De acord cu X3mtuning referitor la lag... ala care spune ca elimina lag ul la un diesel , tocmai a schimbat delarul vb ta. Abia s a lansat pe Volvo s90 o noua tehnologie ce se pare ca indreapta lucrurile in directia aia dar nimic concret pana acum.
e350 stock vs c250cdi cu soft stau bara n bara pana la 200km/h. nu stiu ce soft aveai la masina dar iti spun din experienta ca la al meu 220cdi (om651) bate orice 250cdi stock iar cu e350cdi coupe stock am luat bataie cu o masina pana in 200km/h. e ul avea 7g+ , iar eu am cutie manuala.
daca se doreste pot pune o fisa dyno public. motorul asta in configuratie stock la care se adauga modificarea traseului evacuarii si anume eliminare kat si dpf nu scoate cifre demne de luat in seama dupa resoftare oricum, dar dupa cum spuneam si in postul de mai sus 651 este un motor din care poti scoate performante cu cateva sute de euro. daca esti dispus la modificari peste stage 1 , parerea mea este ca mai bine sari direct la 3.0.
e350 stock vs c250cdi cu soft stau bara n bara pana la 200km/h. nu stiu ce soft aveai la masina dar iti spun din experienta ca la al meu 220cdi (om651) bate orice 250cdi stock iar cu e350cdi coupe stock am luat bataie cu o masina pana in 200km/h. e ul avea 7g+ , iar eu am cutie manuala.
daca se doreste pot pune o fisa dyno public. motorul asta in configuratie stock la care se adauga modificarea traseului evacuarii si anume eliminare kat si dpf nu scoate cifre demne de luat in seama dupa resoftare oricum, dar dupa cum spuneam si in postul de mai sus 651 este un motor din care poti scoate performante cu cateva sute de euro. daca esti dispus la modificari peste stage 1 , parerea mea este ca mai bine sari direct la 3.0.
Comment