Masina din fotografie nu este reala , ea reprezinta un exercitiu de viruozitatea a celor ce stapinesc tainele desenului pe calculator . Web design sau cum le spune lor . Coborind din aceasta poveste grafica care se "pupa"destul de bine cu conceptia mea despre cum ar trebui sa arate o masina , as vrea sa transpun in realitatea rotile . Oare cum s-o putea face asta ?
Eu m-am gindit in felul urmator .Se culege un set de jante Mercedes cu diametrul 15" , se duc la atelierul unde se intorc jante de tabla ...pe forumul Aro 4x4 dai de el , acolo s-au dus multi si au intors jantele de Aro tip JR . La atelierul de intors jante ....normal ca se intorc jantele ,doua le facem cu "buza"mai mare si le montam pe spate , doua cu buza mai mica si le montam unde a mai ramas loc .(nu in portbagaj in locul rezervei ! ) . De ce jante pe 15" cind toti stim ca la Bot sau W114/5 cum il mai cheama sunt jante pe 14" ? Pai ca sa incapa capacele , sa ajunga pina in interiorul jantei .
Acum vin si intrebarile aferente ingineriei . Rotile pe 15 ' lovesc vreun pivot ,vreun cap de bara sau alt obstacol derivat din mecanica masinii ?Atentie , ele vor fi intoarse deci vor intra mai putin in interiorul masinii .
Alta intrebare si tare mi-ar fi de ajutor cineva care ar putea proba asta . Oare capacele de metal clasice ale rotilor pe 14 intra in scobitura jantelor pe 15" ? Are cineva ambele fieratanii si amabilitatea de a face o proba .
Fotografiile din atasamente reprezinta o janta de Mercedes intoarsa ,(lucrarea e facuta parca prin Germania sau prin USA , nu mai tin minte , am salvat fotografia demult si oricum nu are relevanta) , precum si frumosul model grafic de la care m-am inspirat .
Eu m-am gindit in felul urmator .Se culege un set de jante Mercedes cu diametrul 15" , se duc la atelierul unde se intorc jante de tabla ...pe forumul Aro 4x4 dai de el , acolo s-au dus multi si au intors jantele de Aro tip JR . La atelierul de intors jante ....normal ca se intorc jantele ,doua le facem cu "buza"mai mare si le montam pe spate , doua cu buza mai mica si le montam unde a mai ramas loc .(nu in portbagaj in locul rezervei ! ) . De ce jante pe 15" cind toti stim ca la Bot sau W114/5 cum il mai cheama sunt jante pe 14" ? Pai ca sa incapa capacele , sa ajunga pina in interiorul jantei .
Acum vin si intrebarile aferente ingineriei . Rotile pe 15 ' lovesc vreun pivot ,vreun cap de bara sau alt obstacol derivat din mecanica masinii ?Atentie , ele vor fi intoarse deci vor intra mai putin in interiorul masinii .
Alta intrebare si tare mi-ar fi de ajutor cineva care ar putea proba asta . Oare capacele de metal clasice ale rotilor pe 14 intra in scobitura jantelor pe 15" ? Are cineva ambele fieratanii si amabilitatea de a face o proba .
Fotografiile din atasamente reprezinta o janta de Mercedes intoarsa ,(lucrarea e facuta parca prin Germania sau prin USA , nu mai tin minte , am salvat fotografia demult si oricum nu are relevanta) , precum si frumosul model grafic de la care m-am inspirat .
Comment