Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mor Mercedesurile vechi ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Poate ar trebui sa facem ceva, ptr a salva ce se mai poate, ceva, (i)legal.
    Prostia si Hotia au cucerit Romania.

    Comment


    • #17
      ideea e ca in final se ajunge tot acolo, adica banii se duc la" the man".ca iei o porcarie d-asta noua gen KIA ori alte chinezarii sau o MASINA mai veche,ei tot iti iau banii. pasionatii vor fi pasionati.eu unul am avut si AUDI 90 si GOLF GTI si OCTAVIA 1.8T si n-am castigat nimic la vreuna,dimpotriva.dar refuz sa intru in hora asta si sa devin clientul fericit al vreunei reprezentante franceze coreene sau japoneze,pline de mecanici si ingineri prost platiti care-si bat joc de clienti si de masini

      Comment


      • #18
        Chestia cu trecerea de la Euro1 la Euro2 prin schimbarea a "3 wege-KAT" mai e era cum era...insa pentru a ajunge la Euro3 (si implicit mai sus) e nevoie de mai mult decat de a schimba un catalizator...sunt deja chestiuni de managementul motoarelor.

        De exemplu, VW ar fi mers mai departe cu TDI-ul pompa injector pana in panzele albe, dar au trecut la commonrail pt pur si simplu Pumpe duse cu norma Euro 5 nu se putea creea.

        Comment


        • #19
          Originally posted by MIR View Post
          Asta nu pricep nici eu: ce mare branza e sa pui la un merc vechi un filtru nou si smecher si gata-i euro-ul...

          La urma urmei doar nu schimbi fabrica pentru un cos. Pui un filtru bun. Asa pare logic.
          Am sa fac o paralela intre industria auto si foto. Inainte de revolutia digitala, un aparat foto mecanic sau AF profesional de renume( Leica, Nikon, sau Canon) ma refer la formatele de 35 mm utilizate si de amatori putea fi lasat mostenire si folosit de generatiile urmatoare. Apare digitalul, se construieste, dar fara posibilitatea de a adapta un back digi ptr gama profi de AF. Si ma-ntreb atunci, vor avea interesul tovarasii capitalisti sa faca modificari mai ieftine doar ptr a salva masini vechi sau ne vor baga pe gat la preturi numai de ei facute si stiute diferite vehicule pe patru roti numite masini ?
          Prostia si Hotia au cucerit Romania.

          Comment


          • #20
            Daca nu o sa am de ales imi iau un mercedes noutz si gata ce mai!!!!
            Dar ... nu se pot adapta motoare noi cu totul pe carcasele vechi?! costa mult dar depinde cat de mult!!!
            Ce solutzii ar FI?
            De ce sa nu recunoasca catalizatoarele artizanale?! conteaza cat polueaza masina ... nu asta e ideea?!
            Last edited by pneu; 04-02-2008, 12:02 PM.
            W110-2.0 D 1966
            W115-2.0 D 1971
            W123-2.4 D 1982

            Comment


            • #21
              Originally posted by pneu View Post
              Daca nu o sa am de ales imi iau un mercedes noutz si gata ce mai!!!!
              Dar ... nu se pot adapta motoare noi cu totul pe carcasele vechi?! costa mult dar depinde cat de mult!!!
              Ce solutzii ar FI?
              De ce sa nu recunoasca catalizatoarele artizanale?! conteaza cat polueaza masina ... nu asta e ideea?!
              Nu cred ca o sa mearga. E ca la oameni, degeaba pui inima, plamani, ficati, rinichi in carcasa veche, omul tot batran este.
              Prostia si Hotia au cucerit Romania.

              Comment


              • #22
                Sa inteleg io din treaba asta ca in 2011 o sa am impozit de 2000 euro pe an la troaca mea?
                W110-2.0 D 1966
                W115-2.0 D 1971
                W123-2.4 D 1982

                Comment


                • #23
                  Poate chiar 2000 nu, dar oricum va fi mult.
                  Prostia si Hotia au cucerit Romania.

                  Comment


                  • #24


                    Daciile „bătrâne“, casate în 2011




                    Miercuri, 02 Aprilie 2008


                    DIRECTIVĂ. Daciile 1310 fabricate până la 1 ianuarie 1996 ar putea fi casate din 2011, în baza unei directive a Uniunii Europene.

                    Conform acesteia, maşinile non-euro din România ar putea fi retrase din circulaţie începând cu 2011, costurile de casare şi dezmembrare urmând să fie suportate de la bugetul de stat. Din categoria maşinilor non-euro mai fac parte maşini precum Trabant, Oltcit, Opel Ascona, Renault 16, Renault 21, Opel Kadett, Renault 5.


                    La lista asta puteau sa adauge o linistiti o groaza de modele de Mercedes.

                    Comment


                    • #25
                      Sa inteleg ca nu suntem pe lista ?
                      Prostia si Hotia au cucerit Romania.

                      Comment


                      • #26
                        Sa intelegi ca lista e mult incompleta...

                        Comment


                        • #27
                          Nu mai intzeleg nimic!!!
                          W110-2.0 D 1966
                          W115-2.0 D 1971
                          W123-2.4 D 1982

                          Comment


                          • #28
                            Gata! Emigrez!

                            Cum dracu' pot unii sa se bucure prin State si CA de masini non-euro cu multi-muti cmc atat cat le pofteste inima si ii tine buzunarul sa plateasca zeama (care, apropo, e mai ieftina ca aici) si noi trebuie sa ne mancam de sub unghii ca sa scoatem pe drum un amarat de 2000 cmc 4 in linie?!
                            Aerodynamics are for people who can't build engines.
                            Enzo Ferrari

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by MIR View Post
                              Gata! Emigrez!

                              Cum dracu' pot unii sa se bucure prin State si CA de masini non-euro cu multi-muti cmc atat cat le pofteste inima si ii tine buzunarul sa plateasca zeama (care, apropo, e mai ieftina ca aici) si noi trebuie sa ne mancam de sub unghii ca sa scoatem pe drum un amarat de 2000 cmc 4 in linie?!
                              Ai asa mare dreptate...sa nebunesc daca nu!!!!!!
                              W110-2.0 D 1966
                              W115-2.0 D 1971
                              W123-2.4 D 1982

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by timisoreanul View Post
                                Sa inteleg ca nu suntem pe lista ?
                                inca...
                                “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF