Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

E 250 CDI coupe ECU remapping

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    De acord cu X3mtuning referitor la lag... ala care spune ca elimina lag ul la un diesel , tocmai a schimbat delarul vb ta. Abia s a lansat pe Volvo s90 o noua tehnologie ce se pare ca indreapta lucrurile in directia aia dar nimic concret pana acum.
    e350 stock vs c250cdi cu soft stau bara n bara pana la 200km/h. nu stiu ce soft aveai la masina dar iti spun din experienta ca la al meu 220cdi (om651) bate orice 250cdi stock iar cu e350cdi coupe stock am luat bataie cu o masina pana in 200km/h. e ul avea 7g+ , iar eu am cutie manuala.
    daca se doreste pot pune o fisa dyno public. motorul asta in configuratie stock la care se adauga modificarea traseului evacuarii si anume eliminare kat si dpf nu scoate cifre demne de luat in seama dupa resoftare oricum, dar dupa cum spuneam si in postul de mai sus 651 este un motor din care poti scoate performante cu cateva sute de euro. daca esti dispus la modificari peste stage 1 , parerea mea este ca mai bine sari direct la 3.0.

    Comment


    • #17
      Originally posted by acer0987 View Post
      Salut , am facut resoftarea si diferenta era vizibila dar am renuntat pana la urma la masina si mi-am luat un E350 CDI din 2012.
      Acuma am terminat modificarea estetica sa fie mai unicat si vreau acuma sa umblu si la motor.
      Diferenta intre e350stock si e250 dupa resoftare e uriasa.
      Si eu am evacuare goala cap coada cu iesiri gen E63 amg si o m-am gandit la resoftare sa anulez EGR si DPF.
      M-am gandit sa ma duc in anglia este o firma GAD Tunning foarte buni am discutat cu ei si nu resofteaza masini standard ( orice masina acelasi soft) , poti sa alegi intre acceleratie mai buna sau top speed , economie. Au si ei o masina exact ca a mea si spuneau ca pot sa duca lagul de la acceleratie la 0 chiar daca e diesel.
      Tu ce firma sti in Romania ?
      Exista mai multe firme de calitate prin Germania, nu trebuie sa mergi pana in Anglia, GAD Motors, SKN-Tuning ( unde am fost si eu de 2x) etc...

      Comment


      • #18
        La benzinar, e200/a207, 2014, i-am facut pana acum resoftare. (atasat rezultatul). Cu scos ECU de pe masina. Se simte frumusel, dar fara modul "sport" activat mi se pare ca raspunde greu la ce ii cer. As zice ca ma deranjeaza mult mai mult acum lag-ul la acest benzinar decat la toate diesel-urile cu turbina detinute pana acum. Poate si marca..

        Acum vreau sa incerc pedalbox, ca sa o conving sa raspunda mai repejor. Din experienta anterioara, as contrazice ce s-a spus mai sus; din cate stiu eu, nu actioneaza in niciun fel asupra amestecului, "pacalit" ca e rece/cald etc, ci doar asupra pedalei de acceleratie, amplificand comenzile si grabind raspunsul. Ceva legat de senzorul de pozitie al pedalei si viteza transmiterii informatiei la ECM. Probata pe un X3 2.0D, resoftat, manual, imi sareau rotile pe drum cand apasam pedala. Atunci am zis pass...

        Experiente anterioare cu resoftare (limitate la BMW) - X3 2.0D manuala - comportament mult mai sportiv, cca 70.000 km fara probleme.
        X5 3.0SD (3.5) - avion, dar prapadit cutia de transfer destul de repede. Reconditionat cutia si revenit la stock .
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment

        Working...
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF