      Comment


      • #18
        La benzinar, e200/a207, 2014, i-am facut pana acum resoftare. (atasat rezultatul). Cu scos ECU de pe masina. Se simte frumusel, dar fara modul "sport" activat mi se pare ca raspunde greu la ce ii cer. As zice ca ma deranjeaza mult mai mult acum lag-ul la acest benzinar decat la toate diesel-urile cu turbina detinute pana acum. Poate si marca..

        Acum vreau sa incerc pedalbox, ca sa o conving sa raspunda mai repejor. Din experienta anterioara, as contrazice ce s-a spus mai sus; din cate stiu eu, nu actioneaza in niciun fel asupra amestecului, "pacalit" ca e rece/cald etc, ci doar asupra pedalei de acceleratie, amplificand comenzile si grabind raspunsul. Ceva legat de senzorul de pozitie al pedalei si viteza transmiterii informatiei la ECM. Probata pe un X3 2.0D, resoftat, manual, imi sareau rotile pe drum cand apasam pedala. Atunci am zis pass...

        Experiente anterioare cu resoftare (limitate la BMW) - X3 2.0D manuala - comportament mult mai sportiv, cca 70.000 km fara probleme.
        X5 3.0SD (3.5) - avion, dar prapadit cutia de transfer destul de repede. Reconditionat cutia si revenit la stock .
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment

        Working...
        X
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF