Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

My Mercedes 190

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • My Mercedes 190

    Dupa ce am avut un Mercedes 190 cu motor 2.0 D,m-am indragostit de modelele 190,da' totusi 2.0 D nu prea avea vlaga,asa ca am reusit sa il vand,si sa pun mana pe un benzinar de 2.3.Pana acum toate bune si frumoase,dar cum spunea cineva,aspectul de "Molusca" m-a convins repede sa ii schimb suspensiile.Am optat pentru un set Bilstein.Alte alternative ar fi fost Spax,Tein,sau Eibach.Initial am vrut sa pun Eibach,dar m-am razgandit,am pus Bilstein,in mare parte si datorita preturilor.Rotile cu care l-am cumparat erau de tabla (insuportabil pentru un Mercedes),asa ca pentru a contribui la aspectul masinii am pus jante de la BBS,modelul RM.Cauciucurile le-am avut la inceput Toyo Proxes,facute cadou de "masina noua" de un prieten,dar s-au dus repede,pentru ca nu erau facute pentru drumuri ca la noi (aduceau mai mult a slick-uri).Acum am pus niste cauciucuri Fulda (atata mi-am permis) si sunt foarte multumit de ele.Tot pentru prestanta,am reusit sa fac rost de un eleron original de Mercedes,si o grila noua (cel de la care l-am cumparat o vopsise neagra...).Volanul am preferat sa il las pe cel original,de Mercedes,iar in interior nu am schimbat nimic,deocamdata,pentru ca are interior din piele...Deocamdata am pus huse,pentru ca nu suportam vara sa mi se lipeasca hainele transpirate de canapea...si am lasat husele pentru ca nu arata rau nici cu ele.La sistemul audio nu am umblat,pentru ca nu am considerat necesar,nu sunt unul din cei care transforma masina in discoteca...sau cinematograf...daca ma plictisesc,rotesc cheia si...incepe distractia...
    Attached Files

  • #2
    salut.
    arata bine masina, se vede ca e ingrijita, dar pune-i oglinzi originale, ca parca e clapauga si semnale albe (sunt destul de ieftine aprox 70 ron) si cam atat.
    bafta si multi km fara incidente

    Comment


    • #3
      Salutari! Arata bine masina extraordinar de reusit 2,3-u, cat iti consuma?
      Sa o stapanesti sanatos!

      Comment


      • #4
        Multumesc frumos ! Consumul depinde mult si de stilul de condus,consuma de la 10-11 pana la 20-25 )

        Comment


        • #5
          felicitari pentru achizitie,sa o stapanesti sanatos.daca ai optat pentru un asa motor,inseamna ca iti plac senzatiile tari

          Comment


          • #6
            Frumoasa masina, arata foarte bine. Sunt doua lucruri pe care le-as face: 1.-semnale albe (vorba lui Ionut) si 2.-i-as da jos trompeta aia de la toba si i-as pune ori o toba sport, ori un ornament care sa ajunga pana sub bara. In rest toate cele bune!
            fan...w124

            Comment


            • #7
              ornament lipsa ...

              am si eu un 190 2,0 benzina. si imi lipsesta (din cauza unui bolovan) ornamentul care e lipsa si la masina ta (in partea dreapta in fata). ai vreo idee de unde fac rost de el? am incercat peste tot, la piese, la dezmembrari, da nimic . oricde idee e binevenita.

              Comment


              • #8
                Superba masina si conceptia ta despre tuning. Nu cinema sau auditorium. Acceleratorium. Roteste cheia si ... aia e de fapt toata povestea cu pasiunea noastra. Sa nu uitam ca pasiunea pt masini si in special Mercedes au creat-o modelele de curse si cele puternice de strada.
                BENZ G, altceva ce ?

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF