Ma uitam la niste clipuri pe YouTube, si am ajuns la Lamborghini Reventon,
Dupa mine este una din cele mai reusite supercar-uri,
Dupa parerea voastra,care este cea mai reusita supermasina de serie, din toate punctele de vedere, fabricata vreodata,
Ce parere aveti de Lamborghini Reventon.
Am inteles ca s-au fabricat doar 20 de exemplare, ca ar fi un super-car aproape perfect, si multe din elemente si design au fost copiate dupa avioanele de vanatoare.
" Minunile de criza ale salonului de la Frankfurt
Cu un pret fabulos, de 1,1 milioane de euro (fara taxe), Lamborghini Reventon Roadster se va fabrica doar in 20 de exemplare si va intra in panoplia masinilor exotice, din colectiile unor seici sau milionari europeni.
Lamborghini Reventon Roadster completeaza oferta marcilor din grupul Volkswagen, dupa Bugatti Veyron, care se va vinde cu un pret ce va depasi binisor pragul de un milion de euro. Cu toate acestea, sau poate tocmai din acest motiv, masina se va construi doar in 20 de exemplare, astfel ca suma totala incasata de compania italiana nu va fi una fabuloasa.
Reventon Roadster, dezvaluit la Frankfurt saptamana trecuta, este fabricat dintr-o combinatie atent studiata de fibra de carbon si otel de inalta duritate, asigurand un echi*libru excelent intre rigiditatea atat de ne*cesara unui automobil sport decapotabil si greutatea redusa. Cele 25 de kilograme in plus peste cele 1.665 kg ale versiunii coupe provin tocmai de la ranforsarile solicitate de caroseria decapotata. Designul ramane in aceeasi nota a lui Reventon, inspirata de de*signul avioanelor de lupta, cu elemente stilistice aparte, cum sunt contu-rurile de tip sageata din zona frontala, usile escamotabi*le, pragurile laterale sau prizele de aer.
Blocurile optice se bazeaza pe tehnologia bi-xenon, cu LED-uri pentru lumina de zi, semnalizare si stopuri. Vopseaua este una speciala, mata, ce aminteste de culorile de camuflaj militare. Dimensiunile bolidului sunt 4,7 metri lungime, 2,1 metri latime si 1,1 metri inaltime, cu un ampatament de 2,7 metri. Suspensia, extrem de joasa, poate fi inaltata cu 40 mm, in situatiile in care este nevoie sa se depaseasca un obstacol mai ridicat.
Motorul este un clasic deja pentru Lamborghini, 6,5 litri, 48 de supape, V12, aspirat, cu o putere maxima de 670 CP, ce este atinsa la 8.000 de rotatii pe minut. Cuplul maxim atinge la randul sau 660 Nm, la 6.000 de rotatii pe minut. Rezultatul este o acceleratie de 3,4 secunde (!) de la 0 la 100 km/h, viteza maxima fiind de 330 km/h. Transmisia este integrala, cu distribuirea diferita a cuplului, in functie de suprafata si aderenta. Interiorul ramane in zona aviatiei, cu elemente de Formula 1, multa fibra de carbon, alu*miniu, dar si piele si Alcantara. Vanzarile incep in octombrie. "
Sursa : http://www.financiarul.com/articol_3...n-de-euro.html
Video :
Dupa mine este una din cele mai reusite supercar-uri,
Dupa parerea voastra,care este cea mai reusita supermasina de serie, din toate punctele de vedere, fabricata vreodata,
Ce parere aveti de Lamborghini Reventon.
Am inteles ca s-au fabricat doar 20 de exemplare, ca ar fi un super-car aproape perfect, si multe din elemente si design au fost copiate dupa avioanele de vanatoare.
" Minunile de criza ale salonului de la Frankfurt
Cu un pret fabulos, de 1,1 milioane de euro (fara taxe), Lamborghini Reventon Roadster se va fabrica doar in 20 de exemplare si va intra in panoplia masinilor exotice, din colectiile unor seici sau milionari europeni.
Lamborghini Reventon Roadster completeaza oferta marcilor din grupul Volkswagen, dupa Bugatti Veyron, care se va vinde cu un pret ce va depasi binisor pragul de un milion de euro. Cu toate acestea, sau poate tocmai din acest motiv, masina se va construi doar in 20 de exemplare, astfel ca suma totala incasata de compania italiana nu va fi una fabuloasa.
Reventon Roadster, dezvaluit la Frankfurt saptamana trecuta, este fabricat dintr-o combinatie atent studiata de fibra de carbon si otel de inalta duritate, asigurand un echi*libru excelent intre rigiditatea atat de ne*cesara unui automobil sport decapotabil si greutatea redusa. Cele 25 de kilograme in plus peste cele 1.665 kg ale versiunii coupe provin tocmai de la ranforsarile solicitate de caroseria decapotata. Designul ramane in aceeasi nota a lui Reventon, inspirata de de*signul avioanelor de lupta, cu elemente stilistice aparte, cum sunt contu-rurile de tip sageata din zona frontala, usile escamotabi*le, pragurile laterale sau prizele de aer.
Blocurile optice se bazeaza pe tehnologia bi-xenon, cu LED-uri pentru lumina de zi, semnalizare si stopuri. Vopseaua este una speciala, mata, ce aminteste de culorile de camuflaj militare. Dimensiunile bolidului sunt 4,7 metri lungime, 2,1 metri latime si 1,1 metri inaltime, cu un ampatament de 2,7 metri. Suspensia, extrem de joasa, poate fi inaltata cu 40 mm, in situatiile in care este nevoie sa se depaseasca un obstacol mai ridicat.
Motorul este un clasic deja pentru Lamborghini, 6,5 litri, 48 de supape, V12, aspirat, cu o putere maxima de 670 CP, ce este atinsa la 8.000 de rotatii pe minut. Cuplul maxim atinge la randul sau 660 Nm, la 6.000 de rotatii pe minut. Rezultatul este o acceleratie de 3,4 secunde (!) de la 0 la 100 km/h, viteza maxima fiind de 330 km/h. Transmisia este integrala, cu distribuirea diferita a cuplului, in functie de suprafata si aderenta. Interiorul ramane in zona aviatiei, cu elemente de Formula 1, multa fibra de carbon, alu*miniu, dar si piele si Alcantara. Vanzarile incep in octombrie. "
Sursa : http://www.financiarul.com/articol_3...n-de-euro.html
Video :
Comment