Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Supercar-ul suprem !

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Supercar-ul suprem !

    Ma uitam la niste clipuri pe YouTube, si am ajuns la Lamborghini Reventon,
    Dupa mine este una din cele mai reusite supercar-uri,

    Dupa parerea voastra,care este cea mai reusita supermasina de serie, din toate punctele de vedere, fabricata vreodata,




    Ce parere aveti de Lamborghini Reventon.

    Am inteles ca s-au fabricat doar 20 de exemplare, ca ar fi un super-car aproape perfect, si multe din elemente si design au fost copiate dupa avioanele de vanatoare.


    " Minunile de criza ale salonului de la Frankfurt
    Cu un pret fabulos, de 1,1 milioane de euro (fara taxe), Lamborghini Reventon Roadster se va fabrica doar in 20 de exemplare si va intra in panoplia masinilor exotice, din colectiile unor seici sau milionari europeni.

    Lamborghini Reventon Roadster completeaza oferta marcilor din grupul Volkswagen, dupa Bugatti Veyron, care se va vinde cu un pret ce va depasi binisor pragul de un milion de euro. Cu toate acestea, sau poate tocmai din acest motiv, masina se va construi doar in 20 de exemplare, astfel ca suma totala incasata de compania italiana nu va fi una fabuloasa.

    Reventon Roadster, dezvaluit la Frankfurt saptamana trecuta, este fabricat dintr-o combinatie atent studiata de fibra de carbon si otel de inalta duritate, asigurand un echi*libru excelent intre rigiditatea atat de ne*cesara unui automobil sport decapotabil si greutatea redusa. Cele 25 de kilograme in plus peste cele 1.665 kg ale versiunii coupe provin tocmai de la ranforsarile solicitate de caroseria decapotata. Designul ramane in aceeasi nota a lui Reventon, inspirata de de*signul avioanelor de lupta, cu elemente stilistice aparte, cum sunt contu-rurile de tip sageata din zona frontala, usile escamotabi*le, pragurile laterale sau prizele de aer.

    Blocurile optice se bazeaza pe tehnologia bi-xenon, cu LED-uri pentru lumina de zi, semnalizare si stopuri. Vopseaua este una speciala, mata, ce aminteste de culorile de camuflaj militare. Dimensiunile bolidului sunt 4,7 metri lungime, 2,1 metri latime si 1,1 metri inaltime, cu un ampatament de 2,7 metri. Suspensia, extrem de joasa, poate fi inaltata cu 40 mm, in situatiile in care este nevoie sa se depaseasca un obstacol mai ridicat.

    Motorul este un clasic deja pentru Lamborghini, 6,5 litri, 48 de supape, V12, aspirat, cu o putere maxima de 670 CP, ce este atinsa la 8.000 de rotatii pe minut. Cuplul maxim atinge la randul sau 660 Nm, la 6.000 de rotatii pe minut. Rezultatul este o acceleratie de 3,4 secunde (!) de la 0 la 100 km/h, viteza maxima fiind de 330 km/h. Transmisia este integrala, cu distribuirea diferita a cuplului, in functie de suprafata si aderenta. Interiorul ramane in zona aviatiei, cu elemente de Formula 1, multa fibra de carbon, alu*miniu, dar si piele si Alcantara. Vanzarile incep in octombrie. "

    Sursa : http://www.financiarul.com/articol_3...n-de-euro.html

    Video :







    Last edited by mircea600sel; 03-18-2011, 22:45 PM.
    W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
    http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

  • #2
    Originally posted by marele_alb View Post
    Ma uitam la niste clipuri pe YouTube, si am ajuns la Lamborghini Reventon,
    Dupa mine este una din cele mai reusite supercar-uri,

    Dupa parerea voastra,care este cea mai reusita supermasina de serie, din toate punctele de vedere, fabricata vreodata,


    http://www.youtube.com/watch?v=gNY_4...eature=related
    Dupa parerea mea masina suprema este Mclarenf1

    sigpic

    "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

    Comment


    • #3
      Supercar

      Aici sint multe de spus.
      Nu putem nega , strict tehnic si din punct de vedere al performantelor suprematia Bugatti Veyron. Pur si simplu este un "moment Concorde" in randul supercar-urilor.

      Dar per total mie imi plac trei Mercedes-uri si anume fiecare din perioada sa :

      Inainte de al doilea razboi mondial Mercedes-Benz 500 k:

      De la al doilea razboi mondial pana in prezent cea mai buna masina mi se pare Mercedes-Benz 300 SL Gullwing:


      Iar din cele contemporane m-am indragostit iremediabil de reincarnarea Mercedes-Benz SLS AMG , care mi se pare de departe cel mai plin de pedigree, personalitate supercar , mix-ul perfect de eleganta,putere,design,performante,comfort, stil...etc.:

      Comment


      • #4


        Ce pot face cei 1001 cai dintr-o masina...
        W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
        http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

        Comment


        • #5



          Last edited by marele_alb; 01-13-2010, 00:40 AM.
          W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
          http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

          Comment


          • #6
            Filmuletul e o porcarie facuta de un pusti de maxim 15 ani , include multe masini
            ce nu au nici o treaba cu cuvantul supercar.

            Al doilea filmulet e mai ok.

            Din punctul meu de vedere , supercarul suprem e o masina ce are performante uluitoare si fiabilitate pe masura. E masina ce te poti plimba pe strada si ai siguranta ca o gasesti unde ai parcat-o, nu intr-un container ce pleaca spre America. Multi isi cumpara un supercar doar pt prestigiul ce-l are firma producatoare sau dupa design-ul ei.Sau ca o prelungire a organului ce e subdimensionat si eventual cauta sa compenseze cm in minus cu desig-nul masinii. De parca la o liniuta, cand vede ca e facut varza de o masina mult mai ieftina si mai rapida, il ajuta cu ceva. Si pt mine, un supercar e o masina ce e cu adevarat rapida, si nu una ce a castigat nu stiu ce premiu de frumusete sau e fabricata de Ferrari, Lambo sau Maseratti.

            Eu aleg Nissan GTR ca supercarul suprem, destul de fiabil ( mult mai fiabil decat italienele mai sus mentionate) poate fi modificata foarte simplu cu laptopul si ofera performate ce nu au supercar-uri ce costa de 3-4 ori mai mult.Degeaba am Ferrari, daca sunt facut muci pe 400m de o masina ce costa mult mai putin. Sa raman doar cu satisfactia ca am Ferrari.....











            Japonezii au ajuns sa stapaneasca cel mai bine arta proiectarii motoarelor turbo, ei realizand cele mai bune motoare turbo, chiar si aspirate.
            Last edited by 300zxtt; 01-13-2010, 08:36 AM.

            Comment


            • #7
              Colegul 300zxtt are perfecta dreptate.Nissan Skyline GTR este supercarul suprem.Este masina accesibila aproape oricui si la performante bate si Ferrari si Lambo si se apropie de Bugatti Veyron care costa de 30 de ori mai mult.Intr-adevar japonezii fac masini.
              Mercedes W202 C180 Sport
              Mercedes W245 B180 cdi

              Comment


              • #8
                Sa zicem ca e o coincidenta, supercarul suprem e Mercedes-Benz SLR McLaren.
                Cea mai interesanta chestie la performante e ca la aceeasi putere bate masini cu 300 de kg mai usoare.
                BENZ G, altceva ce ?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by STEFAN V8 View Post
                  Sa zicem ca e o coincidenta, supercarul suprem e Mercedes-Benz SLR McLaren.
                  Cea mai interesanta chestie la performante e ca la aceeasi putere bate masini cu 300 de kg mai usoare.
                  Ca suntem pe forum-ul Mercedes, dar SLR si-o i-a grav de la multe masini cu multe sute de kg peste. Si cu multe sute de mii de euro mai ieftine.

                  Iar pe circuit......i-o trag multe masini cu mai putini cp si infinit mai ieftine.
                  Last edited by 300zxtt; 01-13-2010, 21:12 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Si-o [B]ia[B] la performante, presupun. Adica 0-100km/h sau top speed. Ca la manevrabilitate/frane etc nu sunt multe peste.
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by cutaresku View Post
                      Si-o [B]ia[B] la performante, presupun. Adica 0-100km/h sau top speed. Ca la manevrabilitate/frane etc nu sunt multe peste.
                      Sorry, si-o ia de la multe masini pe circuit. Marele minus la SLR e manevrabilitatea pe circuit. Multi stiu sa faca masini ce merg tare pe linie dreapta, dar nu si cele ce pot merge tare in curbe.

                      SLR e supercar, dar nu supercarul suprem. E mult in urma...... fata de multe, multe supercaruri.
                      Last edited by 300zxtt; 01-13-2010, 21:48 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Pentru circuit e versiunea SLR GT care se vede dupa cum merge ca nu prea iarta nimic suspensia aia. Apoi nu prea il bate nimic la acceleratii, si un supercar mai tre sa si arate cumva.
                        BENZ G, altceva ce ?

                        Comment


                        • #13
                          SLR GT e ok din prisma performantelor, caroseria fiind foarte mult usurata si cu un upp grade la motor , o face mult mai rapida fata de SLR-ul standard sau 722, dar la categoria lui nu prea e fruntas.Pretul cerut nu e mare pt ce ofera masina.
                          Last edited by 300zxtt; 01-14-2010, 20:00 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Descrierea asta e foarte buna de argument. The unbreakable Supercar
                            Find content from CNBC and the NBCUniversal family of networks on NBC.com!

                            in continuare pro SLR
                            BENZ G, altceva ce ?

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF