Originally posted by Sharky
View Post
In schimb duba care e practic noua, e leasing operational , le platesc 300 lire pe luna cu service inclus. Ii fac ei schimburile de ulei la 20.000 mile, are deja cam 100.000 si deja cloncane ca dracu. Motoru ala e deja zob. Plin de carbon. O pornesc dimineata inainte sa plec doar sa nu imi fie frig in ea, daca imi aduc aminte, daca nu cheie si talpa. Pentru ca la 3 ani o dau inapoi si imi da alta noua. Si pentru ca 3 ani tine oricum si daca nu o ingrijesti.
Va recomand calduros sa nu luati masini care au fost leasing operational. Decat daca a fost masina in exploatare la voi si s-a facut de catre voi mentenanta.
Apropo, zici ca ai condus M57, nu crezi ca e motor ok ? Serios acuma, consum bun , putere, fiabil, chiar e un diesel bun.
Am scos-o si eu pe circuit aici un pic, dar nu am mers la cat poate ca m-o durut sufletu cand m-am gandit cat am platit pe anvelope si frane si altele, asa ca am condus un pic mai sportiv si am facut doar cateva teste sa vad cum se comporta cand o impingi un pic. I-am zis sa zicem un pic de " hai sa ne cunoastem masina "
Comment