Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ghost Riders

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ghost Riders

    NEBUNI!



    Nerecomandat celor slabi de inima!

    Si o Busa de 499 cp!



    Enjoy!
    Last edited by dan500se; 10-23-2009, 20:20 PM.
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
    W126 500SE Nautical Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

  • #2
    Ghost Rider-ul pur si simplu isi bate joc de politie.Sa fim seriosi,ce masina de politie ar ajunge din urma o asemenea motocicleta.Un SLR,sau mai degraba un Bugatti Veyron.In orice caz,individul nu-i normal la cap,o greseala minora si s-a dus.
    Ceilalti cu Hayabusa...hmm,cum zice si cretinul de Dan Diaconescu:Senzational doamnelor si domnilor...
    W202 elegance / 1.8 benzina,1993

    Comment


    • #3
      Pericol baietii !! Ce sange au in instalatie...de fapt, cred ca n-au sange deloc..
      Singura mea experienta pe motor a fost in spate la o Honda de 600 cc, am zis ca mor cand pustiul de 18 ani si 50 kg (de ce sa ma tin eu de 85kg ? ) fugea cu 150 km/h pe drum cu gropi....
      Imi ziceam in barba ca daca mai apuc sa ma vad oprit si mai simt pamantu sub picioare intreg mai traiesc 100 ani...
      Astia Ghost nu stiu ce mananca, dar vad ca n-au treaba...
      Last edited by VLADD; 10-23-2009, 21:09 PM.

      Comment


      • #4
        Se aude ca a murit intr-un final ...
        Pe afara se vand DVD-uri cu el si pe youtube gasiti mai multe materiale cu GhostRider .
        Mercedes ... si alte masini ! "b" de la masini !
        Inmatriculari BULGARIA autoturisme max 163 cp in 7 ore ,LEGAL !
        ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

        Comment


        • #5
          Originally posted by Mercedes-Benz View Post
          Se aude ca a murit intr-un final ...
          Pe afara se vand DVD-uri cu el si pe youtube gasiti mai multe materiale cu GhostRider .
          Stai sa ghicesc...probabil a murit in pat,suferind de o boala incurabila...
          W202 elegance / 1.8 benzina,1993

          Comment


          • #6
            Originally posted by zsolti1981 View Post
            Stai sa ghicesc...probabil a murit in pat,suferind de o boala incurabila...
            Buna asta, haha, stiti ca cel mai periculos loc de pe pamant este patul... acolo au murit cei mai multi oameni ...
            W203 - 2001

            Comment


            • #7
              Idiotul se crede vreun erou din desene animate..

              Comment


              • #8
                Originally posted by dragutzz View Post
                Idiotul se crede vreun erou din desene animate..
                Daca tu nu impartasesti aceeasi pasiune cu a lui nu inseamna ca este un idiot....Am vazut nenumarate filme cu acest Ghost Rider si tipul chiar e bun{sunt o multime ca si el}Afirm aceste lucruri deoarece m-am urcat si eu de cateva ori pe motocicleta si stiu cat de cat cu ce se mananca....

                sigpic

                "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                Comment


                • #9
                  Originally posted by mircea600sel View Post
                  Daca tu nu impartasesti aceeasi pasiune cu a lui nu inseamna ca este un idiot...
                  Nu de-aia e idiot, ci pentru ca din cauza unora ca astia au murit oameni neviniovati.Daca pasiunea unuia, imi poate provoca mie rau,imi permit sa-l numesc chiar imbecil.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by bulgaru View Post
                    Nu de-aia e idiot, ci pentru ca din cauza unora ca astia au murit oameni neviniovati.Daca pasiunea unuia, imi poate provoca mie rau,imi permit sa-l numesc chiar imbecil.
                    De ce din cauza unur motocilisti au murit oameni nevinovati?Nu din cauza unora care uita ca oglinda retrovizoare este pusa acolo sa te mai si uiti in ea...

                    sigpic

                    "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                    Comment


                    • #11
                      Cunosc personal pe idiotul care a intrat in Cornel Nistorescu.Stiu despre ce vorbesc,crede-ma,chiar daca la stiri a spus ca Nistorescu a intrat in ei,realitatea e exact invers.Problema e ca impreuna cu el pe motor era si prietena lui,fata unui prieten de-al meu care s-a ales din cauza smecheriei lui cu dubla fractura de bazin,20% din splina si multe alte chestii.Omu' l-a vazut pe Nistorescu ca a intors pe spatiul verde dintre benzi si pentru ca a vrut sa-l "pedepseasca" a accelerat ca sa-i taie fata.Din pacate (pentru biata fata,nu pentru el) n-a calculat bine si a intrat in plin...Dupa lunile de spitalizare,bineinteles s-a urcat iar pe motor,tot cu fatuca.In curba la Pescarus imbecilul a pierdut controlul motorului si a intrat in stalpisorii de la Ambasada Chineza.De data asta el a fost facut varza: dubla fractura de femur.
                      Treaba asta cu oglinda retrovizoare e un slogan pe care nu-l mai halesc nici copiii de tata.E bun la televizor.Fac zilnic multi kilometrii in Bucuresti si saptamanal ies afara.Nu poti sa ma faci sa neg evidenta.Nu am vazut motocilclist care sa nu simta nevoia sa "croseteze" si sa nu accelereze aberant si infantil.Cum am spus,poti sa ai o pasiune care mie sa mi se para periculoasa,n-am nimic impotriva,problema de gusturi,dar daca asta ma poate face pe mine sa rup un pom,da-mi voie sa am boala pe ei.
                      Last edited by bulgaru; 10-24-2009, 20:35 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Revenind la Ghost Riders : sunt de fapt mai multi, nu numai unul...Un fel de comunitate, sau nu stiu cum sa-i numesc.
                        Ala care apare intr-un link pe youtube ,care a murit era din Germania. Nu este aceeasi persoana cu tipul din primul meu link (acela e undeva in Suedia, sau o alta tara nordica,nu stiu exact).

                        In stiri mai apare denumirea aceasta de" ghost rider" atribuita celor care fac accidente grave cu motocicletele de mare putere. Insa in majoritatea cazurilor acestia nu sunt GHOST RIDERS!
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                        W126 500SE Nautical Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment


                        • #13
                          Prima mea experienta cu un motor a fost in Constanta in zona libera din port unde trag petroliarele si alte vapoare mari . Este vorba de o motocicleta Yamaha R1 cu kit de curse Valentino Rosi , nu stiu cati cai avea dar stiu ca era motorul era al unui prieten Renato care mai avea si o sumedenie de masini printre care si ceva mercedesuri clasa S un Hummer etc. Am stat in spate , el conducea era un tip la vreo 120 kg , mai aveam si eu 85 kg si ia dat forta 280km/h , pana la 160km/h a fost pe o roata , credeti-ma ca in acele momente am spus in gand Tatal Nostru , Ingerasul Meu si Crezul ,nu le stiam si nici acum nu le stiu dar atunci in acele momente imi veneau in cap si ma rugam asa cum imi venea mie, la ce senzatii am putut sa traiesc . Cand am coborat dupa motor imi aplaudau genuchii , parul era dat pe spate , lacrimile aveau fundita la spatele capului si imi spuneau prietenii care se tavaleau pe jos de ras ca fata era trasa spre spate cu un zambet pierdut . Doua ture m-a dat si m-am jurat ca nu ma mai sui pe asa ceva , inconstienta a fost a mea ca nu am purtat nici casca si ma gandeam ce ar fi putut sa se intample daca un pescarus sau albatros s-ar fii usurat in aer si ma lovea in cap la viteza aia sau luam vreo piatra . Senzatia a fost unica , nu as mai repeta-o decat daca ar fii sa imi iau permis pentru motor si sa il conduc eu . Legat de oglinzile laterale , timpul in care te uiti inainte sa intrii intr-o depasire si puterea care o dezvolta unele motociclete este diferit , de multe ori s-a intamplat ca dupa ce m-am asigurat si am inceput manevra de depasire etc . ma trezeam cu cate un inconstient care aparea de nicaieri cu o viteza foarte mare .
                          E200-W210 Avantgarde 2.0K-16v 142Kw-193Cai 280Nm, RASTA MAN .

                          Comment


                          • #14
                            Zi-le bulgare ,zi-le
                            vorbea careva mai sus ca nu se uita conducatorii de autovehicule in oglinzi?
                            motociclistii se uita??
                            Anul trecut, de la viena pana la roma am mers inconjurat de motociclete
                            Astia chiar nu au nici o treaba. Treceau de pe o banda pe alta la 170 la ora,fara sa se uite in oglinzi. Pai eu trebuie sa am grija de viata lor??
                            Daca la semafor sunt primul,si opreste langa mine un motociclist,imediat si dau muzica la maxim.Asa il conving ca nu mai are rost sa-i dea gas inainte sa o ia de pe loc,pt ca oricum lumea nu-l mai aude.
                            ciaoo

                            Comment


                            • #15
                              Ghost rider...m-am uitat si eu la ceva filmulete cu el. Era unul interesant in care tipul isi propunea sa faca nu stiu ce distanta in 11 sau 15 minute. Asa pe monitor e chiar plictisitor. Te uiti cum merge cu 300 la ora 11 minute (cu mici variatii). Eu am mers maxim cu 170 cu o honda de 600 si am o idee cam cum e la viteze din astea. La aproape dublu...nici nu are rost sa ma gandesc. Oricum vitezele astea nu sunt pentru incepatori. Practic o motocicleta buna, de cand ai plecat de pe loc se echilibreaza frumos de tot si pare tare sigura. Dar cand incepe sa-ti fuga spatele in vobleuri, daca nu sti ce ai de facut...incepi sa te rogi ca si colegul de mai sus.
                              Per total motocicleta e un vehicol foarte util. Problema e ca multi au transformat-o intr-o manea. Ulterior cand si-au rupt picioarele (lor sau ale altora) au inventat colante cu "atentie la motociclete". Da' ce-ar fi sa aiba motociclistii atentia mai mare la trafic?
                              Last edited by adidc; 10-26-2009, 11:29 AM.
                              E220 cdi W210, 2001

                              E320 W210, 1997
                              C180 W202, 1994
                              W123 200D, 1978 cu inima de W124


                              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF