If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Evacuare dubla C220
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
Salut, acum doua zile am intrebat de unde pot cumpara un KIT AMG, dar am gasit undeva un pret convenabil.
Acum, vreau sa va intreb cum pot face o evacuare dubla, ca nu stiu nimic despre componentele unei masini sau macar cum arata cursul unei evacuari.
In primul rand, motorul tau nu are nevoie de asa ceva. In al doilea rand, daca vrei doar look, e alta chestie.
Pseudo-dubla evacuare se poate face simplu, doar mai scotand o teava din actuala toba si pozitionand-o simetric fata de cea actuala. Costuri minime, promptitudine in executie.
Se poate si evacuare dubla cu plecare de la colectorul de evacuare, dar trebuie sa iei in considerare mai multe materiale si ore de munca, cu costuri pe masura, probabil catre 500Euro, daca nu mai mult. Si vreo doua zile de munca, daca vrei sa iasa bine din prima, fara zgomote suspecte si contact cu caroseria.
La un moment dat, pe una din masinile mele, am trecut de la asta:
Mentionez ca s-a trecut de la evacuare dubla facuta catastrofal (directa pe sub masina, fara tobe si trecuta pe sub puntea spate...) la evacuare dubla facuta serios, cu tobe, cu bucle peste punte, etc.. Motorul este un V8 de 7.5 litri, care vine de la mama lui cu evacuare dubla, dar evacuarea a fost batjocorita inainte ca masina sa ajunga la mine.
De dupa colectoarele de evacuare, materialele folosite au fost urmatoarele:
- doua racorduri flexibile de 3" diametru.
- sase flanse de 3" cu cate trei gauri.
- teava de otel aluminizata tot de 3" diametru, circa cinci metri.
- doua tobe FlowMaster cu o intrare de 3" si cate doua iesiri de 2.5"
- teava de otel aluminizata de 2.5", circa sapte metri.
- patru coliere de 3".
- patru coliere de 2.5".
- patru racorduri de cauciuc (inele elastice de ancorare).
Costurile sunt irelevante, ca doar tu stii ce variante ai. Mentionez doar ca racordurile flexibile, flansele, tobele si colierele au venit din USA, iar teava aluminizata si manopera a venit/s-a executat din/in Romania.
Multumesc frumos pentru raspunsul complex care mi l-ai dat.
Pai ma intereseaza sa o am doar pentru look, nu este relevant daca o am sau nu...
Ca sa o fac pentru look cam ce piese mi-ar trebui? Si de unde le pot comanda ca service-uri sunt destule unde sa le montez.
In functie de ce varianta alegi, te poate costa putin sau mult.
Exista firme care comercializeaza/confectoneaza evacuari custom-made, din inox sau teava clasica. Ia legatura cu ei, du-te pe acolo cu tot cu masina, explica-le ce doresti si cati bani esti dispus sa investesti iar ei o sa-ti faca o oferta de pret si o sa-ti dea un termen de executie dupa ce-o sa-ti urce masina pe un elevator si se vor uita la layout-ul evacuarii OEM.
Minimum vor fi probabil vreo doi metri de teava si un exhaust tip identic cu cel actual. Daca nu se gaseste un exhaust tip identic, se iau altele doua la fel si se adapteaza la teava existenta si la cea care se va construi.
Salutare daca vrei doar estetica uitate la postul meu si vezi ca si eu am facut dubla evacuare,daca iti place trebuiesc cumparate doar 2 finale (eu le-am luat din bucuresti pe ebay,daca te intereseaza iti stau la dispozitie cu alte informatii)a ta cred ca e w204 daca nu ma insel http://www.clubmercedes.ro/my-classe...ic-t36513.html
Foarte frumoase ornamentele.
Asta ar fi singura modificare pe care as vrea s-o fac la masina si am o intrebare.
Merg schimbate doar ornamentele sau trebuie si partea aia neagra de sub bara?
In cazul meu, un E Coupe 2011.
pentru sunet, recomand scoaterea tobei intermediare si inlocuirea ei cu o teava de inox de aceeasi dimensiune (a se respecta dimensiunea originala, pentru a nu pierde compresie la evacuarea), si in locul tobei/tobelor finale montate tips-uri. piesele: teava inox + tipsuri maxim 100 lei si manopera 50 lei. sunetul va fi peste masura asteptarilor am incercat
pentru sunet, recomand scoaterea tobei intermediare si inlocuirea ei cu o teava de inox de aceeasi dimensiune (a se respecta dimensiunea originala, pentru a nu pierde compresie la evacuarea), si in locul tobei/tobelor finale montate tips-uri. piesele: teava inox + tipsuri maxim 100 lei si manopera 50 lei. sunetul va fi peste masura asteptarilor am incercat
) Prea mult zgomot pentru o masina de zi cu zi.
Cel putin, eu sunt multumit de sunetul pe care-l scoate, fara a mai face vreo modificare.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment