Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

dupa 20 de ani de mercedes mi-am luat bmw :D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dupa 20 de ani de mercedes mi-am luat bmw :D

    Salutari la toata lumea, mi-a parut bine si poate ne mai vedem in viitor. Momentan nu prea mai vad rostul sa stau pe aici.
    Am renuntat la w140 si la sprinter si am cumparat un bmw 635Dsport cu motorul M57 biturbo.
    De ce? W140 era deja prea vechi si avea tot timpul probleme minore. Dar in general a fost o masina exceptionala. Consumul era cam mare si era foarte lenta cu motorizarea 3.5 diesel. Prea slab motorul pentru caroserie.
    Sprinterul avea doar 3 ani, deja era plin de rugina. O dezamagire totala.

    Dupa 6 luni cu bmw pot spune ca imi place sa am 300 de cai si un consum de 8 %. Pentru pretul actual seria 6 , 635d sport ofera foarte mult pentru cat platesti. M-am cam plictisit de balene care se taraie pe drum si suna ca un tractor.
    +40758148228 whats app active

    Proud owner of Lady Blue W140.

  • #2
    Tehnologia evolueaza, e normal.
    Cele vechi sunt scumpe doar cand este cerere mare si restul de pe piata au ruginit, nu neaparat prin ce ofera in sine ca masini.

    Cred ca si de luai mercedes din aceeasi generatie tot aia era.

    Sa ai noroc si drumuri bune!

    Comment


    • #3
      E foarte probabil sa nu fi fost dezamagit de un mercedes cls diesel, nu pot face comparatia pentru ca nu l-am condus niciodata.
      Treaba cu bmw 635d e sa zicem interesanta. Motorul asta M57 este foarte bun dar si putin mofturos. Bun pentru ca are putere, este silentios, consuma foarte putin 8% pentru 3 litrii biturbo. Mofturos pentru ca vrea motorina de calitate, vrea ulei full sintetic bun si schimbat des, vrea mentenanta si niste modificari. Prin modificari eu am scos dpf si l-am transformat intr-o toba de esapament sa fie si mai silentios, am anulat erg, am scos swril flaps si le-am anulat, am schimbat uleiuri filtre, curea, antigel, pompa apa, pompa electrica carburant, termostat. Ii schimb uleiul la 5000 si i-am montat un block heater. Asta la o masina de 10 ani si 60.000 mile cu full service si unic proprietar. ( fac asta pentru ca eu traversez Europa in masina asta si fac mentenanta preventiva nu cand ma lasa pe drum ) . L-am remapat pentru anulare dpf si erg, dar nu am crescut numarul de cai putere. M57 e deja cu 2 turbine, deja e putin fortat de fabrica, deja cutia e la capacitate, si are de fabrica 300 de cai, in modul sport e mai mult decat satisfacator pentru un om intreg la cap. Si da ma joc si eu cu ea putin si o abuzez putin dar numai dupa ce este cald motorul si uleiul in transmisie si apoi o las sa se raceasca in relanti inainte sa opresc.
      Ceea ce vreau sa subliniez aici e ca spre deosebire de w140, care este generatie 20 de ani in urma, M57 este mofturos, are costuri mult mai mari, este foarte complicat, pentru tot ceea ce ofera platesti ! Nu e o masina pentru cine nu isi permite mentenanta asa cum trebuie, nu rezista la abuz daca nu o intreti. W140 e facut sa reziste aproape la orice, e extrem de robusta, daca schimbi uleiu in ea e practic pe veci si bate bmw la confort de departe. Si bate bmw si la placerea de a conduce, daca iti place sa te plimbi in fotoliu relaxat .... daca iti place o masina sport atunci nu.

      Sincer la cum vad eu treaba, M57 e cam ultimul diesel de performanta, incet incet ne indepartam de diesel. Mi-au placut motoarele toata viata mea, am avut multe masini, in special mercedes diesel. Am acuma ca masina de serviciu un ford custom diesel de 2 ani. Ceea ce vreau sa subliniez este ca ies afara dimineata si pornesc masina care a stat peste noapte cu block heater, deci motoru are apa la 50 de grade. O las sa mearga vreo 2 minute pana deschid poarta si in alea doua minute mirosul de padure pe care il simt cand deschid usa e inlocuit cu fum de esapament care pute !!!!
      Deci oricat imi plac motoarele clasice, as prefera sa am panouri solare si sa incarc o Tesla sau o alta electrica, sa nu aiba nici un zgomot, sa nu aiba depuneri de carbon, sa nu trebuiasca sa preincalzesc eu. Si da, e bine sa preincalzesti apa si uleiul, am desfacut motoare, am vazut diferenta.
      Daca masina nu e un leasing si o dai inapoi si nu iti pasa si vrei sa o ti trebuie sa faci toate astea ca sa ai masina asa cum trebuie si cand apesi acceleratia sa mearga perfect.
      +40758148228 whats app active

      Proud owner of Lady Blue W140.

      Comment


      • #4
        Esti inventator mergi la bavarezi sa o patentezi.
        Sa il stapanesti sanatos , dar modificarile te afecteaza fizic si psihic , la noxe ma refer ...mai ales in Europa se lasa cu sanctiuni
        Last edited by b97dmt; 01-30-2021, 19:18 PM.

        Comment


        • #5
          Inainte de a o lauda, sa fim sinceri si sa precizam ca acel consum vine tocmai din modificarile facute:dpf,egr, of of, mai mai.. vorba cantecului...Altfel, in mod standard de fabrica nu ar avea acel consum...
          Trebuie sa recunosc ca si eu am avut in lista de preferinte, mult timp, Sheptarul de la Bmw.. Apoi cand am inceput sa descoper cum sareau lanturile de distributie pe la acele motoare, mai rau ca floricelele in tigaie am renuntat la visuri.....Bine, nu ca as fi stat cu banii in buzunare si asta ar fi fost ultimul motiv pentru care am renuntat...
          Dar, te apreciez ca esti printre putinii care recunosc ca un tip de motor/masina necesita un anumit efort financiar pentru a putea fi intretinut ! Stima.
          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

          Comment


          • #6
            Am facut litrometrare inainte sa anulez DPF, era cam cu 0.5 % mai mult. Nu e o diferenta majora. BMW are unele motoare care nu prea sunt reusite, unele au echipat seria 7. Motiv pentru care unele modele de seria 7 sunt la bani de bicicleta azi. Si da este adevarat ca necesita efort financiar, recunosc, un om intreg la cap nu alege asa o masina daca nu poate sa isi permita bugetul de mentenanta. Daca iei una cu multi km, ieftina, abuzata, si nu ai bani sa faci reparatiile si apoi ramai pe margine cu avariile... nu pot sa zic decat ca e iresponsabil. Cu toate astea vad asta foarte des.
            Eu am vrut seria 6 cu motorul pe benzina, M ul , si aveam si banii sa il cumpar dar am luat decizia responsabila sa iau dieselul care consuma jumatate si are intretinerea un pic mai ieftina. Si las pe el sigla 635D nu lipesc embleme si folii de carbon nici nu pun evacuari duble false. O sa-mi iau M cand o sa imi permit sa il intretin.

            Asa informativ pentru cine vrea un 635D, frane noi 800 lire, anvelope ( premium ) 700 lire, schimb ulei si filtre ( 004 longlife recomandat de fabrica ) 200 lire, termostat 50, pompa apa 100 , bujii cam 20 bucata... Nu are preturi exagerate, dar sa fim seriosi nu e WV Polo de 1,2 sau ford fiesta. Daca vi se pare scump aruncati o privire la un Porche Cayene si sa nu vorbim si despre consumul la el )) Sincer nu pot sa ma abtin sa nu rad cand vad la peco pe domnul taran cum alimenteaza gpl in cayene v8.
            +40758148228 whats app active

            Proud owner of Lady Blue W140.

            Comment


            • #7
              Nu vad problema daca a pus gpl daca in rest masina e tinuta exemplar. La injectie directa e cu cantec, dar la mpi nu e nici o diferenta. Ba hai sa zicem ca protejezi blocul la pornirile de la rece pt ca gpl nu dilueaza uleiul. Plus poluezi mai putin.
              singurul dezavantaj e ca masina nu va fi remapata pt gpl.
              Dar asta nu e o problema in sarcini mari o pui sa treaca pe benzina.
              iar daca banii salvati ii bagi tot in masina cand tragi linie iesi mai bine.

              daca pompa de apa e 100lire e ok. La f30 pompa electrica e catre 3mii lei.

              Comment


              • #8
                Un Gpl pe o asemenea masina e pus doar dintr-un singur motiv: iubirea pentru mediul inconjurator !!!!!! Iar banii ramasi din economiile de carburant se duc fix in intretinerea masinii Inmatriculare in Bulgaria, daca o mai fi la moda folii cat mai negre pe toate geamurile si cea mai mare investitie in..parasuta din dreapta Si aici nu te gandi la cea cu ate care sa te opreasca dupa demarajul fulminant al Gpl-ului
                Acum, tu ai dreptate teoretic dar cate cazuri clare de Cayene cu Gpl si revizii la reprezentanta ai vazut?? Stima.
                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                Comment


                • #9
                  Pe rand:
                  - iubirea fata de mediu: fata de egr si dpf off, gpl-ul e nspe pasi inainte. O toba de GPL e curata daca motorul nu papa ulei, motorul la fel. Fara DPF, fara presiuni de injectie imense, sabii laser, etc

                  - Folii, Bg, modificari si mismasuri ilegale : GPL e o chestie omologata, autorizata si PERFECT LEGALA!

                  - demarajul excelent GPL: Masina mea trece automat pe benzina peste 4400 ca asa am decis eu. Daca o tin fortata pe GPL merge cat un A4 B8.5 de 150cai tdi cu cvt
                  De fiecare data cand unul cu 2.0 tdi imi spune ca GPL nu trage, ii reamintesc ca a lui trage mai prost
                  Un Z20NET pe vectra C cu GPL, adica 2L turbo cu turbina de saab si IC mai mare, tunat la 240 cai (nemasurati ce-i drept) crezi ca masina ta a patit ceva, de nu mai pleaca.
                  Il stiu pe om, are deja peste 100mii.

                  - reprezentanta: important e masina sa fie in stare tehnica buna, ma asteptam sa te axezi pe asta. Cum ajungi acolo nu conteaza cata vreme nu furi. )
                  Probabil colegul nostru obsedat patologic de 212-le lui cred ca de aia nu merge la reprezentanta, ca n-are bani. )
                  Eu sa fac toate lucrarile care le-am facut la reprezentanta cred ca ajungeam cu 211 la bani de 212 mega intretinut.
                  Eram cu ceva mai castigat?
                  Ma rog, cazul meu nu e tocmai relevant pt ca la mine masina e hobby, plus pot sa spun ca am pregatire tehnica peste medie in domenii adiacente.

                  Iar legat de bani am pus minim 4mii deoparte, desi mai degraba sunt 5mii. Am bagat mult mai mult de atat in masina.
                  Ca de acolo, ca din alta parte, ce conteaza.

                  Povesti sunt multe, dar prefer datele concrete.
                  Sincer nu ma intereseaza scenarii extreme gen dube care fac 200mii pe an, media din cate stiu la noi e undeva la 10-15mii, in Germania 20mii. Asta conform unor statistici oficiale care acum nu le gasesc. Putini oameni folosesc masinile ca mijloace de productie si tot putini sunt aia care fac milionu cu ele.

                  Ala care monteaza GPL pe cayenne probabil da peste o mie de euro, probabil catre 2mii euro pe montaj.
                  Daca e fomist nici pe aia nu ii are, asadar nu monteaza. Iar un fomist care isi cumpara cayenne nu monteaza el GPL-ul din principiu, ca e pt saraci, iar el se crede bogat, doar ca acum n-are bani. Nici de GPL, nici de reparatii de calitate, nici de

                  Sau isi ia diesel cu care merge cateva luni pana ii pica prima componenta scumpa si o lasa pe dreapta jumate de an pana strange bani de o carpeala SH la pachet cu niste jante si toba sport.

                  Cu asta sunt de acord cu ce spui, dar nu are nici o legatura cu GPL in sine. Fomistii nu investesc in GPL ca n-au bani de investit.
                  Si da, in cazul GPL e investitie, adica bagi bani si ii primesti inapoi, plus castig.
                  Franele, gumele, reparatiile sunt cheltuieli, mai mult sau mai putin necesare.
                  Banii odata dati, nu se mai intorc. N-am idee de ce lumea le numeste investitii, poate a inceput ca eufemism si apoi s-a impamantenit.
                  Inteleg ca poti lua o guma michelin in loc de tigar si investesti 50% din pret in siguranta sa zicem, dar tot cheltuiala e.
                  Last edited by Sharky; 01-31-2021, 15:15 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Sunt putin curios daca doar eu am experienta asta sau se intampla si la altii. Nu pot compara la bmw ca nu a facut destui km dar pot la duba ford custom pentru ca aia face cam 50mii pe an. E legat de anvelope. Duba a venit din fabrica echipata cu michelin. Au tinut cam 60 mii. Dubele colegilor, acelasi model, una a venit tot cu michelin si cealalta cu continental. M-am uitat in registru si i-a tinut si pe ei cam la fel anvelopele.
                    Compania de leasing care face si mentenanta a echipat cu Hancock. Nu pot sa zic ca am simtit vreo diferenta la condus, I-am intrebat si pe ei si nu au simtit vreo diferenta. Acuma e si aspectul ca intr-o duba plina de scule nu faci raliu. In schimb durata de viata pentru Hancock a fost mult mai scurta, la 20 mii erau sub limita legala si uzate inegal.

                    Am intrebat la magazin cat ar fi sa echipez bmw cu hancock si pretul era cam 140 pentru o anvelopa, michelin a fost 180. In fine, sunt diferite spate/fata dar michelin au fost mai scumpe cam cu 25%. Nu prea pot da o comparatie cu o anvelopa ieftina pentru ca nu am avut una niciodata pe masina dar pot spune ca pentru un sofer amator care isi conduce un seria 6 de placere ca masina personala si la drumuri lungi nu pot spune nimic rau de michelin.
                    +40758148228 whats app active

                    Proud owner of Lady Blue W140.

                    Comment


                    • #11
                      Colegul Sharky..... tu iei mult prea personal si chiar in serios unele discutii......
                      Ideea nu avea nici o legatura cu tine,cu felul in care vezi lucrurile si iti intretii masinile !! Tot respectul pentru asta...
                      Era ideea simpla a motivului pentru care multi monteaza acest Gpl pe masini de lux...cel putin in Romania daca nu si in multe alte locuri...Multi din ei habar nu au cum se scrie marca si modelul masinii lor..
                      Cat priveste cauciucurile dar pot spune si eu ca topul ar fi Michelin apoi Continental...Hankook intradevar se uzeaza repede..Pe un turism,Mitshubitshi Colt, luate de noi si merse o vara erau uzate mai mult de 50%.

                      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                      Comment


                      • #12
                        Nu e cazul sa iasa suparare, suntem la off topic. Putem abera si bea cafea in liniste.
                        Eu am avut gpl de doua ori si cu mult timp in urma, probabil s-au mai perfectionat sistemele de atunci. La vremea aia am avut intai pe o lada 1500, a pierdut putere, consumul era mai mare. Economia era dar nu ceva grozav. Apoi am avut pe un grand cherokee v8 5.2, a fost i idee foarte proasta atat achizitia masinii in sine cat si montarea de gpl pe ea. Consumul era 90 L gpl la 100 km si putere scazuta. Cred ca masina aia a fost cea mai rea masina din cate am avut si am scapat repede de ea. Dupa asta nu am mai pus gpl pe masini, mi-am luat diesel.

                        Sharky, in opinia mea masinile de 2 litrii, fie ele bezina sau diesel sunt motoare mici si economice. Chiar si asta al meu M57 de 3l in linie cu 300 cai nu e un motor de performanta. Pot zice doar ca e cat de cat acceptabil sa poti zice ca mergi. Deci sa fim seriosi, sa vorbim de performanta la 2 litrii si 150 de cai storsi cu turbina, e putin penibil. Hai sa nu ne mai agitam ca ne agitam degeaba. Motor performat e un M, sau un AMG, in fine .... la clasa aia. Si cine cumpara masina respectiva, nu il intereseaza nici 1 secunda gpl. GPL pui pe un logan care face taxi. Si in curand nu mai pui nici pe ala pentru ca o sa fie electrice, costul pe electric e mai bun ca gpl.

                        +40758148228 whats app active

                        Proud owner of Lady Blue W140.

                        Comment


                        • #13
                          Intervin si eu ca tot e offtopic..

                          Inchide-te in garaj cu o masina cu DPF on si una cu DPF off, sunt curios cat rezisti pana nu mai poti respira, pe cronometru, in ambele cazuri.

                          Ne intrebam de unde apare cancerul si de ce respiram mai greu...

                          Cat despre cai putere, zici ca tranzitezi Europa, unde ii folosesti? Eu am vazut diferenta de cai putere doar pe Valea Oltului sau pe nationalele patriei
                          In Europa daca vrei sa depasesti ai de la 2 benzi in sus.. deci nu e o problema. Plus ca masinile noi chiar daca au 100cai 1.2 benzina, au putere electrica si depasesc destul de rapid.
                          Să știi să lupți când vrei să ai.
                          Să nu regreți când pierzi sau dai

                          Comment


                          • #14
                            De acord cu puterea.
                            cred ca doar de 2 ori cat m am dus pe circuit am ajuns sa zic ca am nevoie de mai mult, dupa ce am invatat fiecare viraj.
                            Dar pana la urma pe drept fiecare stie accelera, ideea e sa tii masina apasata de fata sau de spate cat sa iei curba fara sa zbori in decor. Iar puterea n are prea mult aface ca de te dai de a latu.

                            Faza e ca prin tara nu ii dai decat la o depasire.
                            In rest la drum liber rar folosesc toata puterea pt ca mi e frica. Nu ramane marja de eroare destula pt neprevazut.
                            ​​​​​
                            Stiu cum merge motoru ala. Vazut pe un 535d.


                            Nu o iau personal cu remarcile. Doar spun ca cine e fomist nici bani de gpl nu are sa puna. Eventual cumpara masina cu el deja instalat.
                            sau sunt oameni pt care masinile sunt consumabile. Le iau, le tin 5 ani si urmatoarea. Ulei si cele strict necesare.
                            Cum da semne, next.
                            Sunt unii care intra iarna in masina cheie si pornesc in secunda aia de pe loc zici ca s la LeMans.
                            Astia si ar pune gpl daca ar simti vreun castig.
                            Dar intretinerea tot minima ar fi. Pt ca asa e planul de afacere.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by AlinMarius View Post
                              Intervin si eu ca tot e offtopic..

                              Inchide-te in garaj cu o masina cu DPF on si una cu DPF off, sunt curios cat rezisti pana nu mai poti respira, pe cronometru, in ambele cazuri.

                              Ne intrebam de unde apare cancerul si de ce respiram mai greu...

                              Cat despre cai putere, zici ca tranzitezi Europa, unde ii folosesti? Eu am vazut diferenta de cai putere doar pe Valea Oltului sau pe nationalele patriei
                              In Europa daca vrei sa depasesti ai de la 2 benzi in sus.. deci nu e o problema. Plus ca masinile noi chiar daca au 100cai 1.2 benzina, au putere electrica si depasesc destul de rapid.
                              La fel mori sufocat cu amadoua. cu aia fara dpf un pic mai repede.
                              Nu promovez scoaterea dpf de pe masini. De fapt is si impotriva masinilor pe carburant fosil. As vrea sa se faca investitii majore sa treaca toata lumea pe electric si hidrogen si sa se construiasca panouri solare peste tot si eoliene si hidrocentrale. Sa faca posibil financiar sa cumpar o masina electrica si renunt imediat la bmw diesel. Inca sunt prea scumpe !!! pentru omul de rand.

                              Nu folosesti 300 cai, nu-i folosesc in veci. Singurul motiv pentru care am ales un 3 litrii M57 bagat intr-un seria 6 e pentru ca arata frumos, e confortabila, are performante destul de bune ( 0-100 in 5.5 secunde ), consum bun cam 8% daca mergi frumos nu in modul sport. I-am scos dpf pentru ca nu vreau sa dau 2000 de euro pe unul nou si pentru ca is perfect constient ca poluez si pot trai cu asta. Accept si injuraturile ca omor lumea cu cancer. Si pentru ca are pret bun. Costa destul de putin pentru ce ofera ca performante. Pentru ca la 120 la ora cand o calci te baga in scaun nu ca una de 1.2 care e deja la maxim.
                              Nah, cam astea ar fi motivele. Eu macar is sincer si recunosc. Deci pe scurt. Pentru ca imi place.
                              +40758148228 whats app active

                              Proud owner of Lady Blue W140.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF