Announcement

Collapse
1 din 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 din 2 < >

Regulament general ClubMercedes

Regulament

1. Reguli generale de postare
1.1. Limba română
Forumul se adresează vorbitorilor de limba română. Toate subiectele și mesajele trebuie să fie scrise în limba română și textul trebuie să fie cât mai îngrijit:
  1. Literă mare la început de propoziție. Semne de punctuație se folosesc de fiecare dată când este nevoie.
  2. Un singur spațiu după fiecare semn de punctuație (nu înainte).
  3. Fără prescurtări, cu excepția celor clasice: dvs., dl., șamd, etc. - cred că ar trebui să mai completăm lista dacă ne mai vin idei
  4. Folosirea diacriticelor nu este obligatorie, însă nu se acceptă înlocuirea lor cu alte grupuri de literă de genul sh în loc ș, tz în loc de ț sau alte combinații.

Nu se acceptă scuze pentru nerespectarea acestor reguli. Nu contează cât ești de grăbit sau cât ești de obișnuit să scrii prescurtat.

Până la urmă dorim să fim o comunitate a oamenilor posesori și/sau pasionați de Mercedes Benz, nu o adunătură de analfabeți.

Echipa de moderatori încearcă să corecteze și să editeze pe cât posibil.

1.2. Căutați înainte de a posta
Pentru a nu deschide mai multe topicuri despre aceiași problemă. Astfel toate informațiile despre o problemă vor fi mult mai ușor de găsit pe viitor într-un singur loc, și nu împrăștiată pe zeci de topicuri. Dacă ati gasit ceea ce doreați, asigurați-va ca ați parcurs tot topicul, pentru a nu pune o întrebare al cărei raspuns exista deja.
1.3. Alegeți titluri sugestive pentru subiectele nou create
În cazul în care ați respectat regula 1.2 și nu ați găsit nimic asemănător cu problema dumneavoastră, creați un topic nou cu nume cât mai sugestiv și care să descrie cât mai bine problema avută sau informația postată. Astfel veți avea mai mari șanse ca cineva să intre să vă ajute sau să stârniți interesul celorlalți.

Nu sunt recomandate și nici admise topicuri de genul: "Probleme, help!", "X probleme la mașină, ajutați-mă".
1.4. Topicuri separate pentru probleme multiple
În cazul în care aveți mai multe probleme la mașină trebuie să deschideți câte un topic/subiect nou pentru fiecare în parte (asta după ce vă asigurați că nu există deja subiecte de discuție pe aceste teme - vezi punctul 1.2). Astfel discuțiile vor fi mult mai ușor de urmărit și nu se creează o "varză" generală în răspunsuri. De asemenea, pe viitor, vor putea să posteze și alții care au una sau mai multe probleme comune și rezolvările problemelor vor fi mult mai ușor de găsit și înțeles.

Excepție de la această regulă se face pe topicurile de la bursă unde vânzarea / cumpărarea mai multor produse se recomandă a fi făcută într-un singur subiect / topic.
2. Publicitatea pe forum
2.1. Descriere
Crearea secțiunii de publicitate și permiterea postării de anunțuri este o facilitate oferită membrilor cu activitate susținută și cu minimum 50 de postari utile pentru a se ajuta între ei. Această secțiune însă nu face parte din scopul acestui forum.

Nu sunt acceptate link-uri catre nume de firme sau pagini personale, branduri, poze sau video in mesaje, cu scopul de a face reclama. Acestea pot fi permise numai in anumite cazuri si numai cu acordul administratorilor sau al moderatorilor.

Pentru a nu ne abate de la scopul inițial al acestei secțiuni, echipa de moderare/administrare are responsabilitatea de a descuraja și sancționara utilizatorii a căror înscriere pe forum a avut ca scop numai postarea de anunțuri.
2.2. Secțiunea dedicată
Forumul are definită o secțiune specială dedicată anunțurilor de vânzare/cumpărare/schimburi. Postarea unui anunț de acest gen în orice altă secțiune este interzisă.

Secțiunile unde pot fi postate anunțuri sunt:

2.3. Mențiuni obligatorii în cadrul unui anunț
Orice anunț trebuie să conțină următoarele detalii:
  1. Date de contact. Acestea pot fi număr de telefon, adresă de email, id-ul de messenger (sau orice alt instrument de chat/mesagerie instant)
  2. Preț (fie el și informativ). Pentru dezmembrări mașini complete se poate specifica prețul doar pentru anumite piese (de exemplu: prețul pentru motor complet, cutie, uși etc).
  3. Poze
  4. VIN (seria de șasiu) - unde este cazul
  5. Starea produsului: nou, second-hand, defect, funcțional, problemele care le are, etc
  6. An de fabricație, număr de kilometri - unde este cazul

De asemenea, titlul anunțului trebuie să conțină acțiunea (vând/cumpăr) cât și produsul/produsele vizate.

În cazul vânzării mai multor produse, se grupează toate într-un singur topic, urmând ca la scrierea listei să fie trecute prețurile individuale.


2.4. Actualizarea anunțurilor: UP/Bump
"UP"-ul sau "Bump"-ul este un post care nu aduce nimic nou, și are doar scopul de a readuce anunțul in actualitate. Fiecare utilizator are voie să posteze un UP o dată la 7 zile. Cele 7 zile se contorizeaza de la ultimul post al inițiatorului topicului, indiferent de natura acestui post (bump sau informații).

Excepție de la această regulă se face atunci când utilizatorul răspunde întrebărilor sau când vine cu informații importante pentru topicul respectiv:
  • Poze noi (dacă topicul nu are deja poze, sau pozele noi sunt mult mai relevante decât cele vechi) Aici am modificat puțin. Înainte era voie să postezi pozele la 24 de ore de la postarea anunțului. Eu cred că sunt binevenite oricând - dacă lipsesc sau de fiecare dată când sunt relevante (poze cu defectele sau alte lucruri care merită menționate și nu se văd în pozele postate anterior)
  • Modificări de preț (diferența trebui să fie mai mare de 10% făță de prețul vechi)
  • Alte informații utile. De exemplu: a apărut defectul X, am reparat X defect

Sunt sancționabile și UP-urile mascate (de exemplu: mai am X bucăți) sau orice alte postări inutile chiar dacă nu vin din partea inițiatorului topicului.

2.4. Vânzarea produselor cu copyright/ilegale
Pe acest forum este interzisă punerea la vânzare de produse provenite din actiuni ilegale (furturi) sau supuse legii copyright-ului sau altor legi cu caracter special aflate în vigoare (de exemplu: manuale de service, software de navigație pentru care vânzătorul nu are licență de la producător etc).

Dacă un user posedă așa ceva și vrea să îi ajute pe ceilalți utilizatori, e liber să stabilească detalii legate de livrarea acestor produse folosind alte modalități (mesagerie privată, telefon, email). Totul făcându-se pe proprie răspund, fără a aduce prejudicii forumului. Pentru vânzarea acestor produse ilegale există site-uri mult mai permisive cu normele proprietății intelectuale, vă rugăm să le folosiți pe acelea.

De asemenea, cerintele pentru codul radio se fac postand doar seria de caroserie (VIN). Sunt interzise seriie aparatelor. (S/N)

2.5. Bișnița
Este interzisă punerea în vânzare a unui produs (cumpărat de pe acest forum), la un preț mai mare decât cel cu care a fost cumpărat dacă ulterior cumpărării produsului respectiv nu i s-au adus modificări suplimentare care să justifice diferența de preț.

2.6. Comentariile
În cadrul bursei sunt interzise comentariile negative în legătură cu produsele vândute sau prețul cerut / oferit. Nimeni nu e obligat să cumpere sau să vândă la prețul stabilit. Piața liberă se reglează de la sine pe baza cererii și ofertei, altfel de comentariile sunt inutile.

2.7. Piese și autoturisme non-Mercedes
Postarea anunțurilor de vânzare/cumpărare cu produse ce nu au legătură cu Mercedes-Benz este interzisă, iar anunțurile de acest fel vor fi șterse.

2.8. Aprobarea anunțurilor
Toate anunțurile postate în secțiunea de anunțuri, va trebui aprobat de către un moderator înainte de a fi vizibil tuturor. Nu are rost să trimiteți același anunț de mai multe ori la intervale de câteva minute, deoarece doar unul din ele va fi aprobat.

În cazul în care un anunț nu este aprobat așteptați până la 24 de ore înainte de a posta încă o dată, sau încercați să luați legătura cu unul din moderatorii pentru a vedea motivul pentru care nu a fost aprobat cel inițial.

Aprobarea sau ștergerea anunțurilor noi se face pe baza respectării regulilor postate mai sus. În 90% din cazuri motivul ștergerii unui anunț este lipsa de informații obligatorii (preț, date de contact).
3. Comunitate
3.1. Bunul simț
Orice comunitate, inclusiv aceasta funcționează pe baza bunului simț și respectului reciproc al utilizatorilor. Utilizatorilor le este interzis să aducă injurii de orice fel celorlalți utilizatori.


3.2. Respectarea regulamentului și sancționări
Orice nerespectare a regulilor de mai sus poate fi sancționată în funcție de gravitatea faptei cu "avertizare" ("warning") sau chiar interzicerea accesului pe forum ("ban").

Regulamentul de mai sus reprezintă regulile principale de conduită pe care membrii trebuie să le respecte, însă pot fi sancționate orice acțiuni sau postări, care nu sunt menționate în regulament, dar care dau dovadă de lipsă de respect față de comunitate sau afectează în orice fel bunul mers al lucrurilor, prin postari succesive, identice, agresive ca frecventa, sau de natura sa creeze polemici sau dezordine.

3.3. Sesizări
Dacă sesizați abateri de la regulament, sau orice alte probleme cu unul din posturi, puteți trimite o sesizare folosind butonul de "Report"/"Raportează", aflat în partea stângă (sub avatarul utilizatorului).

De asemenea, puteți contacta unul din moderatori sau administratori, lista o puteți găsi pe pagina aceasta.

3.4. Proprietatea intelectuală
Forumul este un spatiu privat. Materialele publicate de membri, poze sau alte fișiere atașate, devin automat proprietatea intelectuală a acestui forum. Toti membrii forumului raspund personal pentru continutul propriilor mesaje postate.
Orice fel de mesaj existent poate fi sters oricand de catre administratori/moderatori daca se considera necesar, fara explicatii suplimentare.

See more
See less

E 250 CDI coupe ECU remapping

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • acer0987
    started a topic E 250 CDI coupe ECU remapping

    E 250 CDI coupe ECU remapping

    Am cumparat de putin timp acest model din 2010 204 cai BlueEff si as fi interesat sa ii maresc puterea.
    Am cautat destul de mult in special pe site-uri din UK si am inteles ca cea mai buna varianta la modelele noi este ECU remapping ( nu stiu exact daca asa se spune si in romana ).
    Daca mi-ati putea recomanda ceva ateliere de tunning care fac in mod profesional asa ceva ( Romania sau Ungaria ) pentru ca am inteles ca sunt multii care fac asta dar e totusi o chestie destul de complexa si as prefera calitate.
    Si daca ar mai trebui sa schimb ceva dupa aceasta resoftare sau ce as mai putea modifica pe masina pentru marirea performantei pe langa acest ECU remapping. As vrea sa ajung cu masina spre un 270+ cai putere si 600+ Nm .

  • mihaipg
    replied
    La benzinar, e200/a207, 2014, i-am facut pana acum resoftare. (atasat rezultatul). Cu scos ECU de pe masina. Se simte frumusel, dar fara modul "sport" activat mi se pare ca raspunde greu la ce ii cer. As zice ca ma deranjeaza mult mai mult acum lag-ul la acest benzinar decat la toate diesel-urile cu turbina detinute pana acum. Poate si marca..

    Acum vreau sa incerc pedalbox, ca sa o conving sa raspunda mai repejor. Din experienta anterioara, as contrazice ce s-a spus mai sus; din cate stiu eu, nu actioneaza in niciun fel asupra amestecului, "pacalit" ca e rece/cald etc, ci doar asupra pedalei de acceleratie, amplificand comenzile si grabind raspunsul. Ceva legat de senzorul de pozitie al pedalei si viteza transmiterii informatiei la ECM. Probata pe un X3 2.0D, resoftat, manual, imi sareau rotile pe drum cand apasam pedala. Atunci am zis pass...

    Experiente anterioare cu resoftare (limitate la BMW) - X3 2.0D manuala - comportament mult mai sportiv, cca 70.000 km fara probleme.
    X5 3.0SD (3.5) - avion, dar prapadit cutia de transfer destul de repede. Reconditionat cutia si revenit la stock .

    Leave a comment:


  • MscleMike
    replied
    Originally posted by acer0987 View Post
    Salut , am facut resoftarea si diferenta era vizibila dar am renuntat pana la urma la masina si mi-am luat un E350 CDI din 2012.
    Acuma am terminat modificarea estetica sa fie mai unicat si vreau acuma sa umblu si la motor.
    Diferenta intre e350stock si e250 dupa resoftare e uriasa.
    Si eu am evacuare goala cap coada cu iesiri gen E63 amg si o m-am gandit la resoftare sa anulez EGR si DPF.
    M-am gandit sa ma duc in anglia este o firma GAD Tunning foarte buni am discutat cu ei si nu resofteaza masini standard ( orice masina acelasi soft) , poti sa alegi intre acceleratie mai buna sau top speed , economie. Au si ei o masina exact ca a mea si spuneau ca pot sa duca lagul de la acceleratie la 0 chiar daca e diesel.
    Tu ce firma sti in Romania ?
    Exista mai multe firme de calitate prin Germania, nu trebuie sa mergi pana in Anglia, GAD Motors, SKN-Tuning ( unde am fost si eu de 2x) etc...

    Leave a comment:


  • Bogdan YBR
    replied
    De acord cu X3mtuning referitor la lag... ala care spune ca elimina lag ul la un diesel , tocmai a schimbat delarul vb ta. Abia s a lansat pe Volvo s90 o noua tehnologie ce se pare ca indreapta lucrurile in directia aia dar nimic concret pana acum.
    e350 stock vs c250cdi cu soft stau bara n bara pana la 200km/h. nu stiu ce soft aveai la masina dar iti spun din experienta ca la al meu 220cdi (om651) bate orice 250cdi stock iar cu e350cdi coupe stock am luat bataie cu o masina pana in 200km/h. e ul avea 7g+ , iar eu am cutie manuala.
    daca se doreste pot pune o fisa dyno public. motorul asta in configuratie stock la care se adauga modificarea traseului evacuarii si anume eliminare kat si dpf nu scoate cifre demne de luat in seama dupa resoftare oricum, dar dupa cum spuneam si in postul de mai sus 651 este un motor din care poti scoate performante cu cateva sute de euro. daca esti dispus la modificari peste stage 1 , parerea mea este ca mai bine sari direct la 3.0.

    Leave a comment:


  • x3mtuning
    replied
    Salutare baieti, vreau sa intru si eu un pic in discutie si sa imi spun si eu parerea la o afirmatie de mai sus .

    Au si ei o masina exact ca a mea si spuneau ca pot sa duca lagul de la acceleratie la 0 chiar daca e diesel asa ceva nu exista daca vorbim de motoare turbo (mai ales diesel si mai ales la ture joase) deoarece ar trebui sa stea tot sistemul admisie (turbo, furtune, intercooler, galerii admisie....) incarcat cu presiune de aer destul de mare ca sa nu aiba lag, unde mai pui ca presiunea de aer trebuie sa fie si corecta pentru a nu produce dezecilibre cea ce e fals (mai ales daca vii si din decelerare).
    Poate au vrut sa spuna ca diminueaza lagul dar nu sa il elimine ca altfel clar oamenii de la GAD tuning nu "fumeaza" ce trebuie si trebuie schimbat dealerul (a se lua ca si gluma ).

    Din ce inseamna supraalimentare la un motor termic eu cred ca cel mai mic lag o are motorul cu compresor pentru ca acel echipament merge angrenat de curea pe turatia motorului.

    E strict o parere personala, dar din ce am citit cred ca si corecta.
    Last edited by x3mtuning; 10-25-2015, 16:56 PM.

    Leave a comment:


  • acer0987
    replied
    Salut , am facut resoftarea si diferenta era vizibila dar am renuntat pana la urma la masina si mi-am luat un E350 CDI din 2012.
    Acuma am terminat modificarea estetica sa fie mai unicat si vreau acuma sa umblu si la motor.
    Diferenta intre e350stock si e250 dupa resoftare e uriasa.
    Si eu am evacuare goala cap coada cu iesiri gen E63 amg si o m-am gandit la resoftare sa anulez EGR si DPF.
    M-am gandit sa ma duc in anglia este o firma GAD Tunning foarte buni am discutat cu ei si nu resofteaza masini standard ( orice masina acelasi soft) , poti sa alegi intre acceleratie mai buna sau top speed , economie. Au si ei o masina exact ca a mea si spuneau ca pot sa duca lagul de la acceleratie la 0 chiar daca e diesel.
    Tu ce firma sti in Romania ?

    Leave a comment:


  • Bogdan YBR
    replied
    Ai facut soft la masina pana la urma ? acum am descoperit threadul asta si ma minunam de ce pot sustine unii fara sa stapaneasca notiuni tehnice elementare . 250cdi ul tau are pistoane forjate de fabrica fata de 220cdi aceeasi referinta om651 asadar cifrele aruncate de tine nu's aberante doar ca nu le vei obtine cu 6-700euro. pot sa ti recomand o firma pt resoftare si daca esti curios cum trage un 220cdi 170cp manual cu soft stage 2 evacuare goala cap coada fara dpf, da un semn.
    Last edited by cl600; 09-24-2015, 08:49 AM.

    Leave a comment:


  • acer0987
    replied
    Nu e 7G tronic e in 5 trepte cu padele cutia.
    http://www.lvbpowerengineering.com/
    Aici m-am gandit sa ma duc , am inteles ca sunt colaboratorii pe Romania la http://www.viezu.com/ si trimit datele din computer la ei si ei fac resoftarea si retrimit. Pretul e de 700E cu tot cu testare dyno.

    Leave a comment:


  • Moga Alexandru
    replied
    I.am contactat eu ... Sunt buni doar pe grup vag . La mine au zis ca nici macar nu se baga.

    Leave a comment:


  • yoyo_man
    replied
    Salut, fara a face reclama ca nu am nicio legatura cu ei, contacteaza-i pe baietii de aici si zi cam ce doleante ai.
    http://www.revotechnik.ro/website/Contact.html
    Au si pagina de facebook unde pun masinile facute.

    Leave a comment:


  • Moga Alexandru
    replied
    La e250cdi ai cutia 7g . Eu la a mea sunt foarte multumit de plecare ... chiar daca are doar 170cp si 400nm . Powerbox-urile sunt o metoda foarte urata de mari puterea ... ele de regula pacalesc doar senzori asa cum a spus si colegul vegeftw doar ca atunci cand e masina calda ii spune ca e rece ... ca injectia sa fie ceva mai lunga ( spre ex ) . Cat despre resoftare din pacate asa este ... singura metoda este cu ecu pe masa si scris direct in boot . Eu astept pana isi termina de facut noul garaj firma care mi.a facut softul la opel si o sa ii fac ( astept sa isi monteze standul dyno ) .

    Leave a comment:


  • vegeftw
    replied
    Powerbox-urile, din ce am auzit, sunt degeaba pe langa softarea directa. Sunt pacaliti senzorii. De ex. motorul e rece si porcaria ai ii zice ca e cald.

    Leave a comment:


  • steradulescu
    replied
    Asta e MB nu o sa se compare niciodata cu Bmw la demaraj.

    Leave a comment:


  • acer0987
    replied
    Multumesc de raspunsuri ,
    Am mai cautat si pe forumuri prin strainatate si pana la urma m-am decis sa fac un upgrade mai ales ca sincer pe 0-70 nu prea e nici o diferenta fata de 320d coupe dinainte ( 177 hp ) .
    Ma asteptam la o diferenta mai mare cand am luat masina e totusi bi-turbo aproape 30 de cai diferenta cuplu mai mare model putin mai nou dar se pare ca la sprint cam lasa de dorit momentan.

    Deci daca mi-ati putea recomanda care e cel mai putin riscant mod sa zic asa de a scoate ceva mai mult din motor. Pe un forum prin Australia despre E250 citeam ca pe acolo se practica foarte mult acele power box-uri iar oamenii pareau multumiti mai ales ca le poti scoate foarte usor din cand in cand sa ii mai dai o pauza motorului. Pretul la ele din ce am vazut pe acolo era undeva la 500-600E.

    Din ECU remap am vorbit si mi-ar ajunge undeva la 245-250 hp si 560-600 nM dar la modelul acesta trebuie scos cu totul computeru si introdus inapoi dupa resoftare.

    Ar trebui sa schimb ceva piese daca aleg doar resoftare/power-box momentat deci ma voi multumi momentatn cu maxim 250 hp - 580-600 nM.
    Din ce am mai citit era detaliat undeva ca acesti 500 nM pe care ii da MB sunt mai mult de marketing iar acest cuplu se atinge pentru doar cateva secunde ceva de genu iar probleme la cutie nu prea pot sa apara pana in 600.
    nM.


    http://www.dieseltuning.co.uk/store/...product_id=840
    Last edited by acer0987; 03-19-2015, 19:22 PM.

    Leave a comment:


  • Moga Alexandru
    replied
    Buna seara .
    In trecut am avut incapatanarea de a umbla la un motor ( unul mai rudimentar ca cele de mb) si anume un motor de opel ( fiat mai exact ) de 1,9 cdti 150ps Z19dth . La sfarsit motorul producea 267 cp , dar asta cu urmatoarele modificari : turbina hribid ( in full boost 2.2bar) la evacuare mai exista doar un catalizator sport ( masina nu a avut dpf de fabrica ) galeria de admisie modificata ( tijele swirl au fost eliminate pentru a avea un debit mai mare de aer la turatii mici ) egr anulat , filtru de aer K&N ( cu toate ca la debitmetrul de mb nu as recomanda asa ceva ) si desigur o pompa de motorina suplimentara . La nevoie pot atasa niste clipuri / poze cu masina in discutie .
    DAR in alta ordine de idei . motorul 651 din e250/c250 are 204ps si 500 nm stok cu o resoftare facuta corect probabil ar sari la un 245 cu 580nm , cat pentru cutie sa ii fie totul ok cuplu trebuie pus cat mai sus in ture ... In Anglia exista un e250cdi care aproape a calcat pragul de 300ps ... dar nu se poate pronunta nimeni despre fiabilitatea pieselor care imbraca motorul ( injectoare , pompa motorina , galerie admisie , clapete etc etc etc ) sau cutia de viteze . La opel dupa ce am terminat modificarile , surprinzator nu am ramas cu volanta in brate dupa primele 2 plecari din loc sau ambreaj ( sunt identice cu cele de la motorul de fiat / alfa romeo de 2.4JTD care are stok 200cp) DAR am schimbat de 3 ori in parcurs de 1 an rulmentul principal de la intrare in cutia de viteze .
    Ps 1 - dupa socoteala mea cu DPF off egr off si soft bun -250cp @ 600nm.
    Ps 2 - eu am renuntat la idee pentru masina mea si am ales ceva benzin pentru zilele care cand simt nevoia de viteza .

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF