Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Motor revolutionar ! (am ramas mut)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motor revolutionar ! (am ramas mut)

    Dupa cum zice si titlul am trait o experienta inedita in urma cu cateva ore si asta ptr ca am condus o Mazda RX8 cu motor rotativ de 1300 cm3 ce dezvolta 231 cp .
    Initial am crezut ca omu` glumeste cu capacitatea cilindrica si i-am cerut talonul ptr ca nu-mi venea sa cred ca masina din gumele careia tocmai scosesem fum alb are 1300 cm3 si ulterior m-am convins dar nu prea am inteles ce inseamna motor rotativ sau motor Wankel asa ca nedumerit am venit acasa si am intrat pe net ptr a ma documenta .
    Acum am vazut ca este un motor cu randament foarte ridicat si mult mai simplu ca motorul clasic asa ca va invit sa lecturati si voi si sa va spuneti parerile despre el .





    .
    Last edited by Mercedes-Benz; 09-23-2009, 02:28 AM.
    Mercedes ... si alte masini ! "b" de la masini !
    Inmatriculari BULGARIA autoturisme max 163 cp in 7 ore ,LEGAL !
    ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

  • #2
    Acesta e un motor gandit prin anii 50, daca nu ma insel. Am citit despre el acum vreo 14 - 15 ani, in revista Racheta Cutezatorilor de prin 1970, revista colectionata de tata pe cand era copil. Si eu am ramas uimit, dar ar trebui sa iei in calcul si anumite inconveniente ale motorului. Proprietarii de RX8 iti pot spune mai multe. Poate te intrebi de ce nu a fost folosit pe o scara mai larga... Well... Este foarte greu de reglat, de etansat, marginile pistonului rotativ se useaza relativ repede si scade compresia, cosuma ulei in regim normal plus ca am auzit ca la pornire si la oprire trebuie urmata o anumita procedura care dureaza un minut sau doua. Atat stiu, atat spun.

    Cu respect,

    Andrei

    Comment


    • #3
      1300cmc ai unui motor rotativ este echivalentul a 2600cmc ai unui motor Otto

      Comment


      • #4
        Tehnologia este preluata din domeniul aviatiei si aplicata pe autoturism.Din pacate motorul de acest fel nu prea se poate repara,cel putin eu nu am auzit sa se fi bagat cineva sa l repare,cand se uzeaza se schimba.
        Ai grija cum te comporti cu copii tai fiindca ei iti vor alege azilul.

        Comment


        • #5
          Acela e o basina de motor. Trebuia sa fi incercat modelul precedent (rx-7)ce mai avea in plus doua turbine. E, atuci cred ca vorbeai de unul singur. Ai fi coborat vanat la fata si dureri de cap si de gat. Absolut fenomenala masina, dar cu un consum pe masura. Oricum, rapiditatea cu care urca pana la 8.000rpm compenseaza absolut orice problema financiara care o ai la benzinarie. Din aceasi cauza nu e folosit decat de cei de la mazda, problematic fiind ca nu respecta noile norme de poluare si cu un consum imens. Dementiala masina.
          Last edited by 300zxtt; 09-23-2009, 09:44 AM.

          Comment


          • #6
            Singurul avantaj e la taxe,in rest crapa cit un 2.0..........deja se gindira altzii la scirba aia de Mazda,am si mers cu ea,rosie ......impresii-se tureaza bine de tot,e rea,dar atit....are cea rosie un impresar italian ce aduce poponari din Brazilia pentru localuri deochiate din ITALIA...OFF-TOPIC-daca vrea careva si are aptitudini-am numarul sau de telefon...

            Comment


            • #7
              Mercedes a studiat mult tehnologia Wankel ...au scos si un prototip, C 111.
              Citeste matale aici si vezi ce si cum... http://www.pistonheads.com/doc.asp?c=103&i=6730

              Concluzia ? N-au adoptat-o....stiu ei de ce....

              Comment


              • #8
                Are un prieten de-al meu RX8, si intradevar, fuge de innebunesti, dar doar atat, cuplu nu prea are, sunetul la turatii mari este ciudat, daca nu chiar suparator, iar fiabilitate este o gluma proasta. A incercat dok sa imi explice cum sta treaba cu chestia asta, dar pana cand nu am stiudiat cateva scheme, nu am inteles, si intradevar etansarea pistonului se face destul de greu, iar cand intervine si uzura este si mai greu de etansat. De reparat, nu inteleg de ce nu s-ar putea, pana la urma e facut tot de oameni nu de extraterestrii, desigur, nu cred ca s-ar putea repara asa ceva in romania, aici mecanicii se scarpina in cap cand vad un k-jetronic de cobra, dapoi un "polizor" pe benzina)
                i used to be with IT, but then they changed what IT was. Now what i'm with isn't IT, and what's IT seems weird and stupid to me.

                Comment


                • #9
                  Pe net am vazut ca se repara in cateva ore intrucat lipseste chiulasa si alte cateva componente ,e mai echilibrat si total lipsit de vibratii ,e foarte usor iar masina cu care am mers are 130 000 km si in plus pe forumuri am vazut ca un motor nou costa 3000 euro .Mie mi-a placut iar daca nu au dezvoltat tehnologia asta astia de la Mercedes nu inseamna ca nu e ceva de capul ei si deja sunt la a doua masina echipata cu tehnologia Wankel alde Mazda astia deci s-au dus problemele cu pierderea de compresie si mai stiu eu ce.
                  Tot din ce am citit va spun ca motorul este garantat 300 000 km iar singurele rechemari au fost ptr scutul termic si probleme cu ambreiajul ...ulterior s-a descoperit ca masinile erau folosite la curse si ultima problema a fost scoasa de pe lista defectelor de fabricatie .

                  .
                  Mercedes ... si alte masini ! "b" de la masini !
                  Inmatriculari BULGARIA autoturisme max 163 cp in 7 ore ,LEGAL !
                  ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Mercedes-Benz View Post
                    Pe net am vazut ca se repara in cateva ore intrucat lipseste chiulasa si alte cateva componente ,e mai echilibrat si total lipsit de vibratii ,e foarte usor iar masina cu care am mers are 130 000 km si in plus pe forumuri am vazut ca un motor nou costa 3000 euro .Mie mi-a placut iar daca nu au dezvoltat tehnologia asta astia de la Mercedes nu inseamna ca nu e ceva de capul ei si deja sunt la a doua masina echipata cu tehnologia Wankel alde Mazda astia deci s-au dus problemele cu pierderea de compresie si mai stiu eu ce.
                    Tot din ce am citit va spun ca motorul este garantat 300 000 km iar singurele rechemari au fost ptr scutul termic si probleme cu ambreiajul ...ulterior s-a descoperit ca masinile erau folosite la curse si ultima problema a fost scoasa de pe lista defectelor de fabricatie .

                    .
                    Uite de ce e in stare modelul FD biturbo. modele de la 600 la peste 1000cp cu acceleatii fulminante...si culmea, motorul rezista. Oare inginerii de la Mercedes nu au reusit sa rezolve problema fiabilitatii si deaia au renuntat la prototipul ala?

                    Comment


                    • #11
                      Nu au reusit sa rezolve problema ecologica la aceste motoare. In timp ce faceau studii asupra motorului wankel ( pe c-111 cum spunea vladruse), au fost acceptate o noua serie de legi care impuneau restrictii drastice asupra poluarii la autovehicule. Au renuntat la motorul Wankel si au trecut la cel Diesel cu care au doborat 9 recoarde.

                      Aici este un Comunicat de presa in engleza cu motivele pentru care nu au continuat cercetarile:

                      "The development department of Mercedes-Benz eventually succeeded in solving the engineering-design problems involved in the rotary-piston principle, especially in engine mechanics, but the problem of the Wankel engine's poor degree of efficiency, due to the elongated, variable combustion chambers of the rotary-piston principle, was not to be overcome with technical modifications. This problem was simply inherent in the design: in a Wankel engine, the fuel burns within the space between the convex side of the rotary piston and the concave wall of the piston housing rather than the cylindrical combustion chamber of a reciprocating-piston engine. The variable, anything but compact combustion chambers of the Wankel engine were responsible for poor thermodynamic fuel economy as compared to a reciprocating-piston engine, resulting in significantly higher fuel consumption for the same output. The engines of the first two C 111 versions were straightforward gas-guzzlers. And since the pollutant content in the exhaust gas of the Wankel engines was also too high, Mercedes-Benz discontinued work on this type of engine in 1971, in spite of its impressively smooth running characteristics and compact size.

                      In retrospect, Dr. Kurt Oblsnder, head of engine testing in the C 111 project, described the Wankel engine as follows: "Our four-rotor engine with gasoline injection represented the optimum of what could be reached with this engine concept. The multi-rotor design called for peripheral ports for the intake-air and exhaust-gas ducts. We were able to solve the difficult problems in engine cooling and engine mechanics by technical means. But the main problem of the concept, its low thermodynamic degree of efficiency, remained. Due to the elongated, not exactly compact combustion chambers, fuel economy was poor, resulting in high fuel consumption and unacceptably high pollutant emissions. These drawbacks were inherent in the design principle."

                      SURSA:Text courtesy DaimlerChrysler AG
                      http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz

                      Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF