Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Made in Romania

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Made in Romania

    pana acu nu am vazut nici un 124 tunat de romani!!!noi nu stim tuna un mercedes??
    Attached Files

  • #2
    in mod sigur ca nu.
    1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
    2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
    Si o panarama de scuter

    Comment


    • #3
      probabil k noi nu avem bani
      iar cei care au bani n-au gusturi...
      Te uiti...iti place...iti doresti dar n-ai ce face...Traiesti cu speranta si mori cu regretul...

      Comment


      • #4
        124 atrage prin formele sale simple, eu in afara de o janta si un cauciuc bun nu i-as aduce absolut nici-o modificare
        Toate cele bune!

        Comment


        • #5
          Plasa aia de se cumpara la metru cu gaura in ea pentru siguranta capotei arata ca dracu', am avut si eu pe cobra, facuta cu niste tovarasi in spatele blocului. Ala nu se cheama tuning.
          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

          Comment


          • #6
            inca nici un comment de jante sau bare!!!!cred ca am facut si eu ceva bine!!!

            Comment


            • #7
              e chestiune de gusturi,io prefer sa fac masini de multzi bani in trafic decit sa ies in evidentza prin estetica....ma satisface gindul ca altul a bagat euri multzi in masina si io il rushinez cu un motor de 2litri(pina acum,cel putzin)

              Comment


              • #8
                adevarul ca m-ar incanta mai mult ,de exemplu,o cobra care sa arate la exterior ca vai de ea dar care sa fuga,decat vreo mortaciune-dar noua nene..in primul rand ca majoritatea sunt vai de ele:gen logan,"clio cel din plastic" ,s.a.m.d. si nu confera siguranta.in al 2-lea rand imi place cand vine unu' cu figuri si il faci praf cu vechitura aia,asa cum o vede el.si in al treilea rand:dai o galagie de bani pe ele,si mai ales daca o iei la mana a doua ti-ai semnat testamentul.cat costa sa repari un rahat d-ala din plastic,care plezneste si daca o lovesti cu 3km/h?-asta e cam off-topic
                si sa fiu si pe subiect:mai bine clasic si de bun gust,decat impopotonata in fel si chip!
                “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

                Comment


                • #9
                  E intr-un continuu downgrade... si cand te gandesti ca vine vara.. si multe din elementele de caroserie pot deveni optionale.. va dati seama ce poa sa iasa din cobra lui Dok

                  Comment


                  • #10
                    Din punctul meu de vedere este o masina ce nu se preteaza tuningul pentru ea..

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by lucky10 View Post
                      pana acu nu am vazut nici un 124 tunat de romani!!!noi nu stim tuna un mercedes??
                      Care tuning? Tuning-ul poate fi exterior, interior ( astea sunt de aspect ), de performante ( nu si cel de tip cip ) sau total ( mecanica si estetica ). Asta nu-i de nici unul! Dar, stii cum se spune, omul invata din greseli si poate, in timp, o sa ajungi sa faci tuning adevarat. Bafta!

                      Comment


                      • #12
                        In ziua de azi nu mai este la moda tuning-ul extrem cu kit estetic vopsit in 2,3 culori si eleron de 2 metri... este cel mai bine k aerodinamica sa ramana de serie + un tuning cu gust:niste jante sport,folie pe geamuri,un kit xenon,un sistem audio si un kit suspensii sport dar pe drumurile noastre nu prea iti permiti... Bafta la tuning...

                        Comment


                        • #13
                          Dupa parerea mea, un Mercedes trebuie sa ramana "cum l-a facut mama lui", mai ales un 124 care este o masina clasica. Cat despre jante, merg cele AMG.

                          Comment


                          • #14
                            Tuningul este doar o chestie de varsta si bani. Pentru un tanar sportiv ar fi jenant sa "doar" repare masina. El nu se va gandi niciodata sa restaureze o bunicuta. Asa ca, mai bine, sa vedem ce au realizat baietii!

                            Comment


                            • #15
                              La un w124 cel mai bun tuning care poti sa il faci este un kit AMG sau de pe E500 si niste jante. Eventual si o suspensie sport dar atat! Ce e mult strica!
                              Este o masina eleganta chiar si pentru varsta ei si trebuie pastrata cat mai originala, nu puse toate prostiile pe ea.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF